Deevana Patong Resort & Spa

43/2 Raj-U-Thid 200 Pee Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand (Visa karta)

Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Pool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Pool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum
Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Svit Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Svit Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Svit Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Svit Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gästrum Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Pool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Pool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Spa Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Spa Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gym
Område: Patong Antal rum: 215

från 1956 recensioner

Alla recensioner (1956)
Caroline W. Reste med partner Sweden, den 22 november 2013
Avslappning och lyx till bra pris

Trädgården, utsikten och personalen
Vi är mycket nöjda med vår vistelse på Deevana Patong Resort & Spa. Hotellet är centralt beläget med kort avstånd till både strand och shopping. Miljön på hotellet är lugn, tyst och avslappnande trots det mycket centrala läget. Jag skulle inte rekommendera en familj att bo här, par eller grupper trivs bäst.
Rickard S. Familj med småbarn Sweden, den 23 december 2011
Trevligt hotell

Barnvänligt och mysigt
Vi bodde här en vecka, det var mycket bra för det priset de har på sina rum. Rumen var extremt budgetrum iof. Jag skulle kunna tänka mej bo där igen, lite långt till stranden men det är ju nyttigt att röra lite på sej. De har bil som kör gratis till stranden och det har också gratis transport till och från Phuket town vilket är riktigt bra ! Frukosten är grymm ! Finns nästan allt. Städpersonalen är lite slarviga tyvär och man får vatten på glasflaska vilken är synd då man inte kan ta med det till stranden eller så. Det är mycket grönt på området vilket är fint dock så finns det mycket mygg på kväll/nätterna, köp myggmedel på Apoteket... Annars var det bra (=
William N. Familj med äldre barn Sweden, den 31 januari 2011
Tjusig entré

Tjusig entré och stor och fin pool
tjusig entré och stor och fin pool var det enda positiva med detta hotell. vi blev visad till våra rum på baksidan som kändes som kaninburar med smådjur på rummen och duschen som växlade mellan iskallt till hetvatten. när vi påpekade detta så ignorerades detta med ett leende. vi var 4 stycken och ingen av oss har aldrig känt oss så missnöjd med ett hotell, vi var mycket mer nöjd när vi tog in på ett billigt "guesthouse". hoppas agoda tar bort detta hotell på sin sida.
Manuel V. Reste med partner Sweden, den 20 januari 2011
Mysigt fint hotell i början av Patong

Mysigt, bra pooler.
Två fina poolområden och bra frukost. Bor man här ska man dock se till att bo i "Main building" Inte "Garden wing" då det är stor skillnad på rummen. Vi bodde i garden wing och rummet va lite unket, dålig ducsh. De rummen som finns i huvudbyggnaden är de lite "bättre" men det är helt klart värt att betala för det.
Tips om shopping: Bangkok är det som gäller när det kommer till shopping
Annette F. Familj med äldre barn Sweden, den 1 januari 2011
Bra hotel bra personal

Bra pool,Bra frukost
Allting är bra förutom det jag svarade i (negativt) Får dom ordning på detta så kommer hotellets annsende växa.
Lisa E. Gruppresenär Sweden, den 29 december 2010
Fin och stor resort med det mesta man an önska sig

Bra pooler, rena rum, mycket trevlig personal, grym frukost, bra mat
vi avslutade vår thailandsresa med lite lyx på denna resort i patong, phuket. hotellet har en imponerande entré och reception, med otroligt hjälpvänlig personal som var trevliga under hela vistelsen. rummet var rent och fint, men inget utöver det vanliga. vi hade riktigt bra dagar vid poolen där man blev serverad mat och drinkar, och allt sattes upp på rummet. maten var kanon, men inte den billigaste - precis som med frukosten, bra men inte billig. resortens läge är inte det bästa, inte nära till varken stranden eller centrum. men det gick att promenera till båda iaf!
Akkileua K. Familj med äldre barn Sweden, den 27 september 2010
traveller

grym frukost
hotelet är bra om man bor i hotel byggnaderna de som bor i garden rummen är inte 4 sjärniga snarast 2-3 sjärnigt rummen där i stort behov av renovering ser ut som fångbaracker
Tips om att göra på hotellet: hyr moped utanför hotelet billigt och bra
Tony N. Reste med partner Sweden, den 1 januari 2010
Rekommenderas ej

Fantasktisk frukostbuffé.
2,7
Bemötandet vid inchekning var katastrofal då man inte nöjde sig med bokningsnummer och pass utan ville ha utskrift från mejl, vilket inte fungerade. Mycket slitet och ofräscht rum. Mycket mygg på rummet. Air condition luktade mögel. Dåligt att internet måste bokas för en hel timme.Gymmet litet smutsigt med trasiga maskiner.Rekommenderas ej.
Magnus S. Reste med partner Sweden, den 19 oktober 2009
Bra och fint men lite avsides

Trevlig personal, superbra frukost rekomenderas verkligen, rent och snyggt, fina pooler, garden view.
Förmodligen perfekt familjehotell med stort område, fina pooler, och god mat. För oss var det dock lite avsides från strand och nattliv. Vissa av rummen (antar att det är de billigare rummen)låg lite avsides från pool och reception. Det låg en rad enkla och billiga seafood restauranger (Patong food park) mittemot som serverar god mat.
Nurnatasha M. Familj med äldre barn Singapore, den 15 oktober 2014
Awesome Stay!

Jacuzzi, Room Service & Great Staffs.
It was an awesome stay! The hotel staff even brought a birthday cake to my room, how attentive they took note of that! Love the ambience & peaceful environment, surroundings. Staffs were very friendly & helpful! I will definitely come back again! Thankyou Deevana Patong Resort & Spa!

Deevana Patong Resort & Spa PhuketDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - PoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - PoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SvitDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SvitDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SvitDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SvitDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GästrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - PoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - PoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GymDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - PoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - PoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - PoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - PoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - PoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - PoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - PoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurangDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurangDeevana Patong Resort & Spa Phuket - MötesrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - MötesrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - MötesrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - MötesrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - MötesrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - LobbyDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan