Chinatown Hotel

526 Yaowarat Rd, Samphantawong, Chinatown, Bangkok, Thailand 10100 (Visa på karta)

Chinatown Hotel Bangkok - Hotellet från utsidan Chinatown Hotel Bangkok - Hotellet från utsidan Chinatown Hotel Bangkok - Entré Chinatown Hotel Bangkok - Reception Chinatown Hotel Bangkok - Business Center Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Badrum Chinatown Hotel Bangkok - Faciliteter Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum
Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Badrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Golfbana Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum Chinatown Hotel Bangkok - Gästrum
Område: Chinatown Antal rum: 75

baserat på 868
omdömen

6,8
7,1
Per-Olov L. Reste med partner Sweden, den 7 februari 2014
Härlig upplevelse i Kina town

Läget, personal och priset
Hotellet är lite slitet men läget är mycket bra, Kina town är mysigt på kvällarna.
Christer P. Reste med partner Sweden, den 26 juni 2013
Stadshotell i mycket bra läge. Nära till allt

Läge, shopping, nattliv
Det var som jag förväntade mig. Varken bra eller dåligt
Jenna A. Reste med partner Sweden, den 12 mars 2013
Aldrig mer.

Trevlig personal
3,3
Vårt rökfria rum hade brännmärken överallt och en röklukt som var outhärdlig. Hårda sängar och smutsiga lakan. Långt till allt.
Kate V. Ensamresenär Sweden, den 13 februari 2013
Underbart hotell!!

nära till allt
mycket trevlig personal som alltid hade ett leende på läpparna och var mycket hjälpsamma! trevliga bellboys i lobbyn. fint rum med stor (men hård) säng. luftkonditioneringen va dock aningen knasig, den blåste iskall luft hur jag än försökte. wifi fungerade inte till 100% dålig mottagning på rummet. men det gick. god frukost. bra städning. hotellet ligger mitt i china town så när man kliver ut är man i smeten. helt underbart! mycke trafik på gatan men det hördes inte in på hotellet. hotellet hade en liten restaurang men i china town äter man på gatan på små stånd tycker jag, olika från dag till dag.
Tips om shopping: shopping i mängder men kom ihåg att china town är wholesale, så du måste köpa minst 6 eller 12 av varje sak. så, jag som gilla skor blev besviken, behöver inte 6 likadana par skor...
Bertil S. Familj med äldre barn Sweden, den 6 januari 2013
Trevlig personal

Närheten till hjärtat av Bangkok
Jag och min bror med familj har hyrt detta hotell ett flertal ggr nu och vi är lika nöjda varje gång därav återkommer vi gärna. Bästa med hotellet är närheten till Bangkoks puls med Chinatown, floden, templen varuhusen. Det räcker med det. Tack än en gång.
Bertil S. Reste med partner Sweden, den 25 december 2012
Tjusigt Hotell och trevlig personal

Närheten till hjärtat av Bangkok
Läget på hotellet är helt perfekt i hjärtat av myllret i China Town med dessa mängder av småaffärer och gatukök. Floden inte att förglömma där man kan se många fina tempel och byggnader. Rekommenderar hotellet med bra priser och mycket vänlig personal.
Restaurangtips: Ni måste bara äta seafood på gaturestaurangen eller den mitt emot. Värt att stå i kön och vänta. Ca 100 m från hotellet.
Ronald F. Ensamresenär Sweden, den 16 december 2011
Mycket vänlig personal

Bra läge och nära till sevärdheter
Trevligt hotell med mycket hjälpsam personal. Hotellet är lite slitet med rummen är välstädade. Frukosten är okey men man saknar pålägg. Gratis internet som fungerar är ett plus. Nära till floden och många sevärdheter som t. ex Grand Palace och Golden Buddha. Bra kommunikation om man gillar att åka med lokalbussarna. Negativt är den intensiva trafiken i hela Chinatown men man vänjer sig.
Bertil S. Reste med partner Sweden, den 21 januari 2011
Tjusigt hotell och trevlig personal

God Service, Närhet.
Jag och min fru var tillsammans med 4 personer i min familj från Sverige. Vi hade bokat hotellet för dess närhet av det vi skulle göra och vi behövde ingen pool. Alla i mitt sällskap är nöjda med personalens service och maten. Vi kommer att rekommendera detta hotell till våra vänner om de besöker Bangkok och vill vara nära floden och Chinatown.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Vi gjode flodresan till gamla staden Auttaya plus en del shopping i hotellets närhet. Vi besökte flera tempel. Vår vistelse var bara 3 hela dagar så man hinner inte så mycket.
Wahlberg M. Reste med partner Sweden, den 18 januari 2011
Utmärkt läge med god service.

Hjälpsam personal, rent och fint.
Ett trevligt bemötande av hotellpersonalen som hjälpte oss tillrätta snabbt o effektivt. Frukosten var helt okej, vi saknade dock lite mer pålägg t.ex. ost. Läget är suveränt. Nära bra shopping i Chinatown. Ett tips är att studera en karta över området då det är väldigt stort annars riskerar du att virra omkring o kanske inte hitta just det du är intresserad av. Det är ingen fara, ta då en taxi tillbaka till hotellet, billigt o smidigt.
Chai K. Affärsresenär Malaysia, den 25 juli 2015
Worth the money, good location and very kind stuff

Location, a lot to eat nearby and good shopping
Quiet and helpful stuffs, near shopping area. My Thailand friends also come to join me at this hotel

Chinatown Hotel BangkokChinatown Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanChinatown Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanChinatown Hotel Bangkok - EntréChinatown Hotel Bangkok - ReceptionChinatown Hotel Bangkok - Business CenterChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - BadrumChinatown Hotel Bangkok - FaciliteterChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - BadrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GolfbanaChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - GästrumChinatown Hotel Bangkok - BadrumChinatown Hotel Bangkok - CaféChinatown Hotel Bangkok - CaféChinatown Hotel Bangkok - LobbyChinatown Hotel Bangkok - LobbyChinatown Hotel Bangkok - LobbyChinatown Hotel Bangkok - Hotellet från insidanChinatown Hotel Bangkok - Balkong/terrassChinatown Hotel Bangkok - FaciliteterChinatown Hotel Bangkok - Fritidsfaciliteter

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.