Centara Grand West Sands Resort & Villas

65 Moo 4 Maikhao Soi 4, T.Maikhao, Athalang, Mai Khao, Phuket, Thailand 83110 (Visa karta)

Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Restaurang Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Hotellet från utsidan Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Strand Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Strand Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Strand
Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Restaurang Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Pool
Område: Mai Khao Antal rum: 275

Mentor B. Familj med äldre barn Sweden, den 1 mars 2014
mycket bra

splash jungel, hotellet, personalen
Jouni K. Familj med äldre barn Sweden, den 26 juni 2013
Total avkoplling från jäkten att hinna se allt

Nära Splash Jungle, Havet och maten
Vi kände alla 4 att det var de 2 bästa dagarna under de 4 veckor vi reste runt i Thailand, vi kunde skämma bort oss med all lyx och bekvämlighet vi ville för att sedan kunna ge oss ut på ytterligare äventyr i landet med nya krafter.
Joakim H. Familj med småbarn Sweden, den 18 mars 2013
bra lyxit rent lugnt nära flyget

poolen badland till barnen stranden
Bra lyxigt bra rum poolerna bar ..lite långt mellan frukost och hotellet man får chus dit med bil men det är inte kul att vänta på golfbilen när det är 37 grader ute annars bra inget nattliv perfekt att vara de 2 första nätterna eller 2 sista nätterna vatten landet är roligt för barnen men det har ni gjort efter 2 dagar.....
Marita Q. Familj med äldre barn Sweden, den 9 mars 2013
Stort modernt hotell direkt vid stranden.

Fri tillgång till vattenparken, mycket trevlig och serviceinriktad personal, att det låg precis vid havet.
Vi hade bokat ett penthouse då jag hittade en mycket fördelaktig deal på Agoda. Penthouset var stort och rymligt och kändes mycket lyxigt, med tre sovrum och egen pool på taket och blev en fin avslutning på vår semester. Hotellet levde verkligen upp till förväntningarna, och barnen gillade vattenparken. Man får intrycket av reklamen att vattenparken är mycket större än vad den egentligen är, men den roade i alla fall våra grabbar på 12 och 14 år i de två dagarna som vi var där. Nackdelen med hotellet är att det inte finns direkt någonting annat i närheten, och man är därför hänvisad till hotellets egna restauranger och barer, och det var lite dyrt med thailändska mått mätt. Det är möjligt att det fanns några småställen utanför mot vägen till, men längs stranden fanns det ingenting förutom hotell. Jag tyckte inte så mycket om stranden då den sluttade mycket, stranden på andra sidan flygplatsen, mot naturreservatet var bättre. Vill man bo lyxigt och ha en bra hotellvistelse så kan jag varmt rekommendera Centara West Sands,bra mat, trevlig personal,fri tillgång till vattenpark, trevlig personal,bra gym, och rent och snyggt, men vill man uppleva Thailand skulle jag nog boka något mindre och mer personligt hotell på en mysigare strand.
Lena M. Familj med småbarn Sweden, den 17 juli 2012
5 stjärnig upplevelse

En frukostbuffe utöver det vanliga.
Passa på och få en upplevelse"once a time in a lifetime". vi bokade en etagelägenhet för våran familj(5 pers). Lägenheten var i 2 plan på totalt 130 kvm. 3 sovrum med badrum till samtliga. På taket fanns det en privat pool med solstolar.utsikten var magisk då man var i höjd med Phuket airport.Otrolig känsla att ligga i solnedgången med en kall singha och se thai airways jumbojet starta 300 meter ifrån en. Vi betalade ca 2000 kronor för detta och då har man säkert Phukets bästa frukost buffe i detta pris plus att inträdet till vattenlandet ingick.Där kunde man även tillbringa tiden efter utcheckning utan kostnad.Normalt pris bara för entren är en bra bit över 1000 kr för en familj. Vi rekommenderar detta till alla. Nästa gång vi åker så ska vi avsluta semestern på detta hotel då det endast ligger 5 min från flygplatsen.
Agneta A. Familj med äldre barn Sweden, den 19 juni 2012
Fint hotell med vattenland

