arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

Vi är mycket nöjda.

Yaowaret E.
24 februari 2015
Dåligt hotell.
Man blev besviken, slöseri med pengar då det var gammalt. Det var sunkigt. Stämde inte överens med bilderna på nätet på hotellet, heller inte familje vänligt.

conny B.
09 februari 2015
Bra men sämta gången av 4 tidigar vistelser på hot
Läge mat och tryggt
Har bott här flera gånge gillar hotellet och kommer gärna hit igen (denna gång var dock rummet det sämsta lite unket förövrikt nöjd)...

Carina B.
05 december 2014
Trevliga suites
Frukosten superb
Trevliga suiter ganska bra läge saknar dock hotellkänslan då hela entrén blivit en shoppingmall. Mycket prisvärt.

Farhang A.

Per G.
19 oktober 2014
Kändes lyxigt
Standard, frukost, läge
Hotellet kändes lyxigt, personalens engelskakunskaper kunde vara bättre Frukosten var gigantisk men innehöll många saker som kanske vi svenskar normalt inte äter till frukost

jan I.
16 juli 2014
Bra läge bra frukost
Läget frukosten service vid vistelsen
Läget frukosten service vid vistelsen efter utcheckningen (bagage service dusch använda pool osv.) något slitna rum med heltäckningsmatta i vårt rum

Peter S.
08 juli 2014
Jättebra hotell med suverän frukost centralt i Ban
Centralt, hög standard,
Utmärkt hotell med hög klass på mat och personal

Monica H.
02 februari 2014
Hotell med närhet till allt
Frukosten, Stora rum, Snabbt internet
Stora rum med stort badrum innehållande både badkar och dusch. Sköna sängar. Poolen var dock en besvikelse, det var alldeles för kallt i vattnet och solen nådde poolen bara under en kort tid. (Stort minus eftersom vi valde detta hotell eftersom de hade en pool och bilden visade en solig pool) Små myror på rummet som det gick bra att samsas med bara man inte kom åt dem för då "brändes" det ordentligt. För övrigt ett hotell med otroligt trevlig och tjänstvillig pesonal. Snabbt internet som fler kunde använda samtidigt ett stort plus och som uppsakattades av tonåringen:-)

magnus J.
08 juli 2013
bra lage for shopping
laget,personalen,maten
bra lage for shopping,stora och manga shoppingcenter,narhet till skytrain etc