Corus Hotel Hyde Park

1-7 Lancaster Gate, Hyde Park, London, Storbritannien W2 3LG (Visa karta)

Corus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidan Corus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidan Corus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidan Corus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidan Corus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidan Corus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidan Corus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidan Corus Hotel Hyde Park London - Hotellet från utsidan Corus Hotel Hyde Park London - Lobby Corus Hotel Hyde Park London - Hotellet från insidan Corus Hotel Hyde Park London - Reception Corus Hotel Hyde Park London - Restaurang Corus Hotel Hyde Park London - Pub/lounge Corus Hotel Hyde Park London - Pub/lounge Corus Hotel Hyde Park London - Restaurang Corus Hotel Hyde Park London - Restaurang
Corus Hotel Hyde Park London - Mötesrum Corus Hotel Hyde Park London - Restaurang Corus Hotel Hyde Park London - Restaurang Corus Hotel Hyde Park London - Hotellet från insidan Corus Hotel Hyde Park London - Hotellet från insidan Corus Hotel Hyde Park London - Reception Corus Hotel Hyde Park London - Pub/lounge Corus Hotel Hyde Park London - Restaurang Corus Hotel Hyde Park London - Restaurang Corus Hotel Hyde Park London - Gästrum Corus Hotel Hyde Park London - Gästrum Corus Hotel Hyde Park London - Gästrum
Område: Hyde Park Antal rum: 380

6,6
Emil N. Familj med äldre barn Sweden, den 13 juli 2014
Väldigt bra läge. Helt ok rum. Hoppa över frukost.

Läget nära Hyde Park och tunnelbanan. Hoppas över frukost och ät på stan. Helt ok rum med bra standard.
Familjen är nöjd efter vår vistelse där. Trevligt personal, tyvärr hårda sängar, men annars helt ok.
Sansanee H. Reste med partner Sweden, den 4 juli 2014
Ej värt pengarna

4,3
Överensstämde ej med bilderna vid bokningen, väldigt trångt rum. För att ta sig till den inre sängen fick man krypa över den yttersta. Alltså en klar besvikelse.
Anne-Marie H. Reste med partner Sweden, den 11 maj 2014
Kul stad. Lite tråkigt o dyrt hotell men rent.

Rent Bra läge (nära park och T,bana)
Ok men inte prisvärt. Väldigt litet rum men rent.
Kent L. Ensamresenär Sweden, den 13 april 2014
Ett bra läge och bra hotel

Rent, ok service läget
Det var ett bra hotel förutom en i personalen riktigt otrevlig när man skulle fråga vägen till Paddinton station.
Carina M. Gruppresenär Sweden, den 16 juni 2013
Avkopplande men ändå nära till puls!

Centralt läge, lätt att ta sig med allmänna transportmedel, trevlig personal
Vistelsen var trevlig, ett minne för livet. Vi reste 3 generationer och alla var nöjda. Vi provade på roomservice och afternoon tea i restaurangen. Stor lobby som nyttjades. Det finns en bankomat på hotellet.Bra städning, trevlig personal och hög service på hotellet.
Sara N. Familj med småbarn Sweden, den 12 maj 2013
Bra rum, dyr frukost

sköna sängar
Mikael M. Reste med partner Sweden, den 2 april 2013
Bra läge med gångavstånd till centrum (15 min)

Gångavstånd till Marbele Arch/ Oxford street (15 min). Gångavstånd till tunnelbana (3 min). gångavstånd till Hyde Park (3 min)
Bra hotell. Centralt läge. Små rum. Liten dusch. Vänlig personal.
Paul F. Affärsresenär Sweden, den 3 januari 2013
Trevlig personal

Vänligt förekommande personal.
Vänlig och trevlig personal som gärna hjälper till.
Madeleine L. Familj med äldre barn Sweden, den 16 december 2012
Fint hotell, nära till Hyde Park & shopping

Sköna sängar & ett extra rum till dottern. Härligt badrum & Wi-Fi. Vattenkokare, te & kaffe finns på rummet.
en trevlig resa med mina döttrar. detta fina hotell med trevlig personal och sköna sängar. jag missade vid bokningen att det inte ingick frukost. det fixade vi då det fanns vattenkokare, te & kaffe på rummet. vi handlade lyxig frukost i en kvartersbutik. en kväll gick vi till en närliggande pub med god mat. shopping i massor och mycket gående. madame tussauds var roligt och bricklane med vintagebutiker ,loppisar & mat från världens alla hörn. london i julskrud & det kryllade av tomtar (som var "glada i luvan") spred glädje på times square på lördagskvällen. en minnesvärd resa!
Tips: Ta en cykeltur i Hyde Park. Spar fötterna & köp åk biljetter så kan du åka både buss & tunnelbana kors & tvärs.
Eva R. Familj med äldre barn Sweden, den 30 september 2012
Utmärkt läge, serviceinriktad och personal.

Närheten till centrala London.
Vi hade ett familjerum som var stort och rymligt med två dubbelsängar.Turistbussarna "hop on hop off" hade hållplats väldigt nära hotellet.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: "Hop on hop off"sightseeing bussarna rekommenderas. Vi köpte biljetter på hotellet för 29pund/person som räckte i två dygn.