arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

5 Johan S.
30 mars 2011
Basic övernattning, helt ok
Priset. Trevlig receptionspersonal
det är ju billigt att bo här, och läget är ju på ett sätt bra, centralt, men eftersom dubai är så utspritt så är det lååååångt att gå någonstans. typ en kvart till metron. kvarteren är dom minst charmiga man kan tänka sig, taxi är som tur var billigt. tack alla pakistanier och indier!

9,3 Bjoern D.
25 mars 2011
Enkelt lägenhetshotell, rent o snyggt, prisvärt.
Bra läge, prisvärt, rymliga o välutrustade rum, trevlig o hjälpsam personal
mycket prisvärt, välutrustade och rymliga lägenheter. tv:n lite gammal. poolområdet lite svår tillgängligt från gs3, där vi bodde. saknade wifi på rummet, det skulle dock finnas ethernet access som vi inte kollade. personalen trevlig och hjälpsam. ingen erfarenhet från hotellets restaurang förutom en riklig frukostbuffe som vi testade en gång. det fanns alltid taxi utanför, dock ibland hotell taxi som är lite dyrare, välj dubai taxi om du vet vart du skall. dom datorer för internet i lobbyn som fanns var ganska gamla och långsamma, ibland fick personal starta om för att det skulle fungera.

8,7 Jenny N.
03 mars 2011
Trivsamt hotell!
alltid lätt att få taxi precis utanför dörren.
rummen är nästan för stora vi åt på restaurangen ett par kvällar och var ständig positivt överrasskade.bred prisvärd meny. vi trivdes fantastiskt bra och gs var allt vi hade hoppats på. alltid lätt och få taxi och nära till det mesta men i en stillsam omgivning.

6,7 Manfred M.
20 februari 2011
Bra läge men unken lukt i rummet
Vänlig personal
Ett ganska prisvärt hotell men vill man sola vid poolen så skall man bo på något hotell som inte är skuggade byggnader runt om detta gäller de flesta Golden sand hotell endst något har pool på taket

8,7 Nina B.
22 augusti 2010
Bra service och rent och snyggt
Väldigt fräscha rum
Få stolar vid poolen, de blev snabbt upptagna
Trevlig och väldigt hjälpsam personal. Bra att det gick en badbuss varje dag till stranden som man kunde åka med. Dock kunde det varit bättre info om att denna badbuss fanns. Hotellet var väldigt rent och fräscht och välunderhållet.

8,3 Marcus H.
06 april 2010
Ett prisvärt hotell
Bra service och rent.
Hårda sängar.
Ett lägenhetshotell som har det som krävs. Lägenheterna är bra utrustade och städning ingår varje dag om man så önskar. Pool och gym finns att tillgå. En restaurang med bra mat men något omysigt finns på plan 1. Vi bodde på Golden Sands nummer 3. Hur de andra husen är vet jag inte men det kan vara bra att veta att Golden Sand har ca 10 hus med lägenhetshotell. Hotellet är beläget i centrum vilket innebär att man får ta taxi till stranden. Taxi är generellt väldigt billigt så det fungerar utmärkt.

9 Helene P.
06 februari 2010
Golden Sands är det optimala hotellalternativet
Mycket bra standard på rummen. Rent och snyggt smat välutrustad. Takpoolen var stängd två dagar och när den öppnades igen var den i nyskick.
Det finns inget negativt att skriva om GS. Man får verkligen valuta för pengarna och inte ens bortskämda västerlänningar kan ha något att klaga på.
Goldens Sands är alternativet för vuxet folk, som väljer bort strandläge. Alternativet med strandvistelse finns varje dag, men om man föredrar pooler, finns tre sådana att välja på vid GS. Hotellet ligger mycket centralt och det är mycket lätt att ta sig runt i centrum till fots.Busslinjer och Metron är också alternativ till billiga taxiresor och finns på gångavstånd. Hotellpriset är mycket fördelaktigt genom Agoda och man bör jämföra olika sajter innan man bokar.

9 Helene P.
23 januari 2010
Golden Sands is the perfect choice in Dubai
Hotellet ar en mycket positiv erfarenhet. Vi har absolut inget att klaga pa, vilket sager en hel del, eftersom vi ar vana resenarer. Hotellet haller hog standard, lika bra som t.ex. Amaranten i Stockholm, men har for en tredjedel av priset. Rummen ar smakfullt inredda och fargsatta. Sangen ar mycket bred och bekvam. Koksutrustningen verkar ny och ar darmed frasch. Servicen ar mycket bra och vi vill vara ganska anonyma hotellgaster. Pa forra hotellet, Richmond Apartments and hotel, holl de noga reda pa oss, vilket var direkt obehagligt. Golden Sands ar ett mycket prisvart alternativ via agoda, men dyrare om man valjer en annan hotellwebb. Hotellets egen ar t.ex 50 % dyrare! GS ligger dessutom bra i stan, nara till mycket, anda i ett lugnt kvarter.
Vi har inga negativa erfarenhet, egentligen. Forsta veckan fungerade Internet daligt och kopplades ner ofta. Nu har man fatt ordning pa systemet, sa det fungerar varje dag.
Golden Sands rekommenderas varmt. Priset ar mycket lagt med tanke pa standard, lage och service. Rummen ar smakfullt inredda och fargsatta. Koksutrustningen ar ny och darmed fungerande. Vi aterkommer garna hit och faktum ar att det ar tredje gangen vi ar har. Forsta gangen var for femtom ar sedan, men hotellet ar fortfarande i nyskick. Golden Sands ar ett utmarkt alternativ!

6,8 MAS M.
Brunei
02 juni 2016
owesome
good location and nice family place.

9,2 Sudish T.
Indien
29 maj 2016
Nice
Was a nice place to stay. Staff is very helpful. The hotel is well maintained. Location is good. Food is also gr8. I thoughy i got a room with breakfast booked but saw only room booked thru Agoda. May be my mistake. My request to Agoda is to please put sepcificationa of room and whats included a bit clearly in the website. Its very difficult to make out between a 2 bedroom apt from a 2 room apt and a 2 room studio and b/f options. Seems other sites are hit elaborative. Overall thanks a lot.