Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 7,5

hans A. från Sverige
Bodde i 2 nätter i januari 2015
Betyg Centre point
frukosten, personalen samt rena rum
Mycket bra, vi kom från en rörig vecka i storstaden Taipei och kommer till Centre Point hotell. Avkopplande och sköna dagar på hotellet. Underbart!
Recenserad 01 februari 2015

Petra H. från Sverige
Bodde i 2 nätter i januari 2015
fantastiskt hotell
Stort rum, frukosten, centralt läge
Perfekt läge i bangkok. Nära till shopping. Gångavstånd till det vi ville besöka. Stort rymligt och rent rum. Fantastiskt bra frukost. Poolen var liten och låg i skugga.
Recenserad 01 februari 2015

Verica O. från Sverige
Bodde i 2 nätter i augusti 2014
Stort fint rum och bra frukost
Rummet, frukosten, läge
Jag och min syster bodde här under våra sista dagar i Bangkok. Vi har aldrig tidigare bott på detta hotell och men mycket nöjda med vår vistelse. Vårt rum låg högt upp med en fin utsikt över Bangkok. Vi hade ett väldigt stort rum med två stora sängar, ett utrustat kök och en avdelning med soffa och TV. Vi hade tidigare läst att frukosten var av hög klass och det var en av anledningarna till att vi valde detta hotell. Vi var själva mycket nöjda med frukosten! Personalen var otroligt trevlig och väldigt hjälpsamma. Vi blev uppgraderade till ett lite finare rum än det vi bokat. Hotellets läge är perfekt! Det ligger på en något trafikerad gata men trafiken är inget man stör sig på. Det är ca 15 minuter gångavstånd till alla de stora köpcenter så som MBK, Siam Paragon etc. Det ligger även andra köpcenter, McDonalds och marknad bara snett över gatan från hotellet! Ett mycket trevlig vistelse och vi återkommer mer än gärna!
Recenserad 23 januari 2015

Karolin K. från Sverige
Bodde i 3 nätter i januari 2015
Super vakert hotell
Läget, rummen, personalen,
Centre point är ett fantastisk hotell. Väldigt nära till shopping :) nära till allt. Poolen va jätte bra, det va saltvatten i. Personalen va väldigt trevliga och hjälpsamma. Vi kommer garanterat bo här igen.
Recenserad 10 januari 2015

Jad S. från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2014
Nära till det mesta
Frukost. Nära till köpcenter.
Stort rum, lite slitet men helt ok. Mycket bra frukost jämför med de andra hotellet vi bodde på. Hotellet ligger jätte nära till de (billiga)köpcenter tex Pantip pratunam med våningar av billiga varor. Om man tex vill besöka MBK så är gång avstånd till skytrain sen är bara en station bort för 20 bht.
Recenserad 02 januari 2015

Ingrid W. från Sverige
Bodde en natt i december 2014
Nära shopping
Nära ,shopping. Skönt med pool. Bra frukost
Bra och avkopplande vistelse. Saknade morgonrockar Förvaringen av väskorna vid sen utcheckning, var inte så tillfredsställande. Utanför dörren med ett blått snöre runt handtagen. Kändes ej tryggt att ha dem så. Toppenrestaurang på soi 17. "Ones upon a time".
Recenserad 10 december 2014

Claudia V. från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2014
Överskattat
Läget
Personalen kunde inte alls bra engelska, rummet som var deluxe premium stämde inte alls med bilderna. Lekrummet var litet och poolen likaså. Inte alls som förväntat.
Recenserad 09 december 2014

Anders S. från Sverige
Bodde i 6 nätter i september 2014
det bästa hotel vi bott på i bangkok
bra service-rent och fint-toppvåningen helt underbar
Recenserad 21 oktober 2014

Bobby V. från Sverige
Bodde i 3 nätter i augusti 2014
Bra läge med god komfort för vettiga pengar
Bra läge med god komfort för vettiga pengar
Recenserad 08 september 2014

Pia L. från Sverige
Bodde i 2 nätter i maj 2014
Lyxigt hotell med mycket tillmötesgående personal
Frukostbuffen var fantastisk, Poolen var fin och hade fina solstolar, rent och fräscht överallt.
Vi blev uppgraderade till delux-rum när vi checkade in. Fin utsikt från 26:e våningen. Bra med litet pentry i rummet och stor kyl och frys. Sängen var helt ok -lite hård för oss europeer men det är alla sängar i thailand. Mycket trevligt bemötande av personalen när vi anlände till hotellet. 1000 thb i deposition för rummet som vi fick tillbaka när vi checkade ut. Hotellet är lite svårt att se från stora gatan så ta en taxi dit första gången. Hotellets sidoentré gick direkt ut på gatan till shoppingen. Seveneleven låg precis utanför sidoentren. Mycket shoppingcentrum och gatushopping på gångavstånd!!! Lite dåligt med restauranger/pubar i detta område. Frukostbuffén var jätte fräsch och fin och det fanns mer än man kan begära, det var mer än kvällsbuffé. Det fanns allt från bacon, korv och ägg till lasagne, biffgryta, kyckling, wok osv. En kock stod och lagade efter beställning, äggröra, toast, våfflor, pannkakor osv.
Recenserad 29 maj 2014