arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 7,9

Camilla K.
23 april 2013
Stilrent och fräscht hotell
Bra frukost, sköna sängar, bra äge

Malin K.
20 mars 2013
Bra prisvärt centralt hotel
läge frukost rummet

Daniel N.
19 mars 2013
Mycket modernt och trevligt hotell
Läget,maten och shoppingen

Claes L.
12 januari 2013
Utmärkt läge med små rum
Läget, nära parkering, t-bana, restauranger och shopping
Vi bor alltid på Clarion när vi är i Stockholm. Vi parkerar bilen gratis och har sen nära till andra kommunikationer.

ann-louise T.
08 januari 2013
bra hotel med hög standard
toppen läge
rent och fräsht hotel med trevlig personal och bra service frukostbuffen har allt man kan önska och även om det var nästan fullt när vi var där så var det ingen hög ljudnivå perfekt förbindelse med tunnelbanan (station Skanstull) precis utanför hotellet

Tobias W.
20 augusti 2012
Väldigt fint hotell och bra läge
Väldigt fint rum och världens bästa frukostbuffé
En väldigt lugn och skön vistelse. Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. Rummet var ett av dom finaste jag bott i. Läget perfekt! Frukost buffén var den bästa någonsin, t.om bättre än alla lyxhotell jag bott på runt om i världen!

Lasse S.
06 juli 2012
Kanon-hotel med bra och hjälpsam personal.
Fräscht överallt, god frukost, nära till city men ändå lugnt.
Ett perfekt placerat hotell nära till Globen, Gamla Stan, på Söder. Poolen och bastun sitter perfekt efter en dags promenad i Stockholm. Kommer gärna tillbka.

Claes L.
28 februari 2012
Bra läge, litet rum
Läget, ganska fräscht
vi var i stockholm för en natt och en dag. var bara på hotellet och sov. för ändamålet funkade det men om vi hade stannat längre så hade rummet varit i minsta laget. frukosten var bättre denna gaången om man jämför när vi bodde här i höstas och det var en stor konferens på hotellet.

Anders O.
08 februari 2012
Fräscht och bra läge
bra mottagande och hög standard på rummet
har varit här förut och vill gärna komma tillbaka. bra bemötande och service. bra möjligheter till mat och dryck

Camilla H.
20 januari 2012
trevligt hotell med bra frukost
trevliga rum, bra frukost
ett mycket trevligt hotell men bra service och trevliga rum. Hotellet ligger nära tunnelbanan så du tar dig lätt runt om i stockholm. Bra frukost, vi hann tyvärr inte gå in på spa-avdlningen denna gång men det kommer vi göra till nästa besök. Detta är ett hotell jag alltid försöker boka in oss på när jag behöver ha lite tid för oss själva.