Furama Hotel Bukit Bintang

136, Jalan Changkat Thambi Dollah,, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, Malaysia 55100 (Visa karta)

Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Badrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Reception Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Lobby Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/lounge Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Restaurang Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/lounge Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/lounge Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pool Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pool
Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gym Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Mötesrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Festvåning Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Mötesrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Hotellet från utsidan
Område: Bukit Bintang Antal rum: 433

Nina P. Reste med partner Sweden, den 8 augusti 2014
Mycket trevlig hotell en liten bit från stadskärna

Vänlig och hjälpsam personal, rent och fräscht, prisvärt boende
Jag och min väninna bodde två nätter på hotellet och vi hade en mycket angenäm vistelse. Det enda negativa var att det var rätt hög ljudnivå i frukostsalen och att wifi inte var inkluderat i rumspriset. Man kan med lätthet gå in till centrumkärnan men man kan även ta deras "sky train", en hållplats fanns ett stenkast bort från hotellet.
Asa L. Familj med äldre barn Sweden, den 28 juni 2014
Lyxigt hotell med stora rum

Frukostbuffen,rummen,lyxkänsla
Bra hotell till priset,hade bokat 3 bäddsrum och fick både sovrum och vardagsrum. Beställde roomservice några gg,helt ok.
Simon M. Reste med partner Sweden, den 27 juni 2014
Trevlig personal!

Personalen, rummet, frukosten
Furama Hotel är ett riktigt fint hotel. Vi bodde i en club svite, ca 50kvm. Mycket fräsch inredning. DET NEGATIVA tyvärr var att vi hittade små myror överallt, speciellt på alla bord. När vi påtalade det för personalen så fick vi byta rum omgående, suverän service! Dock så fanns det fortfarande småmyror i det nya rummet, dock inte lika mycket så vi valde att inte påpeka det till personalen. Annars så var hotellet riktigt fint med suverän personal!
Roah A. Reste med partner Sweden, den 11 juni 2014
Bra service nära till stan och god frukost

Läge, service och wifi (deluxerum)
Annika J. Reste med partner Sweden, den 25 mars 2014
Mycket bra cityhotel. Bra läge!

Nära Monorailen ( MRT). Bra läge centralt. Trevlig personal.
Bode i exekutive svit. Perfekt med tillträde till clubvåning. Frukost o Kvälls cocktail serverades där. Mycket trevlig personal. Perfekt service. Nära till MRT. Snabba hissar,bra då vi bodde på 26 våningen. Utsikten var fantastisk såg både tv tornet och Petronas Towers. Ett perfekt hotel för en vistelse i Kuala Lumpur.
Jan S. Reste med partner Sweden, den 21 februari 2014
Prisvärt hotell nära shopping

Priset, renlighet och läge
Tomas A. Reste med partner Sweden, den 9 februari 2014
Lyxig känsla

Trevlig och hjälpsam personal, rent, bra mat
Vi blev glatt överraskade när vi kom in på hotellrummet. Ljust och trevligt. Morgonrock och mjuk härlig säng.
Johan D. Familj med småbarn Sweden, den 4 januari 2014
Ok, lite sunkig standard.

Personalen, poolen, lobbyn
Lars K. Gruppresenär Sweden, den 23 maj 2013
Riktigt bra hotell med gångavstånd till mycket!

Bra läge, bra rum och bra personal.
Robert R. Ensamresenär Sweden, den 23 maj 2013
Perfekt läge för att se staden

Läget, rummet, hög standard
Avkopplande stort hotell med ett perfekt läge för utflykter och närheten till city

Furama Hotel Bukit Bintang Kuala LumpurFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - BadrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - ReceptionFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - LobbyFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/loungeFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - RestaurangFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/loungeFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/loungeFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - PoolFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - PoolFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GymFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - MötesrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - FestvåningFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - MötesrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Hotellet från utsidan