Corus Hotel Hyde Park

6,9
6,6
Engin R. Familj med småbarn Sweden, den 18 april 2016
Supernöjd!
Jag var supernöjd med hotellet, mycket bra wi-fi, rummen var jättefina, drycken var gratis i minikylskåpet, trevlig personal förutom en städerska som anklagade oss för att ha rökt inne i rummet men hon själv aldrig varit där inne då vi hade lappen på dörren do not disturb under dom två dagarna vi bodde där, i min familj röker ingen. Annars så var det tiptop!
Mona H. Reste med partner Sweden, den 28 mars 2016
Funkar bra. Nära till tunnelbana och Hyde Park
Inte så mycket att anmärka på, det enda som var lite irriterade var blandaren. När man skulle duscha så rann 90% av vattnet ut i badkaret och 10% i duschen, vilket gav väldigt klent tryck i duschen. Vi anmärkte på detta i receptionen och de skulle se på detta, inget hände. Kan tänka mig att återkomma!
Tommy B. Reste med partner Sweden, den 26 oktober 2015
Bra hotell!

Läge, pris, komfort
Bra hotell i perfekt läge vid mysiga Hyde Park. Rummen bar ganska små men rena och fyllde sin funktion. Nära till tunnelbana och bussar. Skulle verkligen kunna tänka mig att bo här igen.
Mathew G. Reste med partner Sweden, den 26 juni 2015
Toppen

Personal,läge,service
Lugnt läge med service man behövde
Monica P. Reste med partner Sweden, den 7 december 2014
Corus Hotel Hyde Park

Läget. Tyst. Handdukarna.
4,3
Rummet var riktigt dåligt städat. Det låg en samling hårstrån och annat smuts i ett hörn i badrummet redan när vi kom och det låg kvar när vi for trots att rummet "städades" ett par gånger under tiden. Rummet upplevdes otroligt slitet och smutsigt. Även foajén är väldigt sliten och i enormt behov av renovering. Vi avstod helt från att äta på hotellet då man ju kan misstänka att standarden på detta var ungefär densamma som hotellet i övrigt. Trots att vi reser mycket och har upplevt åtskilliga hotell under många år med få och många stjärnor så var detta bland det värsta hittills. Skulle aldrig rekommendera någon att bo där. Många ursäktar säkert detta men at så är hotellstandarden i England men det är en riktigt dålig ursäkt även de borde kunna bättre. När vi kom hem blev svaret på frågan hur vi haft i London att allt var bra utom hotellet. Det handlade bara om tre nätter så vi orkade inte klaga och be att få byta rum men en hel vecka hade vi inte uthärdat.
Isabel R. Reste med partner Sweden, den 2 november 2014
Prisvärt hotell

Fint, bra pris, musikunderhållning i lobbyn
Prisvärt hotell, små rum men behövde inget mer än säng och toalett ändå. Fräsht och bra städat. Mycket bra trubadur som spelade piano och sjöng på kvällarna i lobbyn. -Hissarna var inte de bästa.
Peter N. Reste med partner Sweden, den 3 oktober 2014
Viceroy rum

Bra läg,bra säng och bra med vattenkokare
OBS!!! Det krävs ett rum av standard Viceroy för att kavalite skall uppnås !!!!
Emil N. Familj med äldre barn Sweden, den 13 juli 2014
Väldigt bra läge. Helt ok rum. Hoppa över frukost.

Läget nära Hyde Park och tunnelbanan. Hoppas över frukost och ät på stan. Helt ok rum med bra standard.
Familjen är nöjd efter vår vistelse där. Trevligt personal, tyvärr hårda sängar, men annars helt ok.
Sansanee H. Reste med partner Sweden, den 4 juli 2014
Ej värt pengarna

4,3
Överensstämde ej med bilderna vid bokningen, väldigt trångt rum. För att ta sig till den inre sängen fick man krypa över den yttersta. Alltså en klar besvikelse.
Anne-Marie H. Reste med partner Sweden, den 11 maj 2014
Kul stad. Lite tråkigt o dyrt hotell men rent.

Rent Bra läge (nära park och T,bana)
Ok men inte prisvärt. Väldigt litet rum men rent.
1 - 10 av 25 omdömen Nästa sida
Corus Hotel Hyde Park LondonCorus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidanCorus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidanCorus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidanCorus Hotel Hyde Park London - ReceptionCorus Hotel Hyde Park London - RestaurangCorus Hotel Hyde Park London - Pub/loungeCorus Hotel Hyde Park London - RestaurangCorus Hotel Hyde Park London - RestaurangCorus Hotel Hyde Park London - Hotellet från insidanCorus Hotel Hyde Park London - Pub/loungeCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - Hotellet från insidanCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - Hotellet från insidanCorus Hotel Hyde Park London - MötesrumCorus Hotel Hyde Park London - MötesrumCorus Hotel Hyde Park London - MötesrumCorus Hotel Hyde Park London - MötesrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - Hotellet från insidanCorus Hotel Hyde Park London - Hotellet från insidanCorus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidanCorus Hotel Hyde Park London - Sport och fritidsaktiviteterCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - Hotellet från insidanCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - Hotellet från insidanCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - RestaurangCorus Hotel Hyde Park London - Pub/loungeCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - GästrumCorus Hotel Hyde Park London - Gästrum

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.