Chanalai Flora Resort, Kata Beach

175 Koktanod Road, Kata, Phuket, Thailand (Visa på karta)

tidigare : Tropical Serene Resort
Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Pool Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Utsikt Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Utsikt Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Pool Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Pool Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Pool Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Pool Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Utsikt Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Balkong/terrass Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Restaurang
Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Restaurang Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Utsikt Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Restaurang Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Restaurang Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Utsikt Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Gästrum Chanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Entré
Område: Kata Antal rum: 144

baserat på 829
omdömen

Michael K. Familj med småbarn Sweden, den 6 april 2015
Över förväntan

Poolerna , Rummen och Frukosten
Fräscha rum med härligt badrum. Nära till shopping, mat och strand. Frukosten går ej att klaga på, fanns det mesta. Skall lätt hit igen.
Ulla L. Reste med partner Sweden, den 12 mars 2015
Bra hotell

Läget, Poolområdet, Bra frukostbuffé
Det var vårt femte året som vi bodde på detta hotell och detta år blev vi uppgraderade till ett Deluxe-rum som gjorde vistelsen ännu trevligare
Martin H. Familj med äldre barn Sweden, den 7 mars 2015
Perfekt

Läget personalen rummen
Ett kanon Hotell med pool för dom minsta till dom största, stora rum rent och snyggt, 5 min avstånd till stranden.stor frukostbuffé men ingen ost som vanligt i Thailand. Gratis Wi-FI segt men ok. Mycket prisvärd resort bokade 7 nätter och utökade med 7 till. Kommer absolut att återkomma hit. Såg i andras recensioner att dom tyckte att det var en trafikerad väg utanför och det var det,men det här är Phuket,, allt är trafikerat. Och ost kan man köpa för några baht i affären utanför hotellet. Har bott på många hotell på Phuket detta är helt ok om du inte vill lägga en hel förmögenhet på hotellrum.
Else T. Reste med partner Norway, den 4 mars 2015
Bedre i engelsk

Airkondisjen, middagen, rommet
Vi hadde 14 dagar og likte oss godt. Kunna hatt litt finare utsikt. Rommet var fint, men litt rart med glas dør for do og dusj. Den dobble døra mellom vårt og naborommet var for dårleg isolert. Mykje bråk til tider frå naborommet. Måtte betale for ein defekt flaskeopnar som låg der. Den var ikkje i orden då vi kom, men vi måtte likevel betale 150 bat, då vi reiste. Dette pga. at eg la delene kvar for seg, så dei skulle sjå det, og ordne det til der kom nye folk. Dei forstod fordårleg engelsk. Vi tinga frokost pakke ein dag vi skulle reise på tur før frukost, den var nesten lik 0. Så snakka eg med dei at den dagen vi skulle reise heim måtte få frokost pakke, men med betre innhald en den vi fekk den andre dagen. Det sa dei var greit, men når vi opna pakken var det akkurat like dårleg som dagen før. Eg sa og i frå at eg hadde intoleranse for egg og melkeprodukt. Dette ville dei ta hensyn til sa dei, men innhaldet var melk og egg. Dett var ein STOR SKUFFELSE! Dei må ikkje seie at dei forstår kva vi seier til dei, når dei ikkje forstår.
Emma M. Reste med partner Sweden, den 24 februari 2015
Bra hotell med bra läge och även prisvärt!

Läget, poolen, personalen
Emma A. Reste med partner Sweden, den 20 februari 2015
Bra resort

Frukosten, läget, rummen.
Jätte bra. Trivdes hur bra som hellst. Gillar intw Phuket men trivdes på hotellet. Allt fanns där.
Mikael A. Ensamresenär Sweden, den 7 januari 2015
Chanalai Flora Resort ( Serene =

Läget, Personalen & frukosten
Mycket trevligt
Linda G. Reste med partner Sweden, den 18 december 2014
Bra läge, stora fina rum med sköna sängar.

Läget, poolen,sängen
Bra hotell med bra läge, frukosten var däremot katastrof om du inte är asiat. Levde på Cornflakes och frukt en vecka.
Mikael L. Reste med partner Sweden, den 3 maj 2014
Bra: personal, pris, bad, frukost,

Pool, trädgård, pris
Avloppslukt restaurang. Dåligt internet. Bra i övrigt.
Morgan N. Familj med småbarn Sweden, den 2 maj 2014
Väldigt bra

Poolerna, Rummen, Läget
Den var absolut bra

Chanalai Flora Resort, Kata Beach PhuketChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - PoolChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - UtsiktChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - UtsiktChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - PoolChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - PoolChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - PoolChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - PoolChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - UtsiktChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Balkong/terrassChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - RestaurangChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - RestaurangChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - UtsiktChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - RestaurangChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - RestaurangChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - UtsiktChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - EntréChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - RestaurangChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - BufféChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - BufféChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - UtsiktChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - UtsiktChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - RestaurangChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - GästrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - BadrumChanalai Flora Resort, Kata Beach Phuket - Planlösning

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.

HK-AGWEB-2E05