Chanalai Romantica Resort

62 Kata Road, Tambol Karon, Muang, Kata, Phuket, Thailand (Visa karta)

tidigare : Tropical Resort

Chanalai Romantica Resort Phuket - Reception Chanalai Romantica Resort Phuket - Omgivningar Chanalai Romantica Resort Phuket - Balkong/terrass Chanalai Romantica Resort Phuket - Mötesrum Chanalai Romantica Resort Phuket - Pool Chanalai Romantica Resort Phuket - Restaurang Chanalai Romantica Resort Phuket - Badrum Chanalai Romantica Resort Phuket - Gästrum Chanalai Romantica Resort Phuket - Badrum Chanalai Romantica Resort Phuket - Gästrum Chanalai Romantica Resort Phuket - Kök Chanalai Romantica Resort Phuket - Omgivningar Chanalai Romantica Resort Phuket - Omgivningar Chanalai Romantica Resort Phuket - Mat och dryck Chanalai Romantica Resort Phuket - Mat och dryck Chanalai Romantica Resort Phuket - Mat och dryck
Chanalai Romantica Resort Phuket - Restaurang Chanalai Romantica Resort Phuket - Mat och dryck Chanalai Romantica Resort Phuket - Mat och dryck Chanalai Romantica Resort Phuket - Restaurang Chanalai Romantica Resort Phuket - Hotellet från insidan Chanalai Romantica Resort Phuket - Omgivningar
Område: Kata Antal rum: 65

6,9
Agneta K. Reste med partner Sweden, den 20 december 2013
Centralt hotell vid huvudgata

Perfekt läge vid huvudgata med närhet till shopping och restauranger.
Stora trevliga rum med balkong mot pool. God frukost. Vårt andra besök på detta hotell.
Agneta K. Reste med partner Sweden, den 18 december 2013
Mellanklasshotell vid huvudgata.

Trevliga rum. Litet poolområde. God frukost.
Vårt andra besök pådetta hotell. Stora rum med balkong mot pooul. Trevlig personal. Nära shopping och restauranger.
Agneta K. Reste med partner Sweden, den 17 december 2013
Mellanklasshotell med centralt läge i Kata.

Stora trevliga rum. Poolutsikt. Bra frukost.
Stannade totalt 5 nätter. Vår andra vistelse på detta hotell. Trevlig personal i receptionen. Perfekt läge nära shopping och restauranger.
Ramin E. Reste med partner Sweden, den 19 juli 2013

Bra läge, rena rum, lätt att ta sig runt
Bra läge, rena rum, lätt att ta sig runt. Hade rum med pooltillgång.
Johan D. Reste med partner Sweden, den 15 april 2013
Väldigt nöjd

Ett bra hotell till ett bra pris, Bra frukostbuffé, Tillmötesgående personal
Väldigt bra mycket möjligt att jag kommer bo här igen. Fast man vill ju uppleva andra ställen, men ser detta som ett bra alternativ om andra hotell är fullbokade.
Victor W. Reste med partner Sweden, den 17 mars 2013
Helt ok hotell

Balkongen, poolen och närheten till det mesta
Tage B. Ensamresenär Finland, den 9 mars 2013
Väldigt bra

Rummet Läget Personalen
Kanonfint hotell med rymligt och fräscht rum. Nära stranden och lokala restauranger.
Emil B. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2013
Bästa vi någonsin varit med om!

Frukosten, rummen och poolen
Det här var det utan tvekan bästa hotellet vi någonsin varit i närheten av. Rummen var helt otroliga och poolen likaså! åker vi någonsin tillbaka till Kata är det här hotellet utn tvekan första valet!
Christopher H. Familj med äldre barn Sweden, den 23 februari 2013
Bra läge med några år på nacken

Fina rum relativt nära stranden
Bra storlek på rummen och med ett hyfsat läge mitt i Kata. Hotellet är centralt beläget och det är nära till shopping, strand och resturanger. Servicen är inget att jubla över, men godkänd. Poolområdet fungerar helt ok för småbarnsfamilj. Viss renoveringsbehov, men om man inte är för kräsen är standarden god.
Elisabeth H. Familj med äldre barn Sweden, den 22 januari 2013

Stora rum, bra balkong
vi bodde på våning 5, hade 2 rum. ett av rummen hade kackerlacka! vi anlände 7 på morgonen men fick ändå våra rum, personalen var tillmötesgående. priset kan man tycka är väl högt med tanke på att det börjar bli ganska slitet.
Tips: Nära till beachen

Chanalai Romantica Resort PhuketChanalai Romantica Resort Phuket - ReceptionChanalai Romantica Resort Phuket - OmgivningarChanalai Romantica Resort Phuket - Balkong/terrassChanalai Romantica Resort Phuket - MötesrumChanalai Romantica Resort Phuket - PoolChanalai Romantica Resort Phuket - RestaurangChanalai Romantica Resort Phuket - BadrumChanalai Romantica Resort Phuket - GästrumChanalai Romantica Resort Phuket - BadrumChanalai Romantica Resort Phuket - GästrumChanalai Romantica Resort Phuket - KökChanalai Romantica Resort Phuket - OmgivningarChanalai Romantica Resort Phuket - OmgivningarChanalai Romantica Resort Phuket - Mat och dryckChanalai Romantica Resort Phuket - Mat och dryckChanalai Romantica Resort Phuket - Mat och dryckChanalai Romantica Resort Phuket - RestaurangChanalai Romantica Resort Phuket - Mat och dryckChanalai Romantica Resort Phuket - Mat och dryckChanalai Romantica Resort Phuket - RestaurangChanalai Romantica Resort Phuket - Hotellet från insidanChanalai Romantica Resort Phuket - Omgivningar