arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 6,6

4,3 Sansanee H.
14 juli 2014
Ej värt pengarna
Överensstämde ej med bilderna vid bokningen, väldigt trångt rum. För att ta sig till den inre sängen fick man krypa över den yttersta. Alltså en klar besvikelse.

6 Anne-Marie H.
15 maj 2014
Kul stad. Lite tråkigt o dyrt hotell men rent.
Rent Bra läge (nära park och T,bana)
Ok men inte prisvärt. Väldigt litet rum men rent.

6,7 Kent L.
16 april 2014
Ett bra läge och bra hotel
Rent, ok service läget
Det var ett bra hotel förutom en i personalen riktigt otrevlig när man skulle fråga vägen till Paddinton station.

10 Carina M.
26 juni 2013
Avkopplande men ändå nära till puls!
Centralt läge, lätt att ta sig med allmänna transportmedel, trevlig personal
Vistelsen var trevlig, ett minne för livet. Vi reste 3 generationer och alla var nöjda. Vi provade på roomservice och afternoon tea i restaurangen. Stor lobby som nyttjades. Det finns en bankomat på hotellet.Bra städning, trevlig personal och hög service på hotellet.

8 Sara N.
15 maj 2013
Bra rum, dyr frukost
sköna sängar

8,3 Mikael M.
13 april 2013
Bra läge med gångavstånd till centrum (15 min)
Gångavstånd till Marbele Arch/ Oxford street (15 min). Gångavstånd till tunnelbana (3 min). gångavstånd till Hyde Park (3 min)
Bra hotell. Centralt läge. Små rum. Liten dusch. Vänlig personal.

7,3 Paul F.
14 januari 2013
Trevlig personal
Vänligt förekommande personal.
Vänlig och trevlig personal som gärna hjälper till.

9,7 Madeleine L.
19 december 2012
Fint hotell, nära till Hyde Park & shopping
Sköna sängar & ett extra rum till dottern. Härligt badrum & Wi-Fi. Vattenkokare, te & kaffe finns på rummet.
en trevlig resa med mina döttrar. detta fina hotell med trevlig personal och sköna sängar. jag missade vid bokningen att det inte ingick frukost. det fixade vi då det fanns vattenkokare, te & kaffe på rummet. vi handlade lyxig frukost i en kvartersbutik. en kväll gick vi till en närliggande pub med god mat. shopping i massor och mycket gående. madame tussauds var roligt och bricklane med vintagebutiker ,loppisar & mat från världens alla hörn. london i julskrud & det kryllade av tomtar (som var "glada i luvan") spred glädje på times square på lördagskvällen. en minnesvärd resa!

8,7 Henrik S.
25 oktober 2012
Fräscht hotel i kanon läge
bra läge, fräscht hotel, trevlig service, bra trådlöst internet
läget är riktigt bra, nära till t-banan, nattbussarna och hyde park, gångavstånd till paddington. trevlig personal, lånedatorer i receptionen och bra trådlöst internet på rummen. små, men fräscha rum, hit ska jag försöka komma igen.

9,3 Eva R.
03 oktober 2012
Utmärkt läge, serviceinriktad och personal.
Närheten till centrala London.
Vi hade ett familjerum som var stort och rymligt med två dubbelsängar.Turistbussarna "hop on hop off" hade hållplats väldigt nära hotellet.