Goodwood Park Hotel

22 Scotts Road, Orchard, Singapore 228221 (Visa karta)

Goodwood Park Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Goodwood Park Hotel Singapore - Lobby Goodwood Park Hotel Singapore - Pool Goodwood Park Hotel Singapore - Pool Goodwood Park Hotel Singapore - Gym Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum
Område: Orchard Antal rum: 233

8,9
Britta S. Affärsresenär Sweden, den 21 december 2012
Bra hotel men lukt av mögel i vissa delar.

Väldigt vacker i kolonialstil
Vackert hotell med korrekt men ej överdrivet vänligt bemötande. bytte rum pga mögellukt. Bra kinesisk restayran men med ovänlig restaurangansvarig.
Ferenc A. Affärsresenär Sweden, den 8 december 2012
Trestjärniga rum i femstjärningt hotell

Frukosten
Rummet annonserades som femstjärning, men höll knappast för att ens kallas trestjärnig. Dessa speciella studios låg en bra bit från hotellbyggnaden vilket är mycket besvärande i regn. Badrummet illa städat och svårt nedgånget. Gamla slitna möbler i en fullständigt omodern stil. Att få bagaget därifrån för avgång tog 25 minuter.
Sven M. Reste med partner Sweden, den 24 maj 2012
Centralt hotell lung miljö med fläkt av historien

bra service, mycket god mat
ser slitet ut och behöver fräschas upp på flera punkter
Ylva L. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2012
Tjusigt hotell, utmärkt läge

Mysigt hotell i äldre stil med fina rum. Skönt att kunna använda poolen
ett vackert hotell utöver det vanliga, som ligger mitt i singapore. personalen tog väl hand om oss redan när vi kom. rummet var utmärkt. vi fick rum i den gamla delen med ett extra rum. vi kunde sitta och äta en bit mat nära poolen när vi kom. frukosten smakade utmärkt, där fanns allt, som man vill ha. ett dopp i poolen var inte heller fel.
Ilona K. Familj med äldre barn Sweden, den 4 mars 2011
" en oas bland skyskropor "

lugn,bra service,trevlig personal och värme ( mänsklig )
Det är andra gången vi stannade på hotellet. Vi var här för 25 år sedan och vi kom tillbaka. Hotellet har fortfarande sin charm. Det doftar fortfarande kolonial stil. Det enda som jag skulle ändra det är frukost och internet. De borde ingå i priset.
Martina D. Familj med äldre barn Germany, den 18 december 2014
We loved the hotel

Location green oasis in the center of the city, atmosphere homely feel no high rise , great big rooms
2,7
We very much enjoyed our stay
Ong K. Reste med partner Singapore, den 17 december 2014
love my stay

cleanliness, service and location
decide to have anniversary stay at here since my first stay was good. I simply love their good services and warm smile.
Fong Y. Familj med småbarn Singapore, den 15 december 2014
Our holiday stay

location, great swimming pool, good food
Great, shopping and food! Great deep pool for family fun and laughter
Xinyi C. Ensamresenär China, den 14 december 2014
Good location but quiet

Clean good location staff friendly
Peteris C. Familj med äldre barn Australia, den 14 december 2014
Good old Goodwood Park

The Colonial Atmosphere
We really enjoyed our stay at the Goodwood Park. Excellent service, beautiful room. Very quiet dark room with shutters for sleeping in. Comfortable bed and pillows. 2 Beautiful pools and the gym well equipped. Close to shops and food halls, restaurants. Very close to MRT station. Our teen daughter loved it too.

Goodwood Park Hotel SingaporeGoodwood Park Hotel Singapore - Hotellet från utsidanGoodwood Park Hotel Singapore - LobbyGoodwood Park Hotel Singapore - PoolGoodwood Park Hotel Singapore - PoolGoodwood Park Hotel Singapore - GymGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - Gästrum