Grand China Hotel

215 Yaowarat Rd., Samphantawong , Chinatown, Bangkok, Thailand 10100 (Visa karta)

tidigare : Grand China Princess Hotel

Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Svit Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Lobby
Grand China Hotel Bangkok - Lobby Grand China Hotel Bangkok - Lobby Grand China Hotel Bangkok - Lobby Grand China Hotel Bangkok - Restaurang Grand China Hotel Bangkok - Hotellet från insidan Grand China Hotel Bangkok - Café Grand China Hotel Bangkok - Pub/lounge Grand China Hotel Bangkok - Pub/lounge Grand China Hotel Bangkok - Restaurang Grand China Hotel Bangkok - Café Grand China Hotel Bangkok - Restaurang Grand China Hotel Bangkok - Restaurang
Område: Chinatown Antal rum: 155

Susanne A. Ensamresenär Sweden, den 17 mars 2014
Kanon

Nära shopping, pool o trevlig personal
Jättenöjd som vanligt :) Nära shopping och lite relax i poolen efteråt, nära till andra shoppingställen.
Micke C. Ensamresenär Sweden, den 5 augusti 2013
Helt ok med grymm skybar

Skybar, pris, personal
Bra med en super härlig skybar att avsluta dagen på eller ta fördrinken innan utgång.
Susanne A. Ensamresenär Sweden, den 25 april 2013
Underbart rum , bra service

trevlig personal, nära till shopping och bra comfort
Enormt bra som vanligt, Prinsess sviten var jättefin och trivdes bra, kommer tillbaka :)
Susanne A. Ensamresenär Sweden, den 9 april 2013
Nära till shopping, trevligt hotell med brapersona

Pool, nära shopping, trevligt hotell
Mycket bra hotell när man ska shoppa, nära till det mesta och trevlig hjälpsam personal :)
Ulla R. Familj med äldre barn Sweden, den 24 mars 2013
Perfekt läge i China Town.

Läget, trevlig och hjälpsam personal
Trevlig personal, mycket hjälpsamma och artiga. Hjälpte till med adresser och sevärdheter. Ordnade taxi för bra pris. Rummet var inte det bästa, vi tyckte inte att det motsvarade 4 stjärnigt. Men eftersom man inte befinner sig i rummet så mycket utan vill se omgivningen så brydde vi oss inte så mycket. Läget för att uppleva China Towns puls var perfekt. Ett par i vårt sällskap hade bokat Princess suiten, den var fin. Rummen luktade lite instängt.
Ulla R. Familj med äldre barn Sweden, den 24 mars 2013
Perfekt läge om man vill uppleva China Towns puls.

Läget, personalen
Sviten var väldigt fin, däremot hade vi inte uppfattat att det var två sovrum i Princess suite. De andra i vårt sällskap hade De Luxe rummen, de var inte värda sitt pris. Heltäckningsmattor som luktade instängt. Personalen var mycket vänliga och tillmötesgående. Vi fick hjälp av personal med taxi, adresser och sevärdheter. Läget var perfekt om man vill uppleva China Town, vilket verkligen var till att rekommendera.
Harry E. Reste med partner Sweden, den 4 februari 2013
Trevligt hotell med bra läge

Läget och den trevliga personalen
Fint rum och härlig pool på taket. Frukosten var ej inkluderat i vårt fall, den var dyr men fräsch och god. Restaurangen på 25:te våningen ett stort plus.
Jan-Ake B. Reste med partner Sweden, den 20 januari 2013
Privärt hotell med bra läge i Chinatown

Privärt hotell med centralt läge i Chinatown. Trevlig personal.
För er som vill uppleva Chinatown, floden med State Tower och Oriental Hotell inom räckhåll är Grand China Princess ett mycket bra hotellval.
Tony S. Reste med partner Thailand, den 4 januari 2013
Perfekt läge

Inget
Det ser bättre ut på bild.. Rummen vi fick var härlig utsikt men tyvärr var skicket slitet och något fel med AirCon
Fredrik G. Reste med partner Sweden, den 2 januari 2013
Bra hotell. Fantastisk utsikt!

God frukost och bra gym!
Bra hotell. Perfekt läge mitt i chinatown. God service! Vi stannade här i 4 dagar och uppskattade verkligen hotellets möjligheter! Så nära Bangkoks stadskärna du kan komma!
Tips: Bra hotell för par och familjer. Utmärkt läge för att utforska Bangkok. Fantastiskt utkik ifrån hotellets egna skyview. Prisvärt!

Grand China Hotel BangkokGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - SvitGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - LobbyGrand China Hotel Bangkok - LobbyGrand China Hotel Bangkok - LobbyGrand China Hotel Bangkok - LobbyGrand China Hotel Bangkok - RestaurangGrand China Hotel Bangkok - Hotellet från insidanGrand China Hotel Bangkok - CaféGrand China Hotel Bangkok - Pub/loungeGrand China Hotel Bangkok - Pub/loungeGrand China Hotel Bangkok - RestaurangGrand China Hotel Bangkok - CaféGrand China Hotel Bangkok - RestaurangGrand China Hotel Bangkok - RestaurangGrand China Hotel Bangkok - MötesrumGrand China Hotel Bangkok - GymGrand China Hotel Bangkok - GymGrand China Hotel Bangkok - GymGrand China Hotel Bangkok - SpaGrand China Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanGrand China Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanGrand China Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanGrand China Hotel Bangkok - RestaurangGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - RestaurangGrand China Hotel Bangkok - RestaurangGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - PoolGrand China Hotel Bangkok - SvitGrand China Hotel Bangkok - Utsikt