Mitt konto (logga in)

Centre Point Pratunam Hotel

6 Soi 15 Petchburi Road, Rajthevee, Pratunam, Bangkok, Thailand (Visa karta)

tidigare : Centre Point Petchburi Hotel

Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Barnklubb Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Barnklubb Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hotellet från insidan Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurang Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Badrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Pool Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business Center Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gym Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gästrum
Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business Center Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Trädgård Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Trädgård Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurang Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurang Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Executive Lounge Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Sevärdheter i närheten Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Kommunikationer
Läge: Pratunam Antal rum: 266

8,6
Andreas A. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2014
Trevligt intensivt och bra

Bra service, trevlig personal, fina rum
Mycket trevligt, kanonbra service enda från när vi kom till när vi åkte. Fina stora rum med balkong samt bra städning. Stor frukostbuffé till ett bra pris Skönt poolområde, trots att poolen var liten!
Annchristine R. Familj med småbarn Sweden, den 3 januari 2014
En fantastisk resa

Frukosten, poolområdet samt läget
Vi hade en jättebra vistelse med den bästa frukosten!
Dan D. Familj med äldre barn Sweden, den 19 juli 2013
Jättebra hotell i centrum.

Hotellet ligger mycket centralt.
Jag kan rekomendera detta hotell, det ligger centralt och det är mycket nära till shopping. Personalen är hjälpsam och trevlig och rummen är stora och rena.
Robert L. Reste med partner Sweden, den 12 maj 2013
Ett perfekt hotell för shopping i Pratunam.

Rummens storlek, läget och prisvärdheten.
Har bott på många hotell i området tidigare (First Hotel, Baiyoke, Grand Diamond mm) och Centre Point är helt klart det som ger mest valuta för pengarna.
Mikael L. Reste med partner Sweden, den 30 april 2013
Centralt och fint hotell

Läget nära shopping, rent, stora rum
Mikael W. Reste med partner Sweden, den 29 april 2013
Helt okej hotell, synd att det ligger i slummen.

Bra gym, frukost och utsikten från balkongen.
Lite strul med lösenordet till wifi/internet, till slut så fick vi använda receptionens lösenord och därefter fungerade det bra, en kortsiktig lösning som vanligt i Thailand. Frukosten var riktigt god, juicen smakade riktig juice och det är inte vanligt i Thailand :-) Hotellet ligger i ett riktigt ruffigt område med gapande/otrevliga tuk-tuk förare precis utanför entren som ska ha 300bath för att köra dig 4 min.Pizza Company och 7-eleven ligger 1 minuts promenad från lobbyn.
Susanne S. Reste med partner Sweden, den 11 april 2013
Fint hotell mitt i Bangkoks kaos.

fina rum, nära shopping, frukosten
Vi sprang på stan större delen av tiden vi var i Bangkok. Stannade endast en natt på hotellet. Det är möjligt att gå till alla de stora centrala shoppingcentren, men det är längre än vi först trodde. Ha bra skor!
Ronny W. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2013
Perfekt hotell i shoppingområden.

Nyrenoverat hösten 2012 . Bra läge nära shopping. Trevlig personal.
Fint hotell som lever upp till sina fyra stjärnor och lite till.
Ove S. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2013
allt var bra utom internet

rent.centralt.lugnt.
det är ett bra centralt läge mitt inne i bangkok ,nåra till allt man kan tänka sig.och eller inte kan tänka sig.
Martin A. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2013
Fint mycket centralt hotell

centralt, fin utsikt, hjälpsam personal
Perfekt läge mittemot pantip plaza, lätt att ta sig vart man än vill och hjälpsam personal. Lite synd att frukosten inte ingick med Agoda då den var väldigt dyr att köpa till. Rekommenderar dock hotellet för alla typer av Bangkoksvistelser.

Centre Point Pratunam Hotel BangkokCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BarnklubbCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BarnklubbCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hotellet från insidanCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurangCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BadrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - PoolCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business CenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GymCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GästrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business CenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - TrädgårdCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - TrädgårdCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurangCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurangCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Executive LoungeCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Kommunikationer