Eurostars Berlin

Friedrichstr. 99, Mitte, Berlin, Tyskland 10117 (Visa på karta)

tidigare : Eurostars Berlin
Eurostars Berlin Berlin - Entré Eurostars Berlin Berlin - Lobby Eurostars Berlin Berlin - Gästrum Eurostars Berlin Berlin - Svit Eurostars Berlin Berlin - Omgivningar Eurostars Berlin Berlin - Pool Eurostars Berlin Berlin - Pool Eurostars Berlin Berlin - Pub/lounge Eurostars Berlin Berlin - Pub/lounge Eurostars Berlin Berlin - Reception Eurostars Berlin Berlin - Restaurang Eurostars Berlin Berlin - Restaurang Eurostars Berlin Berlin - Badrum Eurostars Berlin Berlin - Gästrum Eurostars Berlin Berlin - Hotellet från utsidan Eurostars Berlin Berlin - Hotellet från utsidan
Eurostars Berlin Berlin - Hotellet från utsidan Eurostars Berlin Berlin - Hotellet från utsidan Eurostars Berlin Berlin - Hotellet från utsidan Eurostars Berlin Berlin - Hotellet från utsidan Eurostars Berlin Berlin - Reception Eurostars Berlin Berlin - Hotellet från insidan Eurostars Berlin Berlin - Lobby Eurostars Berlin Berlin - Pub/lounge Eurostars Berlin Berlin - Mötesrum Eurostars Berlin Berlin - Pub/lounge Eurostars Berlin Berlin - Gästrum Eurostars Berlin Berlin - Gästrum
Område: Mitte Antal rum: 221

8,6

8,5
8,6
9,0
8,5
All good

Rummen, frukosten, läget
Nära tågstation freidrichstrasse. Min uppfattning är att det ligger i mitten av allt man vill se, lika långt till det mesta. Ca 10 min till Brandenburg och 10 min till check point Charlie och ca 10-15 min till Alexanderplatz och även ungefär samma till biten av muren på norra sidan. Hotellet var i stora hela rent och snyggt men är man pedant så ser man dammet. Inget vi klagade på så helt ok. God och stor frukost med live pianist. Baren helt ok, de gör efter listor och recept men de blev bra. Väldigt tysk och stel och på gränsen till barsk service i receptionen från vissa håll men super trevliga från andra håll. Har redan rekommenderat detta hotell till den absolut kräsnaste jag vet och kommer nog åka tillbaka dit!
Rent och Modernt

Modernt, rent och bra service
jätte trevlig, fanns mycket att och stort utbyte av resturanger
Lisa V. Gruppresenär Sweden, den 2 november 2014
Första men inte sista gången i Berlin

Läget, standarden och personalen
Allt var till belåtenhet, läget var det bästa.
Madeleine L. Ensamresenär Sweden, den 25 juli 2014
Eurostars Berlin

Rummet, frukostbuffén och servicen.
Jag tyckte läget var ganska bra men gillade inte att hotellet låg i en mörk gränd.
Malin R. Gruppresenär Sweden, den 4 augusti 2013
X

Hotellets placering, aircondition på rummet, möjlighet till att spela musik i badrummet
Lars H. Reste med partner Sweden, den 23 juni 2013
Centralt läge mitt i Berlin.

Läget, Personalen, Renligheten.
Ett hotell i 4-stjärneklassen, ej värt den 5:e. Lite svårt att hitta hotellet, ligger på en bakgata. Annars en trevlig vistelse på detta centrala hotell.
Lars H. Ensamresenär Sweden, den 23 juni 2013
Centralt och tyst läge i Mitte

Rent, frächt hotell
Hotellet ligger centralt och nära till olika typer av transportmedel. Trevlig och hjälpsam personal. Ingår inte frukost i hotellpriset så köp inte till det på hotellet utan gå istället till något närliggande cafe ,då hotellfrukosten inte var värt priset. Annars var hotellet till full belåtenhet.
Sek Y. Affärsresenär Malaysia, den 9 mars 2015
Location and comfortable

Location and comfortable room and hotel
Nice location just 3 mins walk to train station. Shopping district is just within walking distance Wifi is strong also
James M. Reste med partner United Kingdom, den 15 januari 2015
Excellent service and very tidy comfortable room

Service, decor, bed size
Customer service was excellent from check in to check out, they let us check in early on arrival and offered to look after our suitcase on the last day after we checked out. Location was fantastic for walking to most sites as well some good restaurants within 50 yards and a main station/underground only a few mins walk that can take you directly to the airport. Was very happy with our stay.
Ruipeng C. Reste med partner Singapore, den 17 december 2014
Comfortable Stay

Location, Sauna
Next to Train Station and close to a bakery. Was a good stay.