Mycket fina rum, håller hög klass. Vattenlandet roligt för barnen.
Fint hotell, mycket fina rum som håller hög klass. Vi bokade detta hotell för att barnen skulle få några roliga dagar på vattenlandet. Vi var 2 familjer som bokade 2 st dubbelrum på samma bokning, tyvärr så trodde personalen att de gjorde oss en tjänst genom att ge oss en familjesvit istället. I vårat fall gick det bra men jag tycker inte att hotellet ska göra om bokningar som de tror är positivt för oss. Vi kanske inte ville ha en lägenhet ihop. Frukosten var mycket bra. Vattenlandet var mycket roligt för barnen. Dyrt att äta och dricka på hotellet men om det är för ett par dagar så går det bra. Finns en liten supermarket bara några hundra meter från hotellet, fyll gärna kylen med läsk därifrån så blir vistelsen lite billigare.
Restaurangtips: Finns ett par små restauranger en liten bit från hotellet, god mat och billigt. Finns även en liten supermarket där man kan köpa läsk mm och ta med till hotellet.
Tobias O. Familj med småbarn Sweden, den 11 april 2012
Fritt inträde till vattenlandet!

Fritt inträde till vattenlandet, bra lekrum i tre våningar och lekpark utanför nära poolen!
Räcker med 2 nätter, då man tydligt hör och se flygen som kommer och går (hotellet är granne med flygbanan)vilket våra barn på 4 och 5 år tyckte var jättespännande och kul! Vi åkte dit för att gå på vattenlandet, och det var perfekt. Fm på vattenland och em på leklandet för att komma undan solen. Glad och trevlig personal, rätt tråkig restaurang. Så ta med egen mat, vi hade egen picknick på stranden. Bra frukostbuffé.
Ida L. Reste med partner Sweden, den 25 mars 2012
Jättefint hotell med bra service och fina rum

Service, lyxigt, poolområdet!
väldigt fint hotell, kändes nytt, modernt, fräscht och lyxigt! mycket bra service! jätteanläggning där det är en bit och gå till t ex restaurang och stora poolen, men man kan åka gratis golfbil på hela området. superfint poolområde precis vid stranden och mycket bra restaurang/frukost. fin spa-avdelning. rummen är helt magiskt fina, stora rum helt i vitt med alla tänkbara bekvämligheter. ett plus (även om man inte har barn) är att man som hotellgäst har gratis entré till water splash-parken bredvid hotellet. det negativa är (även om inte vi stördes av det) att hotellet ligger precis bredvid phukets flygplats, så det lyfter och landar plan relativt frekvent.
Lena S. Reste med partner Sweden, den 23 mars 2012
Lyxhotell

nära flygplatsen
Utmärkt service, lyxiga rum, enorm frukostbuffe och en stor pool. 15 min till flygplatsen,ett utmärkt alternativ om man rest långt och ska vidare.
Helena S. Familj med småbarn Sweden, den 2 mars 2012
Mycket bra hotell om än opersonligt

Närheten till flygplatsen och mycket bra vattenland
Om man har barn som vill leka av sig innan man åker hem så är hotellet toppen. Inget man dock spenderar mer än ett par dagar på. Som vanligt så är sådana här anläggningar något dyrare men för en kortare period så toppen.

Centara Grand West Sands Resort & Villas PhuketCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Hotellet från utsidanCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - StrandCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - StrandCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - StrandCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - TrädgårdCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GymCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GymCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - BarnklubbCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - PoolCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - StrandCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - LobbyCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - LobbyCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - LobbyCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Hotellet från utsidanCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Hotellet från utsidanCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - SpaCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - SvitCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - RestaurangCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - GästrumCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Sport och fritidsaktiviteterCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Executive LoungeCentara Grand West Sands Resort & Villas Phuket - Gästrum