Centre Point Pratunam Hotel

6 Soi 15 Petchburi Road, Rajthevee, Pratunam, Bangkok, Thailand (Visa karta)

tidigare : Centre Point Petchburi Hotel
Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Barnklubb Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Barnklubb Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hotellet från insidan Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurang Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Badrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Pool Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business Center Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gym Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum
Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business Center Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Trädgård Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Trädgård Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurang Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurang Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Executive Lounge Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Sevärdheter i närheten Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Kommunikationer
Område: Pratunam Antal rum: 266

8,6
Karolin H. Familj med småbarn Sweden, den 7 januari 2015
Super vakert hotell

Läget, rummen, personalen,
Centre point är ett fantastisk hotell. Väldigt nära till shopping :) nära till allt. Poolen va jätte bra, det va saltvatten i. Personalen va väldigt trevliga och hjälpsamma. Vi kommer garanterat bo här igen.
Jad S. Familj med småbarn Sweden, den 18 december 2014
Nära till det mesta

Frukost. Nära till köpcenter.
Stort rum, lite slitet men helt ok. Mycket bra frukost jämför med de andra hotellet vi bodde på. Hotellet ligger jätte nära till de (billiga)köpcenter tex Pantip pratunam med våningar av billiga varor. Om man tex vill besöka MBK så är gång avstånd till skytrain sen är bara en station bort för 20 bht.
Claudia V. Familj med småbarn Sweden, den 8 december 2014
Överskattat

Läget
Personalen kunde inte alls bra engelska, rummet som var deluxe premium stämde inte alls med bilderna. Lekrummet var litet och poolen likaså. Inte alls som förväntat.
Ingrid W. Reste med partner Sweden, den 3 december 2014
Nära shopping

Nära ,shopping. Skönt med pool. Bra frukost
Bra och avkopplande vistelse. Saknade morgonrockar Förvaringen av väskorna vid sen utcheckning, var inte så tillfredsställande. Utanför dörren med ett blått snöre runt handtagen. Kändes ej tryggt att ha dem så. Toppenrestaurang på soi 17. "Ones upon a time".
Anders S. Reste med partner Sweden, den 26 september 2014
det bästa hotel vi bott på i bangkok

bra service-rent och fint-toppvåningen helt underbar
Bobby V. Familj med småbarn Sweden, den 3 september 2014
Bra läge med god komfort för vettiga pengar

Bra läge med god komfort för vettiga pengar
Verica O. Reste med partner Sweden, den 6 augusti 2014
Stort fint rum och bra frukost

Rummet, frukosten, läge
Jag och min syster bodde här under våra sista dagar i Bangkok. Vi har aldrig tidigare bott på detta hotell och men mycket nöjda med vår vistelse. Vårt rum låg högt upp med en fin utsikt över Bangkok. Vi hade ett väldigt stort rum med två stora sängar, ett utrustat kök och en avdelning med soffa och TV. Vi hade tidigare läst att frukosten var av hög klass och det var en av anledningarna till att vi valde detta hotell. Vi var själva mycket nöjda med frukosten! Personalen var otroligt trevlig och väldigt hjälpsamma. Vi blev uppgraderade till ett lite finare rum än det vi bokat. Hotellets läge är perfekt! Det ligger på en något trafikerad gata men trafiken är inget man stör sig på. Det är ca 15 minuter gångavstånd till alla de stora köpcenter så som MBK, Siam Paragon etc. Det ligger även andra köpcenter, McDonalds och marknad bara snett över gatan från hotellet! Ett mycket trevlig vistelse och vi återkommer mer än gärna!
Pia L. Reste med partner Sweden, den 25 maj 2014
Lyxigt hotell med mycket tillmötesgående personal

Frukostbuffen var fantastisk, Poolen var fin och hade fina solstolar, rent och fräscht överallt.
Vi blev uppgraderade till delux-rum när vi checkade in. Fin utsikt från 26:e våningen. Bra med litet pentry i rummet och stor kyl och frys. Sängen var helt ok -lite hård för oss europeer men det är alla sängar i thailand. Mycket trevligt bemötande av personalen när vi anlände till hotellet. 1000 thb i deposition för rummet som vi fick tillbaka när vi checkade ut. Hotellet är lite svårt att se från stora gatan så ta en taxi dit första gången. Hotellets sidoentré gick direkt ut på gatan till shoppingen. Seveneleven låg precis utanför sidoentren. Mycket shoppingcentrum och gatushopping på gångavstånd!!! Lite dåligt med restauranger/pubar i detta område. Frukostbuffén var jätte fräsch och fin och det fanns mer än man kan begära, det var mer än kvällsbuffé. Det fanns allt från bacon, korv och ägg till lasagne, biffgryta, kyckling, wok osv. En kock stod och lagade efter beställning, äggröra, toast, våfflor, pannkakor osv.
Andreas A. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2014
Trevligt intensivt och bra

Bra service, trevlig personal, fina rum
Mycket trevligt, kanonbra service enda från när vi kom till när vi åkte. Fina stora rum med balkong samt bra städning. Stor frukostbuffé till ett bra pris Skönt poolområde, trots att poolen var liten!
Annchristine R. Familj med småbarn Sweden, den 3 januari 2014
En fantastisk resa

Frukosten, poolområdet samt läget
Vi hade en jättebra vistelse med den bästa frukosten!

Centre Point Pratunam Hotel BangkokCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BarnklubbCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BarnklubbCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hotellet från insidanCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurangCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BadrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - PoolCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business CenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GymCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business CenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - TrädgårdCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - TrädgårdCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurangCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurangCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Executive LoungeCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Kommunikationer