Check Inn China Town

204-208 Soi Yaowarat 8, Charoen Krung Road Soi 14, Khet Samphantawongse, Chinatown, Bangkok, Thailand 10110 (Visa karta)

Check Inn China Town Bangkok - Café Check Inn China Town Bangkok - Balkong/terrass Check Inn China Town Bangkok - Gästrum Check Inn China Town Bangkok - Hotellet från insidan Check Inn China Town Bangkok - Gästrum Check Inn China Town Bangkok - Gästrum Check Inn China Town Bangkok - Entré Check Inn China Town Bangkok - Hotellet från insidan Check Inn China Town Bangkok - Gästrum Check Inn China Town Bangkok - Balkong/terrass Check Inn China Town Bangkok - Gästrum Check Inn China Town Bangkok - Entré Check Inn China Town Bangkok - Badrum Check Inn China Town Bangkok - Badrum Check Inn China Town Bangkok - Faciliteter Check Inn China Town Bangkok - Reception
Check Inn China Town Bangkok - Entré Check Inn China Town Bangkok - Gästrum Check Inn China Town Bangkok - Gästrum Check Inn China Town Bangkok - Gästrum Check Inn China Town Bangkok - Restaurang Check Inn China Town Bangkok - Hotellet från insidan Check Inn China Town Bangkok - Gästrum Check Inn China Town Bangkok - Gästrum Check Inn China Town Bangkok - Gästrum Check Inn China Town Bangkok - Gästrum
Område: Chinatown Antal rum: 34

6,5
Napalai S. Familj med småbarn Sweden, den 9 januari 2014
Central location

Location, stuffs and clean room
Väldigt trevligt ställe med några minuter gångsteg till huvudgatan. Rummet var lagom litetmen rent och prydligt. Personalen var trevliga och hjälpsamma!
Karin S. Reste med partner Sweden, den 8 april 2013
Nära shoppingområdet

Ggngavstånd till marknaderna
Nära sampengmarknaden. Massor av restauranger på gatorna kvällstid. Bra med late checkout. Fick behålla rummet till 18.00 för bara 500thb. Airport transfer fungerade bra
Ingvar K. Reste med partner Sweden, den 15 januari 2013
helt ok och trevlig personal

nära till järnvägsstation, nära till chinatown, bra att kunna köpa till sen utbokning (18,30)
nära till järnvägsstation och china town bra att kunna köpa till sen ut bokning, bra om man ska med tåg eller flyg, tänk dock på att vid rusningstrafik tar det extra lång tid med taxi, det finns mat att köpa runt hörnet av små ambulerande gat försäljare, lugnt läge men ändå nära till ute liv
Wahlberg M. Reste med partner Sweden, den 19 december 2012
Centralt läge i China Town och bra shopping.

Läget, trevlig personal.
Vi stannade till på hemväg från Cambodja. Hotellet är bra om man vill ha nära till billig shopping i China Town. Läget kan inte vara bättre, hotellet ligger 30m från huvudgata med shopping runt omkring. personalen är snälla och hjälpsamma. Rummen är små men rena. Vi tar samma hotell nästa gång.
Anne-Bett Z. Reste med partner Sweden, den 13 oktober 2012
Dålig personal

Rent rum
Svårt att hitta till hotelet.Otur med taxin,han hittade inte.Vi frågade många men ingen visste.Vi bokade ett delux rum med fönster samt liten balkong.När vi skulle checka in,fick vi ett rum utan fönster.Hon sa att det var fullbokat,vi blev arga,då kunnde hon få fram ett rum med fönster.Vi hade bokat en månad innan då fanns det 3 lediga rum kvar.Vi kommer till Bangkok varje år,sen 10 år tillbaka,första gången som detta har hänt. Receptions tjejen var inte trevlig alls,,,hemsk!!!!!
Johan A. Reste med partner Sweden, den 16 september 2012
Bra hotel men saknade frukost rum.

Trevlig personal !
Helt ok hotel med trevlig o hjälpsam personal lite svårt o hitta i området men de gick efter lite tillvänjning saknade dock frukost rum .
Chau T. Reste med partner Vietnam, den 21 maj 2012
Dia diem tuyet voi nhung phong nho

Gan khu china town
Ngay khu china town nen tien loi viec an uong.an rat ngon
Restaurangtips: Chu yeu ve an uong
Karin S. Reste med partner Sweden, den 29 mars 2012
Utmärkt läge

Urtrevlig personal
Kan inte bo bättre om du är ute för att shoppa. Gångavstånd till Sampengmarknaden blomstermarknaden gaturestaurangerna. Fantastiskt fina rum med kök.Frukost serverades på rummet eller på takterassen.Hjälpsam personal
Magnus A. Reste med partner Sweden, den 29 januari 2012
Mysigt hotell

Trevlig personal
litet mysigt hotell som ligger mitt i china town. på grund av att det ligger på en bakgata så hörs inget av det liv som är vid huvudgatan. litet rum men det vi hade behov av fanns. det innehöll till och med ett litet pentry. gratis wi-fi finns också vilket är positivt. personalen var trevlig och hjälpsam.
Wahlberg M. Reste med partner Sweden, den 23 januari 2012
Toppenbra läge med små men trevliga rum.

Bäst med hotellet; läget, trevlig och hjälpsam personal, frukosten på rummet helt okej.
Vi kom till ChinaTown då det kinesiska nyåret firades. Det var lite krångligt att hitta hotellet som ligger på en smal gränd.Väl vid hotellet är det gångavstånd till alla begivenheter i Chinatown. Helt fantastiskt nyårsfirande med pynt över hela stadsdelen och shopping både billigt och ett enormt utbud av varor.

Check Inn China Town BangkokCheck Inn China Town Bangkok - CaféCheck Inn China Town Bangkok - Balkong/terrassCheck Inn China Town Bangkok - GästrumCheck Inn China Town Bangkok - Hotellet från insidanCheck Inn China Town Bangkok - GästrumCheck Inn China Town Bangkok - GästrumCheck Inn China Town Bangkok - EntréCheck Inn China Town Bangkok - Hotellet från insidanCheck Inn China Town Bangkok - GästrumCheck Inn China Town Bangkok - Balkong/terrassCheck Inn China Town Bangkok - GästrumCheck Inn China Town Bangkok - EntréCheck Inn China Town Bangkok - BadrumCheck Inn China Town Bangkok - BadrumCheck Inn China Town Bangkok - FaciliteterCheck Inn China Town Bangkok - ReceptionCheck Inn China Town Bangkok - EntréCheck Inn China Town Bangkok - GästrumCheck Inn China Town Bangkok - GästrumCheck Inn China Town Bangkok - GästrumCheck Inn China Town Bangkok - RestaurangCheck Inn China Town Bangkok - Hotellet från insidanCheck Inn China Town Bangkok - GästrumCheck Inn China Town Bangkok - GästrumCheck Inn China Town Bangkok - GästrumCheck Inn China Town Bangkok - Gästrum