Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 8,1

Isabella H.
06 mars 2010
Prisvärt hotell
Rent fint rum. Hjälpsam personal. Stor fin frukost! Gångavstånd till shopping. Vägg i vägg med Hard Rock Café.
Inget
Vi bodde på Concorde 5 nätter och trivdes riktigt bra. Det var absolut prisvärt! en stor god frukost, tar ca 15 min att gå in till Shoppingområdet. Tar 5 min att gå till Twin towers. Låg vägg i vägg med Hardrock Café som vi tyckte var riktigt bra. Dom har god mat och det var ganska billigt jämfört med Hardrock Café i Bangkok. Rummet var rent och fräscht med det som man behöver. Hade absolut kunnat bo här igen.

Nils L.
28 februari 2010
Hotell KL
Fint rum med bra kanaler och fräscht badrum.
Tycker en del av personalen var otrevlig. Man förväntar sig att få ett trevligt bemötande på ett sånt här fint hotell..
Tycker hotellet är trevligt med bra läge nära Twin Tower och shopping.

Jonathan S.
21 februari 2010
concord hotel
Internett var riktigt dyrt sa vi gick till ett intrenett cafe i stan istallet.
Riktigt riktigt fina rumm. Hur stor frukost som helst, finns allt. Rummen var stora och rymliga. Fin toalett och go sang. Det lag riktigt nar stan ocksa. Vi gick in till stan ifran hotellt och det tog inte mer an 10 min. Men man kan ta taxi eller buss istallet. Bra servis, sa vi forlangde varan visstelse dar. det enda negativa var attb Internett var riktigt dyrt sa vi gick till ett intrenett cafe i stan istallet.

Jonathan S.
21 februari 2010
Concord hotell
Internet var dyrt. Och maten pa hoitellet var dyr
Valdigt bra servis. Personalen var valldigt hjalpsamm. Sen lag hotellet intill hardrockcafe, sa vi at dar flera ganger. RIktigt bra. Rumment var jatte frascha och bra valuta for pengarna. Hotell frukosten var riktigt stor, den storsta jag har sett. Fanns allt! Internet var dyrt. Och maten pa hoitellet var dyr. Men annars var det jatte bra hotell

Michael K.
26 januari 2010
Concorde 2010
Bra läge, hyfsad standard, god mat, bra poolområde
För många stjärnor, rummen som vilket Scandichotell som helst. Slitna badrum med spruckna fogar dålig emalj i badkaret. Internet svindyrt borde vara gratis med tanke på rumspriset. Personal mycket ovillig att hjälpa till med förlängning till enligt tidigare bokat pris.
Hotellet är centralt beläget med gångavstånd till Petronas Tower. Maten är god med en fin frukost. OBS bokar ni via Agoda har ni ett bättre pris än om ni tar det direkt via hotellet vilket vi fick erfara då vi ville ha en extra natt :-(. Mycket negativt är att då vi tänkte göra en ombokning via Agoda visade det sig att internet kostar 25 MYR för 30 minuter. Rummen är rena men definitivt inte mer än 3 stjärniga. Kan ändå tänka mig att bo där igen om vi ska till KL flera gånger.

Bjorn O.
22 januari 2010
K L vistelse
Läget mitt i centrum samt ett bra pris
Något slitna rum som behöver en uppfrächning.
Ett hotell med ett mycket bra läge nära till centrum och Petronas. Rummen något slitna men renovering pågår. Frukosten var riklig och mycket god. Personalen var mycket hjälpsamma och ordnade saker på ett bra sätt. Underhållning i baren på kvällen höll och en bra klass.Hotellet ordnade även med transport till flygplatsen med minibuss eftersom vi var 6 personer totalt för en rimlig kostnad.

ingrid C.
18 januari 2010
bokade transfer via hotellet
ok pris, bra läge
bokade transfer och betalade på hotellet tyvärr skickade dom för liten bil så vi inte rymdes trots att vi betalat för antal personer.det tog lång tid med diskusioner innan vi fick rätt bil så vi blev sen till flyget.enl bokningssaiten var det fri transfer till flyget men det gällde endast vissa rum, inte vårat.
på kvällen var det uppträdande i baren vid receptionen, dom spelade så högt att det var svårt att prata med receptionspersonalen.dyrt om man ville ha rummet längre än till kl 12.

Krisoffer S.
17 januari 2010
c oncorde
service, frukost, tillgänglihet..
väldigt hårda klädes regler vid besök på hotellets restaurang, shorts och flip flop var strängt förbjudet, vi kom från langkawi och thailand, så vår klädsel var just så.. lite synd
ett stort flott, fint hotell väldigt centralt fast med väldigt bra priser. rummen var fina, personalen var trevlig.. och frukosten var av högsta klass. hotellet ligger 3 minuter ifrån petronas tower och all shopping.. hotellet ligger även vägg i vägg med hard rock cafe för den som vill besöka det

Lars R.
10 januari 2010
Ett trevligt ställe
Trevlig och service-inriktad personal, väldigt god frukost-buffé och kvälls-buffé. Rummet var fräscht och trevligt. Bra läge.
Vi bodde i rökfri rum & våning men ändå kom det in röklukt via badrums-ventilation under nattetid.
Vår vistelse på Concorde Hotel var inte lång men väldigt trevlig. Personalen var trevliga, positiva och gav oss god service genom hela vistelsen. Deras goda och breda frukostbuffé lade ribban högt inför resten av vår semester. Likaså deras kvällsbuffé, med tillhörande efterrättsbuffé, den var farligt god! Läget var väldigt bra, bara 5-10minuters promenad till Petronas Twin Towers.

Mohamad Z.
13 juli 2009
Helt ok
Rent och mycket bra frukostbuffe
lite dyrt och för mycket fest i lobbyn
Rent och mycket bra frukostbuffe, men tyvärr lite dyrt och för mycket fest i lobbyn. Deras frukost var den bästa frukostbuffen på resan. de hade så mycket att välja på att man fastna där i minst en timme. lunchen var ej nödvändig efter en sådan här frukost. Men lite små rum för det priset man betalar. Personalen är proffsig och trevli och kan mycket bra engelska. Mycket nära till centrum och till turistcentrum.