Crown Regency Hotel & Towers

Osmeña Boulevard, Cebu City, Cebu City, Filippinerna (Visa karta)

tidigare : Crown Regency Hotel Fuente
Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Fritidsfaciliteter Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Restaurang Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Restaurang Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Hotellet från utsidan Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Mötesrum Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Buffé Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Fritidsfaciliteter Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Pool Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Pub/lounge Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Fritidsfaciliteter Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Fritidsfaciliteter Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Gästrum Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Gästrum Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Gästrum Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Gästrum Crown Regency Hotel & Towers Cebu City - Gästrum
Område: Cebu City Antal rum: 470

Nina M. Reste med partner Sweden, den 15 mars 2013
Stort och rörigt hotell

Sköna sängar, pool med solläge, stort rum
Vi hade höga förväntningar efter att ha sett bilder och läst om detta 4-stjärniga hotell. Tyvärr infriades inte dessa förväntningar. Ett väldigt stort och extremt rörigt hotell, det var kaos i lobyn av turister i princip dygnet runt. Hotellfrukost ingick inte i våran bokning så vi köpte till den en av morgnarna (500 peso). Det skulle vi inte ha gjort, frukosten var nog enbart anpassat för kineser; kinamat, vitt formbröd, och friterade saker. Omeletten (görs på beställning) var ok och det enda jag kunde få i mig, en sorg eftersom jag äääälskar hotellfrukostar! Till nästa morgon köpte vi med oss frukost och förvarade i kylskåpet på rummet.Det som var bra var läget mitt i Cebu City, rummen som var stora med bekväma sängar och att det fanns utomhuspool med solläge. Gymet var välutrustat men utan AC.Att det kostar att åka upp till högsta våningsplanet även när man bor på hotellet var ett skämt. Dessutom hade dom riktiga tigrar som man kunde fotas med, fruktansvärt att se i en hotellmiljö! :(Nästa gång blir det ett annat hotell.
Thomas L. Ensamresenär Sweden, den 20 februari 2013
bra hotell rent och fint

Rent, fint , stora rum, skön sän
Ovanligt nöjd över detta hotell som ligger i centrum av cebu, stort rum rent och fint, trevlig personal, har inget att klaga över,
Tips om nattklubbar: ca 200m bort ligger en liten bargata där det finns både klubbar och barer
Daniel F. Ensamresenär Sweden, den 10 februari 2013
Hotell med möjligheter.

Centralt.
Bokade en suite kul at testa, Tycker dock inte det var värt priset. AC förde för mycket ljud igrånsig, Badrum bra med rejält badkar och separat dusch, Trevlig utsikt nattetid genom dom många fönstren i hörn suiten, natt klubb bara runt hörnet. Silver dollar club. Stort pool område tre pooler at prov bada samt jaqusi. Nära till lunch ställen och starbucks .
Fredrik W. Familj med småbarn Sweden, den 28 december 2012
Ett hotell med många aktiviteter

Alla aktiviteter och pooler.
Vi bodde här en natt och var ganska nöjda med hotellet. Vi nyttjade poolen bara, men kollade in inomhuspoolen som såg fin ut och miniolfbanan såg ok ut. Slutligen tyckte vi dock att hotellet såg ut som att det hade haft sina glansdagar. Det var lite slitet här och var.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Bra pool plus en mängd andra aktiviteter såsom 4d bio, minigolf, biljard och extreme walk på taket.
Carsten L. Reste med partner Germany, den 27 augusti 2012
Schönes Hotel.

freundlicher Service
ein luxusriöses Hotel, aber leider war bei mir das Frühstück nicht inklusiv. Warum nicht? der günstige Zimmerpreis war damit futsch, weil das Frühstück schlichtweg zu teuer war.
Restaurangtips: Das Restaurant kann man nicht empfehlen.
Michael M. Ensamresenär Sweden, den 9 mars 2012
"känt hotell"

flashigt med bra läge
Något av ett "landmärke" I Cebu stad med sin höjd på ca. 40 våningar så är det den högsta byggnaden i staden. Minus förr att man som gäst på hotellet inte får titta på utsikten från toppen utan måste betala som alla andra.. överpris på de flesta aktiviteter som finns att tillgå på hotellet. rummen är ok med fri internet och många tv kanaler, verkar lite oorganiserat på det hela taget. Dock plus för snabb rum-service och lösning av eventuella problem som uppkom. Skaplig frukost för asien och filipinerna.. nära till lokala shoppingmalls och alltid taxi tillgängligt. ca 30 - 45 min från flygplatsen och kostar ca. 250 - 300 php familjevänligt, men även några barer och övrigt nöje i närheten-- tråkigt med alla tiggare som rycker i en så fort man kommit utanför hotellet
Mattias O. Reste med partner Sweden, den 28 februari 2010
Crown Regency Hotel & Tower

Fint ljust rum.
Det högsta huset i Cebu City. Vi bodde på 24 våningen och hade fin utsikt över Cebu City. Men det slår inte utsikten på skywalkingen på hotellets utsida på 38 våningen. Hotellrummet hade gratis internetuppkoppling. Rummet var ljust och fräscht. Men ACn var inte den bästa. Frukostbuffen var stor och god.
Jasline A. Affärsresenär Singapore, den 19 oktober 2014
Terribly old hotel that needs maintenance badly

wifi connectivity in room is good. lots of activities in hotel ie. sky walk, 4D theatre etc. nice view for high floor
3,3
1) old hotel that needs maintenance badly. 2) breakfast was disaster, food quality was not up to standard even at the other restaurant. 3) only 2 lifts that serve such a big hotel, long wait and slow. 4) room obviously need maintenance, mouldy shower curtain, room infested with cockroaches, even curtain in room is dusty, wonder when is the last wash. 5) hotel next to construction site, noise went on thru past midnight. 6) first time staying in this hotel, very surprised by the condition of this hotel given its brand establishment which is the reason why I have chosen it, will be the last time staying there. for those who consider booking, do so at own risk. extremely disappointed.
Jasline A. Affärsresenär Singapore, den 19 oktober 2014
Terribly old hotel that needs maintenance

stable wifi connectivity in room, loads of activities within hotel, ie. sky walk, 4 D theatre etc.
2,7
Stephan S. Reste med partner Germany, den 1 oktober 2014
central high performance hotel

big room, clean room, many attractions possible, powerfull staff
- hotel is expensive but worth it if you need high standard - strong wifi - near ayala - near mango square - many attractions within the hotel (good buffet, skyline, 6d cinema)

Crown Regency Hotel & Towers Cebu CityCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - FritidsfaciliteterCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - RestaurangCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - RestaurangCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - Hotellet från utsidanCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - MötesrumCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - BufféCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - FritidsfaciliteterCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - PoolCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - Pub/loungeCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - FritidsfaciliteterCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - FritidsfaciliteterCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - GästrumCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - GästrumCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - GästrumCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - GästrumCrown Regency Hotel & Towers Cebu City - Gästrum