Gran Prix Hotel & Suites

3rd Floor Coast Pacific Business Center, Cebu City, Cebu City, Filippinerna (Visa på karta)

Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Badrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Entré Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Lobby Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Reception Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum
Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum Gran Prix Hotel & Suites Cebu City - Gästrum
Område: Cebu City Antal rum: 39

7,1
6,4
6,9
Peter L. Ensamresenär Sweden, den 5 april 2012
Bra läge, men små rum och inga fönster

Nära till tre vegetariska restauranger och bra massage
Det var skönt att bo precis intill supermarket. Tre av mina favoritställen att äta på (veg), finns precis runt hörnet. Dessutom bra massage i samma byggnad på 2:a våningen... så det var skönt och avkopplande att bo här i några dagar. Rummen var små och utan fönster. Prismässigt ligger det också högre än alternativa hotell & pension house som ligger lite längre bort från Robinson.
Johan T. Reste med partner Sweden, den 11 maj 2011
Litet rum men bra läge

kabel tv och wifi
Se förra recensionen. Vi hade först tänkt att bara stanna på detta hotell en natt, men eftersom båten vi ville åka med dagen efter var fullbokad så stannade vi ytterligare en natt. När man väl har börjat packa upp en del saker från väskan så kändes rummet ännu mindre. Finns inga ytor att ställa ifrån sig saker på. Helt ok för en natt om man inte har så höga krav.
Johan T. Reste med partner Sweden, den 10 maj 2011
Bra läge men väldigt små rum.

Kabel TV och WIFI
Vi valde detta hotell eftersom det såg väldigt bra ut på bilderna. Rummet var väldigt litet och man har knappt plats för väskorna. Vi fick ett rum utan fönster vilket gjorde att det hela kändes som en båthytt istället för ett hotellrum. Positivt var att man hade 60 kanaler på TV och att det var gratis trådlöst internet som funkade kanonbra. Frukosten som ingick var en frukostkupong på jollibee där man bara fick välja bland de 2 billigaste alternativen (50 pesos om man går dit själv och köper frukosten).
Fredrik E. Ensamresenär Sweden, den 13 januari 2011
Litet men bra läge..

bra läge och rent
Mitt rum var väldigt litet men det är det ända dåliga med rummet. När jag reser vill jag gärna ha minibar oxå,,, vattnet går åt fort. Fanns tv, väldigt rent,,men som sagt lite för att vare i Cebu.. Jag skulle inte bo där igen om inte dom andra hotellen var fullbokade..
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Cebu högsta byggnad med skywalk och någon åkgrej runt huset,, ligger väldigt nära detta hotell..
Bengt V. Ensamresenär Sweden, den 11 juni 2010
Gran prix

Hotellet var prisvärt och väldigt bra läge nära Robinsson och Fuento Esmána circle
Jag var tre nätter på Gran prix hotel trivs utmärkt med detta centrala läge. Jag som har med min laptop jämmnt är extra nöjd med att det är gratis internet uppkoppling. Det enda som jag tyckte var negativt var att det var ganska små rum och att frukosten som ingår är på Jollibee och gäller bara för de billigaste menyerna.
Charlotte H. Reste med partner Sweden, den 21 februari 2010
Mycket prisvärt

Läget, personalen, frukosten, prisvärt.
Mycket fint och fräscht hotell i cebu. Låg centralt och bra. Trevlig och hjälpsam personal. Stort badrum. Gratis wifi. Frukosten ingick i priset och även den var god. Dock blev vi lurade av en taxichaufför som skulle köra oss till hotellet. Han körde runt runt i hela staden och kunde inte hitta det. Han frågade sina taxikompisar som inte heller visste. Sen tog vi en annan taxi och då visade det sig att vi hade åkt förbi hotellet säkert 5-6 gånger.
Louella A. Ensamresenär Philippines, den 7 juni 2015
Gran Prix Hotel Cebu Review

Location and Staff
The staff are good but the room is terrible. Room 413 is so small, no windows and the light is so dim. Look under the bed and you can tell that they only clean what their eyes can see, so dirty. Your sleep can be disturbed anytime as you can clearly hear door banging outside your room or any kind of noise in particular. Their is no chair too and the table they provided is too small for your things. Sorry but I dont recommend staying in this hotel.
Lars T. Ensamresenär Sweden, den 25 maj 2015
Hoel in the madress and worst shower ever

Location
4,3
Michelle D. Ensamresenär Philippines, den 21 april 2015
Uptown city

Uptown area, convenient around the city place
Nice hotel. Nearby uptown & downturn area
Junichi K. Familj med äldre barn Japan, den 21 april 2015
good location

location price room
good for oney and location.

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.

SG-AGWEB-6A06