Centre Point Pratunam Hotel

6 Soi 15 Petchburi Road, Rajthevee, Pratunam, Bangkok, Thailand (Visa karta)

tidigare : Centre Point Petchburi Hotel
Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Barnklubb Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Barnklubb Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hotellet från insidan Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurang Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Badrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Pool Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business Center Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gym Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum
Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business Center Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Trädgård Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Trädgård Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurang Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurang Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Executive Lounge Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Sevärdheter i närheten Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Kommunikationer
Område: Pratunam Antal rum: 266

8,6
Claudia V. Familj med småbarn Sweden, den 8 december 2014
Överskattat

Läget
Personalen kunde inte alls bra engelska, rummet som var deluxe premium stämde inte alls med bilderna. Lekrummet var litet och poolen likaså. Inte alls som förväntat.
Ingrid W. Reste med partner Sweden, den 3 december 2014
Nära shopping

Nära ,shopping. Skönt med pool. Bra frukost
Bra och avkopplande vistelse. Saknade morgonrockar Förvaringen av väskorna vid sen utcheckning, var inte så tillfredsställande. Utanför dörren med ett blått snöre runt handtagen. Kändes ej tryggt att ha dem så. Toppenrestaurang på soi 17. "Ones upon a time".
Anders S. Reste med partner Sweden, den 26 september 2014
det bästa hotel vi bott på i bangkok

bra service-rent och fint-toppvåningen helt underbar
Bobby V. Familj med småbarn Sweden, den 3 september 2014
Bra läge med god komfort för vettiga pengar

Bra läge med god komfort för vettiga pengar
Pia L. Reste med partner Sweden, den 25 maj 2014
Lyxigt hotell med mycket tillmötesgående personal

Frukostbuffen var fantastisk, Poolen var fin och hade fina solstolar, rent och fräscht överallt.
Vi blev uppgraderade till delux-rum när vi checkade in. Fin utsikt från 26:e våningen. Bra med litet pentry i rummet och stor kyl och frys. Sängen var helt ok -lite hård för oss europeer men det är alla sängar i thailand. Mycket trevligt bemötande av personalen när vi anlände till hotellet. 1000 thb i deposition för rummet som vi fick tillbaka när vi checkade ut. Hotellet är lite svårt att se från stora gatan så ta en taxi dit första gången. Hotellets sidoentré gick direkt ut på gatan till shoppingen. Seveneleven låg precis utanför sidoentren. Mycket shoppingcentrum och gatushopping på gångavstånd!!! Lite dåligt med restauranger/pubar i detta område. Frukostbuffén var jätte fräsch och fin och det fanns mer än man kan begära, det var mer än kvällsbuffé. Det fanns allt från bacon, korv och ägg till lasagne, biffgryta, kyckling, wok osv. En kock stod och lagade efter beställning, äggröra, toast, våfflor, pannkakor osv.
Andreas A. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2014
Trevligt intensivt och bra

Bra service, trevlig personal, fina rum
Mycket trevligt, kanonbra service enda från när vi kom till när vi åkte. Fina stora rum med balkong samt bra städning. Stor frukostbuffé till ett bra pris Skönt poolområde, trots att poolen var liten!
Annchristine R. Familj med småbarn Sweden, den 3 januari 2014
En fantastisk resa

Frukosten, poolområdet samt läget
Vi hade en jättebra vistelse med den bästa frukosten!
Dan D. Familj med äldre barn Sweden, den 19 juli 2013
Jättebra hotell i centrum.

Hotellet ligger mycket centralt.
Jag kan rekomendera detta hotell, det ligger centralt och det är mycket nära till shopping. Personalen är hjälpsam och trevlig och rummen är stora och rena.
Robert L. Reste med partner Sweden, den 12 maj 2013
Ett perfekt hotell för shopping i Pratunam.

Rummens storlek, läget och prisvärdheten.
Har bott på många hotell i området tidigare (First Hotel, Baiyoke, Grand Diamond mm) och Centre Point är helt klart det som ger mest valuta för pengarna.
Mikael L. Reste med partner Sweden, den 30 april 2013
Centralt och fint hotell

Läget nära shopping, rent, stora rum

Centre Point Pratunam Hotel BangkokCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BarnklubbCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BarnklubbCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hotellet från insidanCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurangCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BadrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - PoolCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business CenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GymCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business CenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - TrädgårdCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - TrädgårdCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurangCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurangCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Executive LoungeCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Kommunikationer