Goodwood Park Hotel

22 Scotts Road, Orchard, Singapore 228221 (Visa karta)

Goodwood Park Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Goodwood Park Hotel Singapore - Lobby Goodwood Park Hotel Singapore - Pool Goodwood Park Hotel Singapore - Pool Goodwood Park Hotel Singapore - Gym Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum
Område: Orchard Antal rum: 233

8,9
Britta S. Affärsresenär Sweden, den 21 december 2012
Bra hotel men lukt av mögel i vissa delar.

Väldigt vacker i kolonialstil
Vackert hotell med korrekt men ej överdrivet vänligt bemötande. bytte rum pga mögellukt. Bra kinesisk restayran men med ovänlig restaurangansvarig.
Ferenc A. Affärsresenär Sweden, den 8 december 2012
Trestjärniga rum i femstjärningt hotell

Frukosten
Rummet annonserades som femstjärning, men höll knappast för att ens kallas trestjärnig. Dessa speciella studios låg en bra bit från hotellbyggnaden vilket är mycket besvärande i regn. Badrummet illa städat och svårt nedgånget. Gamla slitna möbler i en fullständigt omodern stil. Att få bagaget därifrån för avgång tog 25 minuter.
Sven M. Reste med partner Sweden, den 24 maj 2012
Centralt hotell lung miljö med fläkt av historien

bra service, mycket god mat
ser slitet ut och behöver fräschas upp på flera punkter
Ylva L. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2012
Tjusigt hotell, utmärkt läge

Mysigt hotell i äldre stil med fina rum. Skönt att kunna använda poolen
ett vackert hotell utöver det vanliga, som ligger mitt i singapore. personalen tog väl hand om oss redan när vi kom. rummet var utmärkt. vi fick rum i den gamla delen med ett extra rum. vi kunde sitta och äta en bit mat nära poolen när vi kom. frukosten smakade utmärkt, där fanns allt, som man vill ha. ett dopp i poolen var inte heller fel.
Ilona K. Familj med äldre barn Sweden, den 4 mars 2011
" en oas bland skyskropor "

lugn,bra service,trevlig personal och värme ( mänsklig )
Det är andra gången vi stannade på hotellet. Vi var här för 25 år sedan och vi kom tillbaka. Hotellet har fortfarande sin charm. Det doftar fortfarande kolonial stil. Det enda som jag skulle ändra det är frukost och internet. De borde ingå i priset.
Jessie L. Reste med partner Singapore, den 24 november 2014
Great service, good location and great room!

location, service and room
John H. Affärsresenär Australia, den 20 november 2014
Excellent Singapore Experience!

Location/ Ambience/ Staff
Ana I. Ensamresenär Spain, den 19 november 2014
Perfection!!

The room, the service and the location
Very pleasant!
Mohit J. Familj med småbarn India, den 16 november 2014
in the heart of singapore

shopping, eating, location
it is a great experience always. hotel is at a very good location
Tan M. Reste med partner Singapore, den 16 november 2014
The service from conceige onwards - very helpful

Service, location & building
Overall is great!The only disadvantage is my room location does not have any scenary

Goodwood Park Hotel SingaporeGoodwood Park Hotel Singapore - Hotellet från utsidanGoodwood Park Hotel Singapore - LobbyGoodwood Park Hotel Singapore - PoolGoodwood Park Hotel Singapore - PoolGoodwood Park Hotel Singapore - GymGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - Gästrum