arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Valuta för pengarna 8,5
  • Mat/Middag 7,2

Emma N.
08 januari 2013
Fräscht lägenhetshotell men dålig frukost
Ljusa fräscha rum, modernt, väldigt revlig och genuint hjälpsam personal.
Hotellet var inte riktigt det lyxhotell vi trodde efter att ha läst recensionerna. Det var mer ett lägenhetshotell. Rummet var jättefint, ljust och trevligt, rent och snyggt och lobbyn (som är på 2:a våningen) var väldigt rent fräsch och gav ett modernt uttryck. Poolen är liten men man har häftig utsikt. Den hade blivit ännu häftigare om de haft en liten poolbar eller så. Inomhuspoolen/bubbelpoolen var väldigt fin och basun och ångbastun fräsch. Observera dock att män och kvinnor inte har någon gemensam inomhuspool eller bastu utan de är separata. Men frukostbuffén var under all kritik. Den höll verkligen inte måttet med tanke på vad hotellet kostade. Brödet måste ha legat för länge i mikron för det var stenhård och påminde mest om ett baseballträ, de stekta äggen och omeletten smakade fisk (troligtvis hade de använt oljan till någon fiskrätt innan) och köttpålägget (mald kalkonkorv?) var oätligt för svenska smaklökar. Jag hoppas att kökspersonalen hade en dålig dag när vi var där för i övrigt var hotellet bra.

Bird O.
07 december 2012
Ren och nice!
Bra sang, rent och bra faciliteter
Rummet var riktigt trevlig, sangen var bra och service toppen!

Mr S.
23 september 2011
Fint hotell,bra läge
Fina stora rum,väldigt hjälpsam och trevlig personal
bokade ett rum för en vecka. bra storlek på 65 kvadrat på 25 våningen. rummen är väldigt rena och fina, men kanske lite opersonligt vita i sin inredning. lite mer mysbelysning hade varit trevligt. fantastiskt takpool, bra gym och bubbelpool,bastu. finns även tvättmaskinsrum för dom som vill tvätta själva. frukosten var väldigt dålig. ta med en varm tröja om du ska sitta där, dom blåser på rätt bra med ac. den restaurangen som gör frukosten ägs inte av hotellet, och är överlag rätt risig.

Bendik C.
26 januari 2011
Trevligt hotell i bra läge men med urusel frukost
Trevliga rum och centralt läge nära Petronas Towers
Vi gillade hotellets rum, reception och service men var mycket besvikna på frukosten. Få saker att välja på, man fick betala extra om man ville ha annat kaffe än blasket som serverades, bullarna smakade mögel.

Richard G.
16 januari 2011
stilrent hotell med god service
bra läge och fina rum
Att det byggdes mycket runt omkring vilket är lite störande, totalt sätt var allting bra.
Vi besökte hotellet andra veckan i januari 2011. Hotellet ligger bra och det är nära till såväl restauranger, shopping som turist attraktioner. Hotellet är mer anpassat för affärsresenärer än barnfamiljer Negativt att det bygger mycket i området, då detta kan upplevas lite störande. Personalen var mycket tillmötesgående och vi fick möjlighet att använda relaxavdelningen när checkat ut och väntade på att åka till flygplatsen. Så helhetens upplevelsen är helt klart mycket positiv.

Ingemar F.
22 januari 2010
Centralt och smakfullt
Trivsamma rum
Frasers Shanghai har en mycket mer prisvärd frukost. Eftersom vi trodde att den skulle hålla samma nivå blev vi besvikna. Kanske är anledningen att hotellet precis hade öppnat.
Rummen var inredda i en trivsam minimalism, snygg design för att vara ett hotell med andra ord. Sängarna sköna men inte superbehagliga som de ibland kan vara på den här hotellnivån. Poolen på artonde våningen var behaglig, inte för varm utan precis rätt i temperatur. Hyfsad poolutsikt också, om än inte mot Petronas. Prisvärt: Det skall sägas att vi bodde här med rabatt p g a nybyggnation - vilket kanske för upp betyget något. Sammantaget en riktigt trevlig vistelse.

Lydia S.
Malaysia
27 juli 2016
Location, Spacious suite
3D2N from 03/06-05/06. The lobby is located at second floor which is not a surprise as we have read the review. Dropped our luggage in front of the entrance & the staffs help us to bring our luggage to our room upon check in. We were famished and was told there is no in-house restaurant/room service but we can order from outside. We ordered using Foodpanda and the service was excellent. Spacious room with nice view at night. Overall, an enjoyable experience for us.

Inho C.
Sydkorea
26 juli 2016
Great value hotel
Hotel is in a great location. very clean and attentive staff. Parking is free and breakfast is good. Will comeback again. One thing to improve is the speed of elevators.

lien S.
Singapore
24 juli 2016
Comfortable nice room great location
Great location

TAN Y.