Goodwood Park Hotel

22 Scotts Road, Orchard, Singapore 228221 (Visa karta)

Goodwood Park Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Goodwood Park Hotel Singapore - Lobby Goodwood Park Hotel Singapore - Pool Goodwood Park Hotel Singapore - Pool Goodwood Park Hotel Singapore - Gym Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Restaurang Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Mötesrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum Goodwood Park Hotel Singapore - Gästrum
Område: Orchard Antal rum: 233

8,9
Britta S. Affärsresenär Sweden, den 21 december 2012
Bra hotel men lukt av mögel i vissa delar.

Väldigt vacker i kolonialstil
Vackert hotell med korrekt men ej överdrivet vänligt bemötande. bytte rum pga mögellukt. Bra kinesisk restayran men med ovänlig restaurangansvarig.
Ferenc A. Affärsresenär Sweden, den 8 december 2012
Trestjärniga rum i femstjärningt hotell

Frukosten
Rummet annonserades som femstjärning, men höll knappast för att ens kallas trestjärnig. Dessa speciella studios låg en bra bit från hotellbyggnaden vilket är mycket besvärande i regn. Badrummet illa städat och svårt nedgånget. Gamla slitna möbler i en fullständigt omodern stil. Att få bagaget därifrån för avgång tog 25 minuter.
Sven M. Reste med partner Sweden, den 24 maj 2012
Centralt hotell lung miljö med fläkt av historien

bra service, mycket god mat
ser slitet ut och behöver fräschas upp på flera punkter
Ylva L. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2012
Tjusigt hotell, utmärkt läge

Mysigt hotell i äldre stil med fina rum. Skönt att kunna använda poolen
ett vackert hotell utöver det vanliga, som ligger mitt i singapore. personalen tog väl hand om oss redan när vi kom. rummet var utmärkt. vi fick rum i den gamla delen med ett extra rum. vi kunde sitta och äta en bit mat nära poolen när vi kom. frukosten smakade utmärkt, där fanns allt, som man vill ha. ett dopp i poolen var inte heller fel.
Ilona K. Familj med äldre barn Sweden, den 4 mars 2011
" en oas bland skyskropor "

lugn,bra service,trevlig personal och värme ( mänsklig )
Det är andra gången vi stannade på hotellet. Vi var här för 25 år sedan och vi kom tillbaka. Hotellet har fortfarande sin charm. Det doftar fortfarande kolonial stil. Det enda som jag skulle ändra det är frukost och internet. De borde ingå i priset.
See T. Familj med småbarn Brunei Darussalam, den 28 mars 2015
Easy to shop around. Only 8 mins walking distance.

Cleanliness, easy to go to orchard shopping
Excellence
Timothy F. Reste med partner United States of America, den 22 mars 2015
Great stay!

Location, decore, room quality
Great stay! Beautiful architecture.
Kwee L. Reste med partner Singapore, den 20 mars 2015
Bad experience

location, staff service, food
Bad experience initially. We changed our room twice. Firstly the ceiling was dripping water, next the room was not cleared. Third the hotel was under renovation.
Steven W. Reste med partner Malaysia, den 16 mars 2015
Steps away from the bustling Orchard Road

Comfort, Servicea and Cleanliness
Our hotel of choice whenever we are in Singapore.
Ng S. Gruppresenär Singapore, den 14 mars 2015
Birthday Staycation!

Location, Staff, ambience
the Lobby staffs were very very professional. They greeted you with a smile and always keeping an eye on your movement should you require any assistance. I booked a Mayfair room and one split level studio, they upgraded my normal mayfair room to a split level studio too! Saying that we can then stay side by side. How How sweet! This alone made our day.

Goodwood Park Hotel SingaporeGoodwood Park Hotel Singapore - Hotellet från utsidanGoodwood Park Hotel Singapore - LobbyGoodwood Park Hotel Singapore - PoolGoodwood Park Hotel Singapore - PoolGoodwood Park Hotel Singapore - GymGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - RestaurangGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - MötesrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - GästrumGoodwood Park Hotel Singapore - Gästrum