Estrela Do Mar Beach Resort

Near Babreshwar Temple, Khobra Vaddo Calangute Bardez, Baga, Norra Goa, Indien 403516 (Visa på karta)

Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Gästrum Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Gästrum Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Gästrum Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Gästrum Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Gästrum Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Gästrum Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Omgivningar Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Omgivningar Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Gästrum Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Utsikt Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Reception Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Gästrum Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Omgivningar Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Pub/lounge Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Gästrum Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Restaurang
Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Restaurang Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Pool Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Strand Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Strand Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Strand Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Strand Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Strand Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Strand Estrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Strand
Område: Baga Antal rum: 175

6,5
6,2
6,5
Noomi L. Ensamresenär Sweden, den 18 maj 2015
Stannade en natt. Inga pengar tillbaka!!
3,3
Stannade bara en natt. Dåliga lås på stugan jag hyrde. Smygande runt stugan kl 3 på natten med skällande hundar utanför. Kände mig väldigt otrygg där. När jag ville ha mina pengar tillbaka vägrade de att betala tillbaka några pengar och sa att jag måste kontakta er. Bad då att få tillbaka min stuga men då var den ythyrd, den stuga jag betalade för. NI behöver bara betala detta hotell för en natt och förhoppningsvis betalar ni tillbaka resten av pengarna till mig Med vänlig hälsning
Madelene J. Reste med partner Sweden, den 20 mars 2015
Bra för att vara indien

Läget, trevlig personal, mysig pool
Bra vistelse, hotellet ligger perfekt på baga beach. fem minuter till tito line. Fin strand, trevlig personal. Hotellen har lite lägre standrad än i europa. Ta med toalettpapper ;)
Mikael R. Reste med partner Sweden, den 8 januari 2015
Prisvärt boende

1. Läget intill strand och Beach Shaks
Hakan H. Familj med småbarn Sweden, den 29 februari 2012
Bra hotell med bra läge.

Läget är kanon, sängarna underbara.
Fint läge, trevlig personal dock luktade rummen jättemycket mögel och frukosten var kass.
Monica L. Gruppresenär Sweden, den 18 januari 2012
Utmärkt läge men låg standard

Läget var jättebra och personalen var trevlig
Läget var perfekt, relativt lugnt vid stranden trots att man har nära till Calangutes shopping. Rummen låg nära stranden och restaurangen där. Bra mat. Rummen var enkla och mycket lyhörda, nästan som att bo i tält, fast med ac, dusch och toalett. Charmigt, lugnt och avkopplande ställe.
Jan N. Reste med partner Sweden, den 12 mars 2011
Bra läge med gångavstånd till Baga och Calangute

Bra läge nära stranden
Ett trevligt Hotell där rummen vid poolen är de bästa, undvik rummen på baksidan. Personalen är genomgående trevliga. Kanske lite rörigt vid frukosten men man lär sig efter någon dag.
Restaurangtips: När ni tröttnat på den Indiska maten, prova Hotellrestaurangens Pepparbiff. Gudomlig!!!
Maria W. Reste med partner Sweden, den 26 februari 2011
Enelt hotell med centralt läge

Mysig innergård för frukost och middag. perfekt läge mitt i Delhi
Trevlig personal, enkla men rena rum. God mat på mysig innergård. Bra service och hjälp med sightseeing.
Tina S. Gruppresenär Sweden, den 9 februari 2011
Värdelöst Hotell!

inget!
En stor besvikelse! Dåligt bemötande i receptionen och otroligt otilltalande rum för att ligga i den för Indien relativt höga prisklassen, utsikten var en soptipp... Killarna som jobbade i hotellets "Beach shack" var vidriga och påflugna. Frukosten var inte heller så kul...
Gunilla A. Ensamresenär Sweden, den 13 maj 2010
Min vistelse

Trevlig personal
Anders J. Familj med äldre barn Sweden, den 6 november 2009
2 veckor på Estrela do mar

Serveringspersonalen
3,3

Estrela Do Mar Beach Resort Norra GoaEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - GästrumEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - GästrumEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - GästrumEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - GästrumEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - GästrumEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - GästrumEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - OmgivningarEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - OmgivningarEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - GästrumEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - UtsiktEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - ReceptionEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - GästrumEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - OmgivningarEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Pub/loungeEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - GästrumEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - RestaurangEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - RestaurangEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - PoolEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - StrandEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - StrandEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - StrandEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - StrandEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - StrandEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - StrandEstrela Do Mar Beach Resort Norra Goa - Strand

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.