Mitt konto (logga in)

Clarion Hotel Stockholm

Ringvägen 98, Centrum - Södermalm, Stockholm, Sverige 104 60 (Visa karta)

Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Gästrum Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Gästrum Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Restaurang Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från utsidan Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från utsidan Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Restaurang Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Restaurang Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Gästrum Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Restaurang Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Lobby Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Restaurang Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Gästrum Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Pool
Område: Centrum - Södermalm Antal rum: 532

8,6
Johanna C. Ensamresenär Sweden, den 4 augusti 2013
Mycket prisvärt och väldigt trevlig personal

Personalen, priset och frukosten
Mycket trevlig hotell, fin miljö med fin design. Personalen var vänlig och frukosten utmärkt!
Linda O. Reste med partner Sweden, den 27 maj 2013
Tillmötesgående personal, väldigt bra frukost

Läget, frukosten och parkerings-service
Vi bodde en natt då vi skulle på konsert i Globen. Gångavstånd dit, annars mycket nära till tunnelbana. Frukosten hade stort utbud. Skönt med parkerings-service. De hämtade och lämnade bilen, dock kostade det ca 300 kr men det känns som om den vanliga parkeringsavgiften hade kostat det ändå. Vi bodde i ett ganska litet rum, bland de billigaste som fanns. Tror sängen var queensize och den var i smalaste laget åt oss normalbyggda. Fast en natt funkar det ju. Mycket restauranger och ute-ställen i närheten.
Camilla K. Reste med partner Sweden, den 30 mars 2013
Stilrent och fräscht hotell

Bra frukost, sköna sängar, bra äge
Malin K. Familj med småbarn Sweden, den 17 mars 2013
Bra prisvärt centralt hotel

läge frukost rummet
Claes L. Reste med partner Sweden, den 5 januari 2013
Utmärkt läge med små rum

Läget, nära parkering, t-bana, restauranger och shopping
Vi bor alltid på Clarion när vi är i Stockholm. Vi parkerar bilen gratis och har sen nära till andra kommunikationer.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Wasamuseet!
Ann-Louise T. Reste med partner Sweden, den 1 januari 2013
bra hotel med hög standard

toppen läge
rent och fräsht hotel med trevlig personal och bra service frukostbuffen har allt man kan önska och även om det var nästan fullt när vi var där så var det ingen hög ljudnivå perfekt förbindelse med tunnelbanan (station Skanstull) precis utanför hotellet
Tobias W. Gruppresenär Sweden, den 15 augusti 2012
Väldigt fint hotell och bra läge

Väldigt fint rum och världens bästa frukostbuffé
En väldigt lugn och skön vistelse. Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. Rummet var ett av dom finaste jag bott i. Läget perfekt! Frukost buffén var den bästa någonsin, t.om bättre än alla lyxhotell jag bott på runt om i världen!
Lasse S. Reste med partner Sweden, den 1 juli 2012
Kanon-hotel med bra och hjälpsam personal.

Fräscht överallt, god frukost, nära till city men ändå lugnt.
Ett perfekt placerat hotell nära till Globen, Gamla Stan, på Söder. Poolen och bastun sitter perfekt efter en dags promenad i Stockholm. Kommer gärna tillbka.
Restaurangtips: Jimmys Steakhouse.
Daniel N. Ensamresenär Sweden, den 21 april 2012
Mycket modernt och trevligt hotell

Läget,maten och shoppingen
Claes L. Reste med partner Sweden, den 25 februari 2012
Bra läge, litet rum

Läget, ganska fräscht
vi var i stockholm för en natt och en dag. var bara på hotellet och sov. för ändamålet funkade det men om vi hade stannat längre så hade rummet varit i minsta laget. frukosten var bättre denna gaången om man jämför när vi bodde här i höstas och det var en stor konferens på hotellet.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Wasa-museet på Djurgårn. Stadsmuseet på Slussen

Clarion Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från utsidanClarion Hotel Stockholm Stockholm - GästrumClarion Hotel Stockholm Stockholm - GästrumClarion Hotel Stockholm Stockholm - RestaurangClarion Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från utsidanClarion Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från utsidanClarion Hotel Stockholm Stockholm - RestaurangClarion Hotel Stockholm Stockholm - RestaurangClarion Hotel Stockholm Stockholm - GästrumClarion Hotel Stockholm Stockholm - RestaurangClarion Hotel Stockholm Stockholm - LobbyClarion Hotel Stockholm Stockholm - RestaurangClarion Hotel Stockholm Stockholm - GästrumClarion Hotel Stockholm Stockholm - Pool