Chanalai Garden Resort

247 Koktanode Road, Kata, Phuket, Thailand (Visa karta)

tidigare : Tropical Garden Resort
Chanalai Garden Resort Phuket - Pool Chanalai Garden Resort Phuket - Restaurang Chanalai Garden Resort Phuket - Restaurang Chanalai Garden Resort Phuket - Restaurang Chanalai Garden Resort Phuket - Café Chanalai Garden Resort Phuket - Business Center Chanalai Garden Resort Phuket - Pub/lounge Chanalai Garden Resort Phuket - Pool Chanalai Garden Resort Phuket - Omgivningar Chanalai Garden Resort Phuket - Hotellet från utsidan Chanalai Garden Resort Phuket - Gästrum Chanalai Garden Resort Phuket - Gästrum Chanalai Garden Resort Phuket - Gästrum Chanalai Garden Resort Phuket - Gästrum Chanalai Garden Resort Phuket - Gästrum Chanalai Garden Resort Phuket - Gästrum
Chanalai Garden Resort Phuket - Gästrum Chanalai Garden Resort Phuket - Gästrum Chanalai Garden Resort Phuket - Gästrum Chanalai Garden Resort Phuket - Gästrum Chanalai Garden Resort Phuket - Pool Chanalai Garden Resort Phuket - Pool Chanalai Garden Resort Phuket - Pool Chanalai Garden Resort Phuket - Pool Chanalai Garden Resort Phuket - Pool Chanalai Garden Resort Phuket - Pool Chanalai Garden Resort Phuket - Pool Chanalai Garden Resort Phuket - Pool
Område: Kata Antal rum: 209

Tony H. Ensamresenär Sweden, den 20 februari 2014
härlig utsikt

stort hotell med 2 st pool områden och fin utsikt om man bor högt upp
Var nöjd med min vistelse
Johannes S. Reste med partner Sweden, den 23 januari 2014
Ok hotel med många trappor

Utsikten, frukosten, balkongen
Trevligt hotell nära stranden. Väldigt många trappor då hotellet är byggt i olika hus. Bara fri Wif i receptionen annars dyrt internet på rummet. Det var dessutom långsamt. Personalen talade dålig engelska.
Harri A. Reste med partner Sweden, den 14 november 2013
Mycket bra läge på Kata beach

Utsikten, nära till stranden och fin poolanläggning
Mycket bra resort på ett bra läge i Kata beach. Stranden ligger nära till hands. Frukosten höll god klass för att vara en tre stjärnig resort.
Harri A. Reste med partner Sweden, den 10 november 2013
Nära till stranden på Kata

Utsikten, frukosten och vänligt bemötande
Mycket bra resort för att vara tre stjärnigt. Fin poolanläggning och nära till stranden. Frukosten höll god standard. Visserligen var det en del trappsteg för att ta sig upp till de rummen som hade bästa havsutsikten, men det var det värt, men inget för dem med dålig kondition.
Torbjoern B. Familj med äldre barn Sweden, den 15 augusti 2013
Tredje gången på tropical garden.

lugnt område nära allt
Detta var den tredje gången för oss på detta hotell, men det har blivit betydligt sämre än var det har varit, vi var dom enda skandinaver det var bara ryssar och kineser som inte har samma syn på att visa hänsyn i nästan allt.Men det är inget fel på hotellet.
Mikael D. Ensamresenär Sweden, den 13 maj 2013
Bra!

Bra läge till stranden,trevlig personal,nära till övriga resturanger
Jorgen M. Familj med äldre barn Sweden, den 8 mars 2013
Ljust o fräscht, stora breda sängar, mycket trappo

Nära till strand, havsutsikt , ljust o fräscht
Vi trivdes bra rummen var stora o rymliga. Trevlig personal, men dåliga på att prata engelska. Hotellet låg högt uppe, vilket resulterade i att där var mycket trappor. Fanns hiss men den gick inte ända upp till vår våning, så det blev mycket promenader i trappor, men det störde inte oss vi är vanda motionärer. Vatten kokare fanns. Hårfön fanns. Bell boy hjälpte oss med resväskor.
Lukas J. Familj med småbarn Sweden, den 31 januari 2013
bra läge..

utsikten mot havet
Vi stannade bara en natt, alldeles för många trappor för att ta sig till rummet, lite för stort otell för min smak men till bra pris för bra läge. Ett plus för frukostbuffén.
Michael S. Reste med partner Sweden, den 13 januari 2013
Bra läge trevlig personal

Rent och snyggt, bra frukost
Gillade hotellet, vi var 8 st rummen kom intill varann enligt önskan, hissen funkade tyvärr inte så bra. Kass underhållning, hyfsad frukost i trevlig miljö. Pic upp från flyget funkade perfekt.
Tips om att göra på hotellet: Inte mycke,.
Susanne G. Reste med partner Sweden, den 12 januari 2013
Fint hotell med bra läge i Kata

Bra läge, bra frukost och fina rum
Vi bodde högst upp med utsikt mot stranden. Stora fina rum, men lite hårda sängar. Bra pool med många solstolar. Det som var negativt med Kata Beach var att det var svårt att få en solstol om man inte gick dit väldigt tidigt på morgonen. Många reserverade sina solstolar dagen innan. Trist!

Chanalai Garden Resort PhuketChanalai Garden Resort Phuket - PoolChanalai Garden Resort Phuket - RestaurangChanalai Garden Resort Phuket - RestaurangChanalai Garden Resort Phuket - RestaurangChanalai Garden Resort Phuket - CaféChanalai Garden Resort Phuket - Business CenterChanalai Garden Resort Phuket - Pub/loungeChanalai Garden Resort Phuket - PoolChanalai Garden Resort Phuket - OmgivningarChanalai Garden Resort Phuket - Hotellet från utsidanChanalai Garden Resort Phuket - GästrumChanalai Garden Resort Phuket - GästrumChanalai Garden Resort Phuket - GästrumChanalai Garden Resort Phuket - GästrumChanalai Garden Resort Phuket - GästrumChanalai Garden Resort Phuket - GästrumChanalai Garden Resort Phuket - GästrumChanalai Garden Resort Phuket - GästrumChanalai Garden Resort Phuket - GästrumChanalai Garden Resort Phuket - GästrumChanalai Garden Resort Phuket - PoolChanalai Garden Resort Phuket - PoolChanalai Garden Resort Phuket - PoolChanalai Garden Resort Phuket - PoolChanalai Garden Resort Phuket - PoolChanalai Garden Resort Phuket - PoolChanalai Garden Resort Phuket - PoolChanalai Garden Resort Phuket - PoolChanalai Garden Resort Phuket - LobbyChanalai Garden Resort Phuket - LobbyChanalai Garden Resort Phuket - UtsiktChanalai Garden Resort Phuket - CaféChanalai Garden Resort Phuket - MötesrumChanalai Garden Resort Phuket - MötesrumChanalai Garden Resort Phuket - MötesrumChanalai Garden Resort Phuket - RestaurangChanalai Garden Resort Phuket - RestaurangChanalai Garden Resort Phuket - RestaurangChanalai Garden Resort Phuket - RestaurangChanalai Garden Resort Phuket - RestaurangChanalai Garden Resort Phuket - RestaurangChanalai Garden Resort Phuket - RestaurangChanalai Garden Resort Phuket - RestaurangChanalai Garden Resort Phuket - SpaChanalai Garden Resort Phuket - SpaChanalai Garden Resort Phuket - UtsiktChanalai Garden Resort Phuket - Strand