Centara Grand West Sands Resort & Villas

65 Moo 4 Maikhao Soi 4, T.Maikhao, Athalang, Mai Khao, Phuket, Thailand 83110 (Visa på karta)

Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Restaurang Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Hotellet från utsidan Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Strand Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Strand Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Strand
Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Restaurang Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool
Område: Mai Khao Antal rum: 275

baserat på 2059
omdömen

Alla omdömen (2059)
Pay O. Familj med äldre barn Sweden, den 17 juli 2015
Äventyrsbad

Pooler, vattenland och transport servicen ( buggy buggy).
Bra frukost men kön var oacceptabelt ! Det var många lediga bord fick vi ändå vänta i 30 min!Hotellet visste om hur många gäster de hade de dagarna ändå hade de ej kontroll över frukostserveringen.
Michael K. Familj med småbarn Sweden, den 22 april 2015
En av de bästa i phuket

Badvariationerna, Frukosten, Familjevänligt
Sol och bad finns med strand, pooler och vattenland av högsta kvalite. Frukosten är Superb, där finns allt. Bra wifi på Hela området. Endast missnöjd med maten på en av restaurangerna Seebreeze som vi åt på kvällen från a la carte menyn. Annars ett kanonhotell och vi skall lätt hit igen.
Nicklas B. Familj med småbarn Sweden, den 30 mars 2015
Kanon att avsluta resan här några dagar

Rummet, vattenland, området
Ett kanon ställe som vi avslutade resan på. Att det ligger nära flygplatsen och har ett vattenland uppskattades av alla i familjen. Det finns även en del restaurangen utanför området där priserna är riktigt bra som serverar riktigt bra thaimat.
Linda E. Familj med småbarn Sweden, den 27 mars 2015
Mycket för pengarna!

Vattenlandet, personalen och rummen
Mentor B. Familj med äldre barn Sweden, den 1 mars 2014
mycket bra

splash jungel, hotellet, personalen
Jouni K. Familj med äldre barn Sweden, den 26 juni 2013
Total avkoplling från jäkten att hinna se allt

Nära Splash Jungle, Havet och maten
Vi kände alla 4 att det var de 2 bästa dagarna under de 4 veckor vi reste runt i Thailand, vi kunde skämma bort oss med all lyx och bekvämlighet vi ville för att sedan kunna ge oss ut på ytterligare äventyr i landet med nya krafter.
Joakim H. Familj med småbarn Sweden, den 18 mars 2013
bra lyxit rent lugnt nära flyget

poolen badland till barnen stranden
Bra lyxigt bra rum poolerna bar ..lite långt mellan frukost och hotellet man får chus dit med bil men det är inte kul att vänta på golfbilen när det är 37 grader ute annars bra inget nattliv perfekt att vara de 2 första nätterna eller 2 sista nätterna vatten landet är roligt för barnen men det har ni gjort efter 2 dagar.....
Marita Q. Familj med äldre barn Sweden, den 9 mars 2013
Stort modernt hotell direkt vid stranden.

Fri tillgång till vattenparken, mycket trevlig och serviceinriktad personal, att det låg precis vid havet.
Vi hade bokat ett penthouse då jag hittade en mycket fördelaktig deal på Agoda. Penthouset var stort och rymligt och kändes mycket lyxigt, med tre sovrum och egen pool på taket och blev en fin avslutning på vår semester. Hotellet levde verkligen upp till förväntningarna, och barnen gillade vattenparken. Man får intrycket av reklamen att vattenparken är mycket större än vad den egentligen är, men den roade i alla fall våra grabbar på 12 och 14 år i de två dagarna som vi var där. Nackdelen med hotellet är att det inte finns direkt någonting annat i närheten, och man är därför hänvisad till hotellets egna restauranger och barer, och det var lite dyrt med thailändska mått mätt. Det är möjligt att det fanns några småställen utanför mot vägen till, men längs stranden fanns det ingenting förutom hotell. Jag tyckte inte så mycket om stranden då den sluttade mycket, stranden på andra sidan flygplatsen, mot naturreservatet var bättre. Vill man bo lyxigt och ha en bra hotellvistelse så kan jag varmt rekommendera Centara West Sands,bra mat, trevlig personal,fri tillgång till vattenpark, trevlig personal,bra gym, och rent och snyggt, men vill man uppleva Thailand skulle jag nog boka något mindre och mer personligt hotell på en mysigare strand.
Lena M. Familj med småbarn Sweden, den 17 juli 2012
5 stjärnig upplevelse

En frukostbuffe utöver det vanliga.
Passa på och få en upplevelse"once a time in a lifetime". vi bokade en etagelägenhet för våran familj(5 pers). Lägenheten var i 2 plan på totalt 130 kvm. 3 sovrum med badrum till samtliga. På taket fanns det en privat pool med solstolar.utsikten var magisk då man var i höjd med Phuket airport.Otrolig känsla att ligga i solnedgången med en kall singha och se thai airways jumbojet starta 300 meter ifrån en. Vi betalade ca 2000 kronor för detta och då har man säkert Phukets bästa frukost buffe i detta pris plus att inträdet till vattenlandet ingick.Där kunde man även tillbringa tiden efter utcheckning utan kostnad.Normalt pris bara för entren är en bra bit över 1000 kr för en familj. Vi rekommenderar detta till alla. Nästa gång vi åker så ska vi avsluta semestern på detta hotel då det endast ligger 5 min från flygplatsen.
Agneta A. Familj med äldre barn Sweden, den 19 juni 2012
Fint hotell med vattenland

Mycket fina rum, håller hög klass. Vattenlandet roligt för barnen.
Fint hotell, mycket fina rum som håller hög klass. Vi bokade detta hotell för att barnen skulle få några roliga dagar på vattenlandet. Vi var 2 familjer som bokade 2 st dubbelrum på samma bokning, tyvärr så trodde personalen att de gjorde oss en tjänst genom att ge oss en familjesvit istället. I vårat fall gick det bra men jag tycker inte att hotellet ska göra om bokningar som de tror är positivt för oss. Vi kanske inte ville ha en lägenhet ihop. Frukosten var mycket bra. Vattenlandet var mycket roligt för barnen. Dyrt att äta och dricka på hotellet men om det är för ett par dagar så går det bra. Finns en liten supermarket bara några hundra meter från hotellet, fyll gärna kylen med läsk därifrån så blir vistelsen lite billigare.
Restaurangtips: Finns ett par små restauranger en liten bit från hotellet, god mat och billigt. Finns även en liten supermarket där man kan köpa läsk mm och ta med till hotellet.

Centara Grand West Sands Resort & Villas PhuketCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Hotellet från utsidanCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - StrandCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - StrandCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - StrandCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - TrädgårdCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GymCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GymCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - StrandCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - LobbyCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - LobbyCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - LobbyCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Hotellet från utsidanCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Hotellet från utsidanCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - SpaCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - SvitCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Gästrum

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.