Tillbaka till hotellinfo

Sortera efter

Joachim J. från Sverige
Bodde i 2 nätter i februari 2012
5 star service
service och väldigt god mat
vi kan starkt rekomendera detta hotell. saker som är riktigt bra. servicen maten mycket fina rum fantastigt trevlig personal
Recenserad 27 februari 2012

Anna S. från Sverige
Familj med äldre barn
Bodde i 4 nätter i januari 2012
fräscha rum men tyvärr ingen uteplats
fräscha rum, trevlig peronal, fin omgivning
tyvärr mycket besvikna på stranden, dålig botten!! poolen var grund i hela, kunde inte dyka nånstans. kolla så ni får uteplats, kändes lite instängt utan. men det fanns platser att sitta på ute ändå. dyr spa/massage.
Recenserad 20 januari 2012

Ann-Charlotte T. från Sverige
Gruppresenär
Bodde i 5 nätter i oktober 2011
Trevlig personal
Lugn miljö när vi var där i okt
Bra personal vi fick uppgraderat rummet! Bodde med utsikt mot pool och hav. Lungt och skönt med det var säkert lågsässong i okt Inte så bra badstrand! Badskor ett måste!!
Recenserad 10 november 2011

Ann-Charlotte T. från Sverige
Gruppresenär
Bodde en natt i oktober 2011
Trevlig personal
Vi var där 24 okt till 30 okt. Tur med väder trots monsun. Fin pool nära till stranden
Liten strand. Dålig botten. Rådes ta med badskor. Mycket trevlig personal. Vi blev uppgraderade fick ett rum vid pool med delvis utsikt över havet.Hyfsat biligt att äta på hotellet. Frukust inte så stort utbud, mest inriktat på asiatiska gäster. Men en mycket trivsam vistelse! OBS åk aldrig taxi utan taxameter.
Recenserad 02 november 2011

Helen B. från Sverige
Bodde i 3 nätter i oktober 2011
Perfkekt på alla sätt och vis!
Servicen, maten, rummen, poolområdet.
vi hade en helt fantastisk semester på white sands. hotellet, poolen, maten, servicen var helt fantastisk. personalen var underbara. ett litet minus är stranden som är väldigt liten, men man kan åka till andra öar eller ligga vid poolen. helt underbart!
Recenserad 02 november 2011

ingalena A. från Sverige
Bodde en natt i mars 2011
jättefint hotel
härligt poolområde trevlig personal
ett jättefint hotel med en härlig trädgård och ett stort poolområde.hotelområdet var mycket välskött så även poolen.maten i restaurangen var mångsidig och inte särskilt dyr.personalen var mycket gästvänliga.man kände sig välkommen.det som var lite negativt var den lila strandremsan,där låg mycket båter samt att det var lite stenigt.vi åter vänder absolut tll denna resort.mvh hälsning ingalena andersson
Recenserad 07 april 2011

roland N. från Sverige
Bodde i 2 nätter i januari 2011
Mycket bra hotell.
Vi hade önskat ett speciellt rum och fick det.
Vår vistelse på White Sands är bara positiv bortsett från vädret men det är ju inte hotellets fel att det regnar. Personalen är mycket vänliga och serviceinriktade. Rummet vi hade 101 är ett rum med hörnbalkong. Mini bar och allt man kan önska sig. Det är nära att åka in till Cebu City om man vill shoppa. Men det finns även shopping på flygplatsön. Vi var på Great Moll.
Recenserad 21 januari 2011

Jakob R. från Sverige
Bodde en natt i oktober 2010
Riktigt fint hotell men dålig lukt i rummen.
Det är otroligt fint inne på hotellområdet, hjälpsam personal
Rummen lutar mögel
Otroligt fint på hotellområdet med nyklippt gräsmatta och riktigt fin pool men en bubbelpools-del. Ganska nära till flygplatsen och inte långt ifrån ett helt OK köpcenter. Synd bara att ALLA rum som vi kollade på luktade mögel. Sista rummet vi hamnade i luktade bra tills att vi slog på AC:n. Troligen gammalt filter eller gammal luftkonditionering. Området runt omkring är inte speciellt roligt, eller Cebu i allmänhet för den delen.
Recenserad 22 oktober 2010

Berivan A. från Sverige
Bodde i 2 nätter i september 2010
Mycket yta inget innehall
Tva pooler
Langt fran stan och noje, hav man inte kan bada i.
Detta hotell ser bra ut i borjan av vistelsen. Men seden inser man att det bara ar yta. Avloppet fungerade inte i handfatet, toan samt duschen. Poolen ar smutsig. Stranden ar jatte liten och havet super smutigt och det ar fullt med batar, sa det gar inte att bada. Det ar ca 45 minuter till shopping (Ayala). Med tanke pa priset och det man far tycker jag inte att det ar vart det. Men I Cebu har man inget val.De andra alternativen ar dyrare och i Cebu city ar det kaos.
Recenserad 20 september 2010

Tom G. från Sverige
Ensamresenär
Bodde i 5 nätter i juli 2010
En pärla!
Fin anläggning för sol och bad.
Ligger lite ödsigt.
En fantastisk upplevelse om man söker lugn och ro. Bad, en bok och en kopp kaffe.. En helt perfect plats om man söker lugn och ro för att vila upp sej. Även på kvällstid finns det lättare uppträde till maten. Går också att göra utflykter härifrån. Men var noga med att kontrollera priser på taxi. Man kan åka i alla prisklasser. Vissa taxibilar tror att det är julafton eller att turisterna inte bryr sej. 30 pesos är det rätta startpriset.
Recenserad 06 augusti 2010