Goodwood Park Hotel

22 Scotts Road, Orchard, Singapore 228221 (Visa på karta)

Goodwood Park Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Goodwood Park Hotel Singapore - Lobby Goodwood Park Hotel Singapore - Pool Goodwood Park Hotel Singapore - Pool Goodwood Park Hotel Singapore - Gym Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum
Område: Orchard Antal rum: 233

8,9
Britta S. Affärsresenär Sweden, den 21 december 2012
Bra hotel men lukt av mögel i vissa delar.

Väldigt vacker i kolonialstil
Vackert hotell med korrekt men ej överdrivet vänligt bemötande. bytte rum pga mögellukt. Bra kinesisk restayran men med ovänlig restaurangansvarig.
Ferenc A. Affärsresenär Sweden, den 8 december 2012
Trestjärniga rum i femstjärningt hotell

Frukosten
Rummet annonserades som femstjärning, men höll knappast för att ens kallas trestjärnig. Dessa speciella studios låg en bra bit från hotellbyggnaden vilket är mycket besvärande i regn. Badrummet illa städat och svårt nedgånget. Gamla slitna möbler i en fullständigt omodern stil. Att få bagaget därifrån för avgång tog 25 minuter.
Sven M. Reste med partner Sweden, den 24 maj 2012
Centralt hotell lung miljö med fläkt av historien

bra service, mycket god mat
ser slitet ut och behöver fräschas upp på flera punkter
Ylva L. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2012
Tjusigt hotell, utmärkt läge

Mysigt hotell i äldre stil med fina rum. Skönt att kunna använda poolen
ett vackert hotell utöver det vanliga, som ligger mitt i singapore. personalen tog väl hand om oss redan när vi kom. rummet var utmärkt. vi fick rum i den gamla delen med ett extra rum. vi kunde sitta och äta en bit mat nära poolen när vi kom. frukosten smakade utmärkt, där fanns allt, som man vill ha. ett dopp i poolen var inte heller fel.
Ilona K. Familj med äldre barn Sweden, den 4 mars 2011
" en oas bland skyskropor "

lugn,bra service,trevlig personal och värme ( mänsklig )
Det är andra gången vi stannade på hotellet. Vi var här för 25 år sedan och vi kom tillbaka. Hotellet har fortfarande sin charm. Det doftar fortfarande kolonial stil. Det enda som jag skulle ändra det är frukost och internet. De borde ingå i priset.
Nurrabani R. Gruppresenär Singapore, den 29 april 2015
Review- Goodwood Park Hotel

the hotel indèed exudes what a five star hotel should demonstrate. From checking me in till checking me out, the overall experience was fantastic.
Excellent.
Randy R. Ensamresenär Indonesia, den 27 april 2015
Good Location, Nice place to Stay

Location, Friendly Staff, Big Room
It's very peaceful, Recommended for high tea and relaxing.
April T. Familj med äldre barn Singapore, den 26 april 2015
Nice room - studio split unit. Fantastic concept

Cleanliness is good! love the room concept and spacious studio split unit 55sq2 huge room! will book again!
Great experience of the room and service crews really friendly and helpful. Buggy brought me to my service apartment and point me direction to the nearby food and shopping areas. Thumb up!
Jos H. Reste med partner Indonesia, den 25 april 2015
Best location Hotel

Good Location
Joseph A. Reste med partner Italy, den 24 april 2015
Home away from Home!

Location, Staff and Comfort!
We will come back!

Goodwood Park Hotel SingaporeGoodwood Park Hotel Singapore - Hotellet från utsidanGoodwood Park Hotel Singapore - LobbyGoodwood Park Hotel Singapore - PoolGoodwood Park Hotel Singapore - PoolGoodwood Park Hotel Singapore - GymGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - Gästrum