Coconut Village Resort

20 Prachanukroh Rd.,, Patong, Phuket, Thailand (Visa karta)

Coconut Village Resort Phuket - Svit Coconut Village Resort Phuket - Svit Coconut Village Resort Phuket - Svit Coconut Village Resort Phuket - Svit Coconut Village Resort Phuket - Svit Coconut Village Resort Phuket - Svit Coconut Village Resort Phuket - Svit Coconut Village Resort Phuket - Svit Coconut Village Resort Phuket - Gästrum Coconut Village Resort Phuket - Gästrum Coconut Village Resort Phuket - Gästrum Coconut Village Resort Phuket - Pool Coconut Village Resort Phuket - Pool Coconut Village Resort Phuket - Fritidsfaciliteter Coconut Village Resort Phuket - Fritidsfaciliteter Coconut Village Resort Phuket - Fritidsfaciliteter
Coconut Village Resort Phuket - Gästrum Coconut Village Resort Phuket - Gästrum Coconut Village Resort Phuket - Gästrum Coconut Village Resort Phuket - Pool Coconut Village Resort Phuket - Pool Coconut Village Resort Phuket - Restaurang Coconut Village Resort Phuket - Hotellet från utsidan Coconut Village Resort Phuket - Svit Coconut Village Resort Phuket - Gästrum Coconut Village Resort Phuket - Gästrum Coconut Village Resort Phuket - Gästrum
Område: Patong Antal rum: 85

6,9
Thomas K. Gruppresenär Sweden, den 18 maj 2014
Trevligt

Sängarna, djup pool, frukost
Helt ok pool, mat, rum och ca 100 m till stranden. Service bra och farkosten bra.
Kenneth B. Reste med partner Sweden, den 7 augusti 2013
En fin pool och nära till stranden.

Ett populärt hotell med jättefin pool, fin frukost buffe och tyst på natten om man tar ett rum längre bort från vägen.
vi bodde här i en vecka och trivdes väldigt bra, bara två hundra meter till stranden och lokalbuss stationen. Om man tycker att det år ok att promenera en kilometer så har du allt inom promenad avstånd. Om man vill ha wifi på rummet så kostar det lite extra, men vårat rum låg inte så långt ifrån receptionen där alla har fri wifi, så vi kunde surfa fritt, men bara från balkongen. Frukosten var över genomsnittet med en bra buffe som varierades lite varje dag.
Peter A. Familj med småbarn Sweden, den 25 april 2013
Fint poolområde men slitna rum

Trevlig personal, bra frukost
Poolområdet var fint och personalen var trevliga men rummen var väldigt slitna. Gästerna på hotellet var övervägande från ryssland.
Tomas E. Familj med äldre barn Sweden, den 19 januari 2013
Slitet hotell men ändå ok

Läget
3,3
Slitet hotell med trött personal. Rummen tråkiga och rätt ofräsha. Värdelös terass på baksidan med en skräpig mur och annat bråte. Frukosten knappt godkänd. Det enda som var bra var poolen som var fin. Totalt blir betyget underkänt.
Tips: Boka ett annat hotell.
Yasemin A. Reste med partner Sweden, den 16 januari 2013
nära till allt

lungt på kvällarna, centralt
helt ok hotell, städningen var bra, frukost var inget märkvärdigt men helt ok, vi blev blåsta av killen som säljer färje biljetter så bor ni på hotellet så köp resor och dylikt på annat håll. pool området var lite tråkigt då det fanns mycket grönska som inte längre var grönt, poolen var oftast rätt smutsig. servicen låg på medel. jag skulle inte välja att bo där en gång till men den var nära till allt, strand, shopping restaurangen och det var lungt och tyst på kvällarna trots närhet.
Bjorn K. Reste med partner Sweden, den 16 januari 2013
Coconut Village Resort

i utkanten av patong så det lät inte så mycket
frukosten var inte bra, rekommenderar att inte köpa den. rummen var ok och det var tyst runt anläggningen. poolen var ok och personalen var trevliga.
Restaurangtips: no 6. bra käk och bra priser. ligger vid bangla road som kanske inte är det mysigaste stället men men.
Magnus H. Reste med partner Sweden, den 6 januari 2013
Bekvämt hotell med nära till stranden

Frukostbuffé, nära till stranden, lagom storlek
Bodde ett par nätter i ett ganska slitet rum (billigaste i markplan mot gatan). Vi spenderade ändå ingen tid på rummet förutom runt läggdags så det kändes helt OK. God frukost, bra sol- & poolmöjligheter och inte långt till stranden och utelivet.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Spendera en kväll på Bangla Boxing Stadium och se på Thailands nationalsport.
Svetislav J. Reste med partner Sweden, den 9 maj 2012
Fint utanpå solkigt inuti

Läget, Priset
Stor variation på rummen, bytte rum flera gånger (bulriga nära gatan , solkiga efter bytet fräsha) välj mot polen men skicket varierar stort, Personalen var ok. Man får vad man betalar för.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Om ni kan åk inte till Patong mer. Skitigt och girigt. Vrt tog det leende trevliga folket vägen?
Susanna R. Reste med partner Sweden, den 12 januari 2012
mycket bra läge

nära till stranden,nära till storstadsliv men ändå väldigt tyst och lungt.
köpte två nätter via agoda,men vi stannade tre nätter till,första natten fick vi ett rum nr107,rent men mot en mur ut mot stora gatan sov inte på hela natten så vi talade om att vi skulle byta hotell,fick då jätte fina rum mot poolen 319 så min syster med familj (två barn 5,13)stannade också och bodde där alla vi är nöjda.
Tips: för läget är det prisvärt,annars lite stelt
Matilda T. Gruppresenär Sweden, den 20 november 2011
Rekomenderar starkt !

trevlig personal, rent och frasht, inga ackliga kryp, bra frukost, bra pool !
Super nojd med detta hotellet! rekomenderas starkt !

Coconut Village Resort PhuketCoconut Village Resort Phuket - SvitCoconut Village Resort Phuket - SvitCoconut Village Resort Phuket - SvitCoconut Village Resort Phuket - SvitCoconut Village Resort Phuket - SvitCoconut Village Resort Phuket - SvitCoconut Village Resort Phuket - SvitCoconut Village Resort Phuket - SvitCoconut Village Resort Phuket - GästrumCoconut Village Resort Phuket - GästrumCoconut Village Resort Phuket - GästrumCoconut Village Resort Phuket - PoolCoconut Village Resort Phuket - PoolCoconut Village Resort Phuket - FritidsfaciliteterCoconut Village Resort Phuket - FritidsfaciliteterCoconut Village Resort Phuket - FritidsfaciliteterCoconut Village Resort Phuket - GästrumCoconut Village Resort Phuket - GästrumCoconut Village Resort Phuket - GästrumCoconut Village Resort Phuket - PoolCoconut Village Resort Phuket - PoolCoconut Village Resort Phuket - RestaurangCoconut Village Resort Phuket - Hotellet från utsidanCoconut Village Resort Phuket - SvitCoconut Village Resort Phuket - GästrumCoconut Village Resort Phuket - GästrumCoconut Village Resort Phuket - Gästrum