Mitt konto (logga in)

Furama Hotel Bukit Bintang

136, Jalan Changkat Thambi Dollah,, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, Malaysia 55100 (Visa karta)

Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gästrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Badrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Reception Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Lobby Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/lounge Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Restaurang Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/lounge Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/lounge Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pool Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pool
Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gym Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Mötesrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Festvåning Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Mötesrum Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Hotellet från utsidan
Läge: Bukit Bintang Antal rum: 433

Annika J. Reste med partner Sweden, den 25 mars 2014
Mycket bra cityhotel. Bra läge!

Nära Monorailen ( MRT). Bra läge centralt. Trevlig personal.
Bode i exekutive svit. Perfekt med tillträde till clubvåning. Frukost o Kvälls cocktail serverades där. Mycket trevlig personal. Perfekt service. Nära till MRT. Snabba hissar,bra då vi bodde på 26 våningen. Utsikten var fantastisk såg både tv tornet och Petronas Towers. Ett perfekt hotel för en vistelse i Kuala Lumpur.
Jan S. Reste med partner Sweden, den 21 februari 2014
Prisvärt hotell nära shopping

Priset, renlighet och läge
Tomas A. Reste med partner Sweden, den 9 februari 2014
Lyxig känsla

Trevlig och hjälpsam personal, rent, bra mat
Vi blev glatt överraskade när vi kom in på hotellrummet. Ljust och trevligt. Morgonrock och mjuk härlig säng.
Johan D. Familj med småbarn Sweden, den 4 januari 2014
Ok, lite sunkig standard.

Personalen, poolen, lobbyn
Lars K. Gruppresenär Sweden, den 23 maj 2013
Riktigt bra hotell med gångavstånd till mycket!

Bra läge, bra rum och bra personal.
Robert R. Ensamresenär Sweden, den 23 maj 2013
Perfekt läge för att se staden

Läget, rummet, hög standard
Avkopplande stort hotell med ett perfekt läge för utflykter och närheten till city
Bill O. Gruppresenär Sweden, den 25 mars 2013
ok. standard men bra hotel enl. raiting

..pris ,rum ,pris
bra , men dåligt internet råkade också ut för en mindre attentat vid receptions7 entreen då någon kom och slöänge död djur däe i protest mot något ......fick ingen förklaring tillvarför -personöligen stog jag där när det hände .......... Blev en osökerhets känsla med ev ytterliggare oroligheter skulle kunna förekomma...
Christian W. Reste med partner Sweden, den 22 mars 2013
Trevligt hotell, bra personal.

Läget, rummen, personalen.
Så var vi tillbaka igen. När vi hade varit en sväng uppe på Pangkor Island så åkte vi tillbaka till detta trevliga hotell. Klart värt att besöka. God, fin frukostbuffé, trevlig engelsktalande personal.
Christian W. Reste med partner Sweden, den 15 mars 2013
Snyggt, rent och trevlig personal

Nära till centrum, nära till shopping, trevlig personal
Trevlig personal som var bra på engelska, god och bra frukostbuffé. Vi fick ett stort rum med utsikt över Twin Tower vilket inte var helt fel. :)
Dan W. Affärsresenär Sweden, den 8 mars 2013
Alldeles perfekt för en eller några dagars vistels

Rent och prydligt, centralt läge, hyggligt pris!
Mycket bra! Snyggt rum med fin utsikt över staden. Passande hotell för mig på affärsresa.

Furama Hotel Bukit Bintang Kuala LumpurFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GästrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - BadrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - ReceptionFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - LobbyFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/loungeFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - RestaurangFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/loungeFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/loungeFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - PoolFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - PoolFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GymFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - MötesrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - FestvåningFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - MötesrumFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Hotellet från utsidan