Tillbaka till hotellinfo

Sortera efter

Sansanee H. från Sverige
Bodde i 3 nätter i juli 2014
Ej värt pengarna
Överensstämde ej med bilderna vid bokningen, väldigt trångt rum. För att ta sig till den inre sängen fick man krypa över den yttersta. Alltså en klar besvikelse.
Recenserad 14 juli 2014

Anne-Marie H. från Sverige
Bodde i 3 nätter i maj 2014
Kul stad. Lite tråkigt o dyrt hotell men rent.
Rent Bra läge (nära park och T,bana)
Ok men inte prisvärt. Väldigt litet rum men rent.
Recenserad 15 maj 2014

Kent L. från Sverige
Ensamresenär
Bodde i 3 nätter i april 2014
Ett bra läge och bra hotel
Rent, ok service läget
Det var ett bra hotel förutom en i personalen riktigt otrevlig när man skulle fråga vägen till Paddinton station.
Recenserad 16 april 2014

Carina M. från Sverige
Gruppresenär
Bodde i 5 nätter i juni 2013
Avkopplande men ändå nära till puls!
Centralt läge, lätt att ta sig med allmänna transportmedel, trevlig personal
Vistelsen var trevlig, ett minne för livet. Vi reste 3 generationer och alla var nöjda. Vi provade på roomservice och afternoon tea i restaurangen. Stor lobby som nyttjades. Det finns en bankomat på hotellet.Bra städning, trevlig personal och hög service på hotellet.
Recenserad 26 juni 2013

sköna sängar
Recenserad 15 maj 2013

Mikael M. från Sverige
Bodde i 4 nätter i mars 2013
Bra läge med gångavstånd till centrum (15 min)
Gångavstånd till Marbele Arch/ Oxford street (15 min). Gångavstånd till tunnelbana (3 min). gångavstånd till Hyde Park (3 min)
Bra hotell. Centralt läge. Små rum. Liten dusch. Vänlig personal.
Recenserad 13 april 2013

Paul F. från Sverige
Affärsresenär
Bodde en natt i januari 2013
Trevlig personal
Vänligt förekommande personal.
Vänlig och trevlig personal som gärna hjälper till.
Recenserad 14 januari 2013

Madeleine L. från Sverige
Familj med äldre barn
Bodde i 3 nätter i december 2012
Fint hotell, nära till Hyde Park & shopping
Sköna sängar & ett extra rum till dottern. Härligt badrum & Wi-Fi. Vattenkokare, te & kaffe finns på rummet.
en trevlig resa med mina döttrar. detta fina hotell med trevlig personal och sköna sängar. jag missade vid bokningen att det inte ingick frukost. det fixade vi då det fanns vattenkokare, te & kaffe på rummet. vi handlade lyxig frukost i en kvartersbutik. en kväll gick vi till en närliggande pub med god mat. shopping i massor och mycket gående. madame tussauds var roligt och bricklane med vintagebutiker ,loppisar & mat från världens alla hörn. london i julskrud & det kryllade av tomtar (som var "glada i luvan") spred glädje på times square på lördagskvällen. en minnesvärd resa!
Recenserad 19 december 2012

Henrik S. från Sverige
Gruppresenär
Bodde i 2 nätter i maj 2012
Fräscht hotel i kanon läge
bra läge, fräscht hotel, trevlig service, bra trådlöst internet
läget är riktigt bra, nära till t-banan, nattbussarna och hyde park, gångavstånd till paddington. trevlig personal, lånedatorer i receptionen och bra trådlöst internet på rummen. små, men fräscha rum, hit ska jag försöka komma igen.
Recenserad 25 oktober 2012

Eva R. från Sverige
Familj med äldre barn
Bodde i 3 nätter i september 2012
Utmärkt läge, serviceinriktad och personal.
Närheten till centrala London.
Vi hade ett familjerum som var stort och rymligt med två dubbelsängar.Turistbussarna "hop on hop off" hade hållplats väldigt nära hotellet.
Recenserad 03 oktober 2012