Mitt konto (logga in)

Eastiny Inn

44/1 Pattaya Beach Rd., Soi 8, Pattaya Beach Road, Pattaya, Thailand 20510 (Visa karta)

Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Svit Eastiny Inn Pattaya - Badrum Eastiny Inn Pattaya - Badrum Eastiny Inn Pattaya - Badrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum
Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Gästrum Eastiny Inn Pattaya - Pool Eastiny Inn Pattaya - Pool Eastiny Inn Pattaya - Pool Eastiny Inn Pattaya - Restaurang Eastiny Inn Pattaya - Café Eastiny Inn Pattaya - Restaurang Eastiny Inn Pattaya - Hotellet från insidan Eastiny Inn Pattaya - Hotellet från insidan Eastiny Inn Pattaya - Hotellet från insidan Eastiny Inn Pattaya - Hotellet från insidan
Läge: Pattaya Beach Road Antal rum: 67

Trevligt

6,8
6,4
Jorgen F. Reste med partner South Africa, den 17 april 2013
en ren katastrof,

finns tyvär inget bra att säga om det här hotellet.
otrevlig personal,skitiga rum,poolen hade saltvatten och var inte rengjord på bra länge,garderobs dörrarna gick inte att öppna samt att det var fullt med myror på rummet.
Mikael V. Ensamresenär Sweden, den 25 mars 2013
Okej till ett vettigt pris

Läget, närheten till strandenoch sängen
Min vistelse var behagligt och trevlig på alla sätt och vis. Väldigt nära till allt.
Dan B. Ensamresenär Sweden, den 15 januari 2013
Budgethotell med bra läge.

Billigt hotell med bra läge. Gratis WIFI
OK hotell med centralt läge. Nära till allt. Gratis WIFI i lobby. Något slitna rum, livat på nätterna, ligger flera barområden runt hotellet.
Stefan M. Gruppresenär Sweden, den 28 december 2012
Hotell med störande omgivning

Personalen trevlig
Störande ljud från nattlivet utanför hotellet. Går inte att sova förrän sent in på småtimmarna. Fanns myror i badrummet. Märker att hotellet har några år på nacken. Skicket är därefter. Jag var dock nöjd med frukosten.
Niklas R. Ensamresenär Sweden, den 1 juli 2012
Bra läge - men inte mer

Bra läge, nära till havet
3,3
Hotellet är inte så bra lokaliserat om man vill ha tyst på natten. Mitt på busy soi 8 gör att man inte kan somna förrän kl 3 eller något sådant när barerna stängt. Det var dåligt städat men blod på mitt badrumms-golv när jag checkade in. Inga balkong möbler heller. Frukusten inget bra heller MEN madrasserna på sängarna var något av de bästa jag legat på i Pattaya.
Staffan W. Ensamresenär Sweden, den 20 juni 2012
Utmärkt läge

läge personal
Stannade inne på hotellet nästan hela dagarna. Trevlig personal som städade när det passade mig. Fick ett rum med underbar utsikt högst upp på 7 vån. Mängder av barer på soi 7 o 8. Nära till Central Festival för den som tycker om att shoppa i ett stort shopping center. Inte långt till beachen heller där man kan sitta i en vilstol o villa upp sig inför kvällen. Avråder resenärer som vill ha vila på rummet för det spelas en hel del musik i detta området. Inget för barnfamiljer t.ex.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Åk till Kho Lan. Underbar beach o trevlig resa med båt
Staffan W. Ensamresenär Sweden, den 16 juni 2012
utmärkt läge

nära till barer
Läget är jätte-bra. Nära till stranden även om vatnet kanske är lite bättre längre norr ut i bukten. Även jomtien har klart mycket bättre vatten. Nära till Cenral Festival som är ett supermodernt shoppingcenter där du kan handla vad som helst och har gott om matställen. Även skönt att gå där inne i luftkonditionering när det känns för varmt ute. Hotellet passar bäst för folk som vill festa fö det hörs music hela natten o det passar inte så bra för barnfamiljer.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Ta dn långsamma båten till Kho Lan kostar bara 30 bath o man får en underbar resa på sjön
Staffan W. Ensamresenär Sweden, den 6 juni 2012
utmärkt läge

närhet till barer o beach
bra hotell med god frukost även om jag saknar bacon som dom har på eastiny 7 hotell. bra städning o jag fick ett rum på 7 vån med underbar utsikt över hela viken. nära till mängder av barer o inte så långt till central festival ett stort o nytt köpcentrum där dom har allt. nära till beachen där man kan sitta och vila upp sig under eftermiddagen så att man orkar med kvällen. vattnet är inte så bra här men man kan ta båten till koh lan eller ta sig lite längre norr ut i viken där vattnet är renare. lätt att ta en songtel om man vill åka in till walking street
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Ta den långsamma båten till Koh Lan. En underbar resa som är lite svalkande i värmen och man får underbara stränder med små stånd som säljer jätte-god mat.
Patrik S. Reste med partner Sweden, den 13 maj 2012
Utmärkt läge men små rum

Läget
Rummen var okej. God mat. Ha ej mat framme,mycket myror.
Jon G. Reste med partner Sweden, den 2 april 2011
ratt mysigt hotell mitt pa bargatan

poll, skona sangar och egen butik
vi stannade pa hotellet i nastan tva veckor, forst i ett standard rum sen i ett superior rum, bada var helt okej och lag pa samma vaning som poolen det var skont (tredje vaningen). hade roomservice vilket var valdigt skont och maten var helt okej. stadpersonalen kunde ju ha lett lite mer men dom gjorde ett bra jobb. det var valdigt mkt myror i standardrummet, lamna inget atbart framme da ar dom dar direkt och dom bits.. sangarna var valdigt skona och ac:n fungerade utmarkt. overlag hade vi en bra vistelse dar.

Eastiny Inn PattayaEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - SvitEastiny Inn Pattaya - BadrumEastiny Inn Pattaya - BadrumEastiny Inn Pattaya - BadrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - PoolEastiny Inn Pattaya - PoolEastiny Inn Pattaya - PoolEastiny Inn Pattaya - RestaurangEastiny Inn Pattaya - CaféEastiny Inn Pattaya - RestaurangEastiny Inn Pattaya - Hotellet från insidanEastiny Inn Pattaya - Hotellet från insidanEastiny Inn Pattaya - Hotellet från insidanEastiny Inn Pattaya - Hotellet från insidanEastiny Inn Pattaya - Hotellet från insidanEastiny Inn Pattaya - ReceptionEastiny Inn Pattaya - ReceptionEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - Hotellet från utsidanEastiny Inn Pattaya - ButikerEastiny Inn Pattaya - Hotellet från utsidanEastiny Inn Pattaya - PoolEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - GästrumEastiny Inn Pattaya - Balkong/terrassEastiny Inn Pattaya - RestaurangEastiny Inn Pattaya - CaféEastiny Inn Pattaya - RestaurangEastiny Inn Pattaya - Hotellet från utsidanEastiny Inn Pattaya - PoolEastiny Inn Pattaya - Pool