Grand China Hotel

215 Yaowarat Rd., Samphantawong , Chinatown, Bangkok, Thailand 10100 (Visa på karta)

tidigare : Grand China Princess Hotel
Grand China Hotel Bangkok - Hotellet från utsidan Grand China Hotel Bangkok - Hotellet från utsidan Grand China Hotel Bangkok - Restaurang Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Restaurang Grand China Hotel Bangkok - Restaurang Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Pool Grand China Hotel Bangkok - Svit Grand China Hotel Bangkok - Utsikt Grand China Hotel Bangkok - Hotellet från utsidan Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Gästrum
Grand China Hotel Bangkok - Gästrum Grand China Hotel Bangkok - Pool Grand China Hotel Bangkok - Restaurang
Område: Chinatown Antal rum: 155

baserat på 847
omdömen

Lena A. Reste med partner Sweden, den 14 januari 2015
Perfekt ställe att tillbringa några dagar

Stort rum, Fantastisk bar/restaurang som roterade, Härlig massagesalong
Vi hade det bra här, lite tråkigt att baren som öppnas på trappen på dagen har så hög musik så det inte går at prata med varandra när man sitter där. Hade även varit lättare att ta sig runt om vi bott nära tunnelbana eller skytrain, men vi ville verkligen bo i Chinatown.
Evert L. Ensamresenär Sweden, den 20 december 2014
Bangkok.

Restaurangen uppe, personalen, service.
För att njuta innan jag skall in i ett djungel äventyr, Borneo.
Micael J. Ensamresenär Sweden, den 25 augusti 2014
Bra prisvärt "lyxigt" hotell.

Närheten,servicen och utbudet
Den var bra, hjälpsam personal som kunde mycket och kunde dom inte svara på frågor så letade dom upp någon som kunde det.
Susanne A. Ensamresenär Sweden, den 17 mars 2014
Kanon

Nära shopping, pool o trevlig personal
Jättenöjd som vanligt :) Nära shopping och lite relax i poolen efteråt, nära till andra shoppingställen.
Richard S. Ensamresenär Sweden, den 2 mars 2014
perfekt utgångspunkt för chinatown

läget, nyrenoverat och ligger perfekt i chinatown
Vänliga och tillmötesgående med god service.
Micke C. Ensamresenär Sweden, den 5 augusti 2013
Helt ok med grymm skybar

Skybar, pris, personal
Bra med en super härlig skybar att avsluta dagen på eller ta fördrinken innan utgång.
Susanne A. Ensamresenär Sweden, den 25 april 2013
Underbart rum , bra service

trevlig personal, nära till shopping och bra comfort
Enormt bra som vanligt, Prinsess sviten var jättefin och trivdes bra, kommer tillbaka :)
Susanne A. Ensamresenär Sweden, den 9 april 2013
Nära till shopping, trevligt hotell med brapersona

Pool, nära shopping, trevligt hotell
Mycket bra hotell när man ska shoppa, nära till det mesta och trevlig hjälpsam personal :)
Ulla R. Familj med äldre barn Sweden, den 24 mars 2013
Perfekt läge i China Town.

Läget, trevlig och hjälpsam personal
Trevlig personal, mycket hjälpsamma och artiga. Hjälpte till med adresser och sevärdheter. Ordnade taxi för bra pris. Rummet var inte det bästa, vi tyckte inte att det motsvarade 4 stjärnigt. Men eftersom man inte befinner sig i rummet så mycket utan vill se omgivningen så brydde vi oss inte så mycket. Läget för att uppleva China Towns puls var perfekt. Ett par i vårt sällskap hade bokat Princess suiten, den var fin. Rummen luktade lite instängt.
Ulla R. Familj med äldre barn Sweden, den 24 mars 2013
Perfekt läge om man vill uppleva China Towns puls.

Läget, personalen
Sviten var väldigt fin, däremot hade vi inte uppfattat att det var två sovrum i Princess suite. De andra i vårt sällskap hade De Luxe rummen, de var inte värda sitt pris. Heltäckningsmattor som luktade instängt. Personalen var mycket vänliga och tillmötesgående. Vi fick hjälp av personal med taxi, adresser och sevärdheter. Läget var perfekt om man vill uppleva China Town, vilket verkligen var till att rekommendera.

Grand China Hotel BangkokGrand China Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanGrand China Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanGrand China Hotel Bangkok - RestaurangGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - RestaurangGrand China Hotel Bangkok - RestaurangGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - PoolGrand China Hotel Bangkok - SvitGrand China Hotel Bangkok - UtsiktGrand China Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - GästrumGrand China Hotel Bangkok - PoolGrand China Hotel Bangkok - Restaurang

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.