Fragrance Hotel - Ruby

10 Lorong 20 Geylang, Geylang, Singapore 398 730 (Visa på karta)

Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Gästrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Gästrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Gästrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Gästrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Gästrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Gästrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Badrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Badrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Badrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Gästrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Gästrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Gästrum Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Hotellet från utsidan Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Entré Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Reception Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Reception
Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Lobby Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Lobby Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Lobby Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Lobby Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Business Center Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Business Center Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Hotellet från insidan Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Omgivningar Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Omgivningar Fragrance Hotel - Ruby Singapore - Omgivningar
Område: Geylang Antal rum: 168

5,5
Viveka B. Familj med äldre barn Sweden, den 30 juni 2013
Ok för en natt.

Rent, prydligt.
Vi hade bokat tre nätter på hotellet, två dubbelrum för oss och våra två tonåringar. Vi hade betalat hotellet i förväg och visste att det inte var om- avbokningsbart. Dock valde vi att bo här endast en natt pga alla bränder i Indonesien som ledde till giftig rök som låg som ett täcke över Singapore. När vi ringde för att berätta att vi ville endast använda vår sista natt så fick vi väldigt dålig hjälp av Agoda. Vi förstod att man inte skulle få pengar tillbaka men hotellet ville att vi skulle betala en gång till för den tredje natten som straff för att vi inte använde de första nätterna. Trots att vi redan betalt. Vi fick ringa fyra gånger till Agoda från Perhentian island där vi befann oss för att till slut få dem att gå med på att det inte skulle kosta extra. Aldrig mera Agoda - även om du har betalt hotelllet vill de ta ut staff avgifter om du inte anländer exakt enligt bokning. De talade dålig engelska och skickade en massa mail angående straffavgifter. Agoda skyllde på hotellet men enligt hotellet var det inte de som krävde extra betalt. Så hädanefter ska vi endsst använda booking.com där vi alltid får kanonbra service.
Tobias E. Gruppresenär Sweden, den 8 mars 2013
Rent och trevligt

Rent trevligt
4,7
Mycket kallt i lobbyn de internet fanns. Annars fräscht och trevligt och rent.
Simon S. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2013
Hyfsat prisvärt med bra läge.

Hyfsat prisvärt med bra läge.
Ett hotell som ligger bra till då det är nära till alla Singapores utmärkta kollektivtrafik. Nackdelen kan väl vara att .Hotellet har ingen frukost. Wifi finns tillgängligt gratis i lobbyn, men du får betala om du vill ha det på rummet. Men det finns täckning på samma nät i lobbyn uppe på rummen. Ingen tvättservice. Annars rent och snyggt.
Sebastian W. Gruppresenär Sweden, den 25 januari 2013
Bra läge, lite litet

Priset
Ett okej hotell som ligger bekvämt sett från flygplatsen och staden (förutsatt att man inte behöver åka tillbaka till hotellet hela tiden). Ett prisvärt och bra hotell om man är där några dagar och mestadels turistar runt i staden. Litet rum men har det man behöver för att klara en kortare vistelse!
Rasmus K. Reste med partner Sweden, den 20 januari 2011
Dåligt hotell i dåligt områda

Ingenting
Äckligt rum, med äckligt badrum. Hela området kryllade av alkoholiserade personer. Vi höll oss borta från både området och hotellet så mycket vi kunde.
Christina M. Familj med småbarn Indonesia, den 28 maj 2015
Value for money but not in good are

rate and cheaper food surrounding compared with another city area
It's really value for money in Singapore rather than the other backpackers hotel or hostel..the room is clean enough for that price but too small for my family because i travelled with husband and one year baby..the most terrible was the location..really not comfortable for family with baby..24 hours there were so many people around just sitting and talking each others at street side..
Ngoc X. Affärsresenär Vietnam, den 27 maj 2015
Good hotel with reasonable price

I like the hotel in a messy place, good price and clean
Brent P. Familj med småbarn United States of America, den 25 maj 2015
Good value

Near Airport, Friendly staff, Good Value
Overall a nice stay for a short airport layover. If you have a long stay I recommend looking elsewhere but it is a close taxi to airport and has a friendly staff. It is near the Aljunied SMRT stop. Several food restaurants nearby.
Nuttaporn S. Reste med partner Thailand, den 24 maj 2015
good location

location
Sukanya M. Gruppresenär Thailand, den 23 maj 2015
clean and near MRT

clean good service convenient location
It's good and I can walkleass than 10 mins to MRT (Aljunied) there are several restuarants nearby the hotel.

Fragrance Hotel - Ruby SingaporeFragrance Hotel - Ruby Singapore - GästrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - GästrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - GästrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - GästrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - GästrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - GästrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - BadrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - BadrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - BadrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - GästrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - GästrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - GästrumFragrance Hotel - Ruby Singapore - Hotellet från utsidanFragrance Hotel - Ruby Singapore - EntréFragrance Hotel - Ruby Singapore - ReceptionFragrance Hotel - Ruby Singapore - ReceptionFragrance Hotel - Ruby Singapore - LobbyFragrance Hotel - Ruby Singapore - LobbyFragrance Hotel - Ruby Singapore - LobbyFragrance Hotel - Ruby Singapore - LobbyFragrance Hotel - Ruby Singapore - Business CenterFragrance Hotel - Ruby Singapore - Business CenterFragrance Hotel - Ruby Singapore - Hotellet från insidanFragrance Hotel - Ruby Singapore - OmgivningarFragrance Hotel - Ruby Singapore - OmgivningarFragrance Hotel - Ruby Singapore - Omgivningar