Eaton Hong Kong

380 Nathan Road, Kowloon, Jordan, Hong Kong, Hongkong (Visa karta)

tidigare : Eaton Hotel
Eaton Hong Kong Hong Kong - Omgivningar Eaton Hong Kong Hong Kong - Entré Eaton Hong Kong Hong Kong - Reception Eaton Hong Kong Hong Kong - Lobby Eaton Hong Kong Hong Kong - Restaurang Eaton Hong Kong Hong Kong - Restaurang Eaton Hong Kong Hong Kong - Restaurang Eaton Hong Kong Hong Kong - Restaurang Eaton Hong Kong Hong Kong - Café Eaton Hong Kong Hong Kong - Buffé Eaton Hong Kong Hong Kong - Butiker Eaton Hong Kong Hong Kong - Faciliteter Eaton Hong Kong Hong Kong - Gym Eaton Hong Kong Hong Kong - Gym Eaton Hong Kong Hong Kong - Pool Eaton Hong Kong Hong Kong - Hotellet från insidan
Eaton Hong Kong Hong Kong - Festvåning Eaton Hong Kong Hong Kong - Festvåning Eaton Hong Kong Hong Kong - Gästrum Eaton Hong Kong Hong Kong - Gästrum Eaton Hong Kong Hong Kong - Gästrum Eaton Hong Kong Hong Kong - Gästrum Eaton Hong Kong Hong Kong - Gästrum Eaton Hong Kong Hong Kong - Gästrum Eaton Hong Kong Hong Kong - Gästrum Eaton Hong Kong Hong Kong - Gästrum Eaton Hong Kong Hong Kong - Gästrum Eaton Hong Kong Hong Kong - Gästrum
Område: Jordan Antal rum: 465

Christer F. Reste med partner Sweden, den 28 mars 2014
Utmärkt hotell med kanonbra läge

Läget, renligheten på hotellet och rummet, nära till metro eller bussar och många bra matställe i omgivningen
Vi trivdes mycket bra på hotellet, väldigt bra servicepersonal med snabb städning på förmiddagen. Vi kommer att återkomma vid tillfälle
Mats J. Affärsresenär Sweden, den 14 juli 2013
Bra läge och till ett rimligt pris för att vara HK

Relativt nära MTR ca 300 m och på kvällen finns Temple Street och Mong Kok shopping på gångavstånd
Affärsbesök och tid för egna upplevelser = shopping
Helen C. Reste med partner Sweden, den 4 juli 2012
Bra centralt läge på Nathan Road

Mycket trevlig personal, Väldigt fint.
Hotellet ligger väldigt centralt på Nathan Road med restauranger och shopping nära. Dock ligger det nästan exakt mellan två tunnelbanestationer (Yau Ma Tei och Jordan) så man måste alltid gå en bit för att åka tunnelbana. Men har man väl valt att gå till tunnelbanan är det aldrig långt att åka för att komma till shopping eller sevärdheter. Från station Jordan är det två stationer till Mongkok med bl.a. välkända marknaden på Ladies market och massvis med juvelerare längs Nathan Road. En station till Tsim Sha Tsui med båtförbindelser till bl.a. Macao och lyxshopping. Rummet var ganska litet men modernt och fräscht. När vi först kom till hotellet hade vi lite problem att hitta entrén då den inte är på Nathan Road utan en sidogata och den är inte stor utan man tar hiss från deras "garage" där de har taxi avsläpp. Men när man kommer in på hotellet möts man av supertrevlig personal och snygg och modern inredning.
Tips om shopping: I Mongkok kan man både gå runt på marknaden på ladies market, som handla smycken längs Nathan Road eller handla billig elektronik på Sai Yeung Choi Street. Se alltid till att ni får garanti för landet ni bor i bara när ni köper elektronik. Det finns ännu mer och billigare elektronik i Golden Arcade gallerian i Sham Shui Po. För lyx shopping åker man till Tsim Sha Tsui eller Central där det finns några av världens största gallerior med alla dyra butiker man kan tänka sig.
Olof P. Affärsresenär Sweden, den 16 april 2012
Utmärkt hotell i centralt läge. Något små rum

God service, bra faciliteter och bra läge.
ett mycket bra hotell för både affärsresor och semester. hotellpersonalen är professionell och servicenivån är mycket hög. hotellet ligger ett stenkast från nattmarknaden och matmarknaden vilket gör att du enkelt kan hitta god mat även utanför hotellet. hotellet har en kompetent concierge-service som hjälper dig om du behöver hjälp med resplaner eller taxibeställningar. frukostbuffén är fräsch och har ett brett sortiment, men i mina ögon är den aningen för dyr.
Olle G. Reste med partner Sweden, den 5 mars 2012
Grym standard men halvroligt område

Standarden, servicen
Nybyggt ocg mycket fräscht hotell som dock tyvärr inte ligger jätteroligt till. Var dock första gången vi var i Manila, så detta kanske är standarden? ANtar att Makati är fräschare överlag, men detta är ett mycket prisvärt hotell. Schysst pool på taket, men tyvärr hade inte restaurangen och baren på taket öppnat då vi var där.
Tips om shopping: Nära till Mall of Asia.
Naseem G. Reste med partner Afghanistan, den 26 november 2011
Utmärkt läge men små rum

mitt i centrum
Mycket fint hotel. mitt i stan. sängen var liten så det var svårt att sova. rent och snygg. skulle gärna rekomendera.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: night market och fruit and grönsaks market ligger mitt emot hotel. ett måste får de som älskar frukter.
Lars K. Reste med partner Sweden, den 12 november 2011
Trevligt och fräscht hotell

Fräscha rum, bra frukost och mat.
mycket fräscht och rent hotell med riktigt bra frukost (vilket jag inte förväntat mig). bra läge, trots det centrala läget väldigt tyst vad gäller trafikljud. tycker att internetuppkoppling borde ingå, alt till ett lägre pris än vad som var fallet.
Bjorn K. Ensamresenär Sweden, den 4 november 2011
utmärkt läge med små rum

bra personal bra roums service
väl omhändertagen, rena rum, bra säng,bra med svimmingpool på taket
Tips: bra svimmingpool och gym ,gratis
Ping K. Ensamresenär Singapore, den 26 augusti 2014
Excellent Location

Location Food Shopping
Very Good Indeed With Great Food & Shopping Just Outside The Hotel
Meilin C. Reste med partner Singapore, den 25 augusti 2014
Value for money

spacey, good location
Many good food places located near the hotel, only a 3 minute walk from the MTR, and the service is pretty good. Don't bother paying for breakfast in the hotel - there are better food places nearby. Value for money.

Eaton Hong Kong Hong KongEaton Hong Kong Hong Kong - OmgivningarEaton Hong Kong Hong Kong - EntréEaton Hong Kong Hong Kong - ReceptionEaton Hong Kong Hong Kong - LobbyEaton Hong Kong Hong Kong - RestaurangEaton Hong Kong Hong Kong - RestaurangEaton Hong Kong Hong Kong - RestaurangEaton Hong Kong Hong Kong - RestaurangEaton Hong Kong Hong Kong - CaféEaton Hong Kong Hong Kong - BufféEaton Hong Kong Hong Kong - ButikerEaton Hong Kong Hong Kong - FaciliteterEaton Hong Kong Hong Kong - GymEaton Hong Kong Hong Kong - GymEaton Hong Kong Hong Kong - PoolEaton Hong Kong Hong Kong - Hotellet från insidanEaton Hong Kong Hong Kong - FestvåningEaton Hong Kong Hong Kong - FestvåningEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - GästrumEaton Hong Kong Hong Kong - Gästrum