Tillbaka till hotellinfo

• Valuta för pengarna 7,2
  • Mat/Middag 7,0

Ulla R.
08 april 2013
Perfekt läge om man vill uppleva China Towns puls.
Läget, personalen
Sviten var väldigt fin, däremot hade vi inte uppfattat att det var två sovrum i Princess suite. De andra i vårt sällskap hade De Luxe rummen, de var inte värda sitt pris. Heltäckningsmattor som luktade instängt. Personalen var mycket vänliga och tillmötesgående. Vi fick hjälp av personal med taxi, adresser och sevärdheter. Läget var perfekt om man vill uppleva China Town, vilket verkligen var till att rekommendera.

Ulla R.
08 april 2013
Perfekt läge i China Town.
Läget, trevlig och hjälpsam personal
Trevlig personal, mycket hjälpsamma och artiga. Hjälpte till med adresser och sevärdheter. Ordnade taxi för bra pris. Rummet var inte det bästa, vi tyckte inte att det motsvarade 4 stjärnigt. Men eftersom man inte befinner sig i rummet så mycket utan vill se omgivningen så brydde vi oss inte så mycket. Läget för att uppleva China Towns puls var perfekt. Ett par i vårt sällskap hade bokat Princess suiten, den var fin. Rummen luktade lite instängt.

Harry E.
21 februari 2013
Trevligt hotell med bra läge
Läget och den trevliga personalen
Fint rum och härlig pool på taket. Frukosten var ej inkluderat i vårt fall, den var dyr men fräsch och god. Restaurangen på 25:te våningen ett stort plus.

Jan-Ake B.
30 januari 2013
Privärt hotell med bra läge i Chinatown
Privärt hotell med centralt läge i Chinatown. Trevlig personal.
För er som vill uppleva Chinatown, floden med State Tower och Oriental Hotell inom räckhåll är Grand China Princess ett mycket bra hotellval.

Tony S.
Thailand
15 januari 2013
Perfekt läge
Inget
Det ser bättre ut på bild.. Rummen vi fick var härlig utsikt men tyvärr var skicket slitet och något fel med AirCon

Fredrik G.
08 januari 2013
Bra hotell. Fantastisk utsikt!
God frukost och bra gym!
Bra hotell. Perfekt läge mitt i chinatown. God service! Vi stannade här i 4 dagar och uppskattade verkligen hotellets möjligheter! Så nära Bangkoks stadskärna du kan komma!

Christer S.
11 december 2012
Bra läge och trevlig personal.
Läget bra i Chinatown
Det ser bättre ut på bild än vad det är när man kommer på plats. Rummen vi fick var med fin utsikt, men skicket det var slitet och kändes en unken lukt när aircond inte varit igång.

Johan W.
02 december 2012
Inge vidare hotell
Frukosten och gymmet var helt okej
Vi bodde 2 nätter på hotellet. Rummen var ganska dåligt, luktade mögel. Personalen var tjatig. Men spa och gymmet var bra.

Per-Olof B.
26 november 2012
Trevligt hotell med bra läge
Bra rum och trevlig, hjälpsam personal.
hotellet ligger bra till i china town med shopping och restauranger precis utanför på samma gata. dessutom nära till hua lamphongs järnvägssstation, metro och chao phraya river-båtarna. hotellet är rent, snyggt och har väl tilltagna rum, bekväma sängar. personalen trevlig och serviceminded. utsikten från den snurrande sky baren är utomordentlig, perfekt avslutning på kvällen. minus däremot för att gratis wifi'n endast fungerar i lobbyn.

Ragnvi H.
18 november 2012
Större hotell i Chinatown
Hotellet ligger på en av de största gatorna i Chinatown. Då vi bodde högt upp stördes vi inte av gatuljuden. Vi hade tur och fick ett rum med balkong. Rummets standard var medelgod. Frukosten var bra. Poolen på taket var den minsta pool vi sett, badbalja. All personal förstod inte engelska. Hotellreceptionen var hjälpsamma med tips om bra restuaranger med mera i området.