arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

Prisvärt
Trevligt

Nina P.
21 augusti 2014
Mycket trevlig hotell en liten bit från stadskärna
Vänlig och hjälpsam personal, rent och fräscht, prisvärt boende
Jag och min väninna bodde två nätter på hotellet och vi hade en mycket angenäm vistelse. Det enda negativa var att det var rätt hög ljudnivå i frukostsalen och att wifi inte var inkluderat i rumspriset. Man kan med lätthet gå in till centrumkärnan men man kan även ta deras "sky train", en hållplats fanns ett stenkast bort från hotellet.

Asa L.
30 juli 2014
Lyxigt hotell med stora rum
Frukostbuffen,rummen,lyxkänsla
Bra hotell till priset,hade bokat 3 bäddsrum och fick både sovrum och vardagsrum. Beställde roomservice några gg,helt ok.

Simon M.
04 juli 2014
Trevlig personal!
Personalen, rummet, frukosten
Furama Hotel är ett riktigt fint hotel. Vi bodde i en club svite, ca 50kvm. Mycket fräsch inredning. DET NEGATIVA tyvärr var att vi hittade små myror överallt, speciellt på alla bord. När vi påtalade det för personalen så fick vi byta rum omgående, suverän service! Dock så fanns det fortfarande småmyror i det nya rummet, dock inte lika mycket så vi valde att inte påpeka det till personalen. Annars så var hotellet riktigt fint med suverän personal!

roah A.
15 juni 2014
Bra service nära till stan och god frukost
Läge, service och wifi (deluxerum)

Annika J.
01 april 2014
Mycket bra cityhotel. Bra läge!
Nära Monorailen ( MRT). Bra läge centralt. Trevlig personal.
Bode i exekutive svit. Perfekt med tillträde till clubvåning. Frukost o Kvälls cocktail serverades där. Mycket trevlig personal. Perfekt service. Nära till MRT. Snabba hissar,bra då vi bodde på 26 våningen. Utsikten var fantastisk såg både tv tornet och Petronas Towers. Ett perfekt hotel för en vistelse i Kuala Lumpur.

Jan S.
24 februari 2014
Prisvärt hotell nära shopping
Priset, renlighet och läge

Tomas A.
12 februari 2014
Lyxig känsla
Trevlig och hjälpsam personal, rent, bra mat
Vi blev glatt överraskade när vi kom in på hotellrummet. Ljust och trevligt. Morgonrock och mjuk härlig säng.

Johan D.
08 januari 2014
Ok, lite sunkig standard.
Personalen, poolen, lobbyn

Robert R.
18 juni 2013
Perfekt läge för att se staden
Läget, rummet, hög standard
Avkopplande stort hotell med ett perfekt läge för utflykter och närheten till city