Tillbaka till hotellinfo

Sortera efter

patrick O.
16 november 2011
bra läge fina rum!
den italienska restaurangen är bra!
Detta är ett riktigt bra hotell priset är kanske lite högt men i slutändan är det värt pengarna. Bra pool områden med matställe och bra service. Om man inte har frukost inkluderat så finns en trevlig smörgås shop på gatuplan där man kan designa sin egen macka. Hotellet ligger vägg i vägg med ett shopping center där man kan hitta divese prylar, vi köpte dryck och snacks där.

Lars H.
29 augusti 2011
Tjusigt hotell och mycket bra service
Trevlig personal och stort utbud av resturanger
Vi hade en mycket trevlig vistelse på hotellet med spa behandling på kvällen + god mat och dryck , en utmärkt frukost , rummet var suveränt ,vi fick frukt och choklad ,personalen var mycket trevlig och service inriktade

Arno B.
13 mars 2011
Fantastisk lobby och trevliga rum
Med något för alla smaker
att komma till cinnamon grand hotel colombo är som att komma till en liten stad. lobbyområdet är fantastiskt vackert och incheckningen gick mycket smidigt. ett flertal restauranger med olika inriktningar, flera pooler och en väldigt vacker och välskött trädgård med både fiskdam och poolbar. stort utbud och riktigt bra priser på roomservice och en galleria i direkt anslutning till hotellet gjorde att jag inte kände att jag behövde lämna området på flera dagar. sviten jag fick var inte så rolig. dom hade slagit ihop 2 enkelrum och gjort till svit. istället för säng i ena rummet var där matbord och soffa, annars ingen skillnad.

SEUNG L.

Jayasingham J.
Australien
15 augusti 2016
fantastic stay
very nice stay. professional staff

Perumal N.
Singapore
15 augusti 2016
WILL BE BACK
Kudos to the management for maintaining its high standard. Great breakfast spread, wide range of dining experience to choose from. Friendly staff, clean and spacious room, well equipped gym. Everything a business traveler can ask for.

GUNASEKARAN G.
Qatar
07 augusti 2016
nICE
GOOD

mohamed A.
Saudiarabien
07 augusti 2016
every thing in the hotel nice
God and nice hotel

Ahmad S.
Komorerna
24 juli 2016
Excellent
Enjoyed my stay at the hotel, no issues faced