Grand Mega Resort & Spa Bali

Jl. By Pass Ngurah Rai No. 234, Simpang Siur, Kuta, Kuta / Tuban, Bali, Indonesien 80631 (Visa karta)

Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Festvåning Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gym Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gym Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool
Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Mat och dryck Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Utsikt Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa
Område: Kuta / Tuban Antal rum: 135

Andreas F. Familj med äldre barn Sweden, den 19 februari 2014
Grand mega resort

Trevlig personal
Vi har tre barn från 5 till 13 år och vi tyckte att hotellet var väldigt lyhört massa spring på nätterna i korridorerna så det var svårt att sova! Ganska slitet och väldigt små rum ändå hade vi två stycken. Det som var bra var väl personalen som var trevliga men ganska långt från 4 stjärnigt tycker vi
Daniel S. Ensamresenär Sweden, den 31 mars 2013
Härligt lyxhotell att spendera några nätter på

Svårt att välja 3 saker som var bra, jag gillade det mesta. Men restaurangen och personalen var toppen!
Sköna sängar, toppen badrum, grym mat i restaurangen och personalen var väldigt hjälpsam.
Erika S. Reste med partner Sweden, den 24 mars 2013
Härlig pool, cool design

poolen, rummet,personalen
Vi bodde här i tio dagar och lämnade knappt hotellet. jätte fint hotell, bra gym, fin pool fanns nästan alltid lediga solsängar. jätte trevlig och hjälpsam personal. fick hjälp att ta oss över den stora vägen som ligger precis utanför varje dag av dom snälla hotell vakterna. rakt över gatan finns ett köpcentrum med många olika affärer, restauranger och ett större supermarket. det är tyvärr omöjligt att gå ner till stranden pga att dom bygger om alla vägar där just nu så vi var tvungen att ta taxi. Obs ta inte taxi utanför hotellet för då får ni betala 5ggr så mycket. ta taxi från andra sidan gatan och åk på taxameter då är det billigt.
Jakob K. Reste med partner Sweden, den 19 november 2012
Nytt och fräscht

fräscha rum, trevlig personal, trevligt poolområde
Stannade där endast en natt för vi skulle vidare sen. Personalen var trevlig och hotellet i allmänhet var fräscht. Frukostbuffén var medelstor men bra. Hotellet låg dock lite off från kuta centrum. Vi fick rummet på ett 70% kampanjpris men hur som helst var hotellet värt priset.
Maninderpal P. Reste med partner Australia, den 13 november 2014
It was very nice hotel

Staff swiming pool room
It was very nice
Nichole H. Reste med partner Australia, den 13 november 2014
Not too bad

location good if passing through
Room too hot as Aircon too small for the size of the room.
Megan R. Ensamresenär Australia, den 11 november 2014
Megan's Mega Holiday at Grand Mega Resort

Room, food, swimming pool
Very relaxing and enjoyable, the staff were lovely
Zahidah M. Gruppresenär Singapore, den 8 november 2014
great place

nice toilet, clean place, nice pool bar
fantastic. except that it is quite a distance to kuta
Debra P. Gruppresenär Australia, den 7 november 2014
You get what you pay for!

Location close to airport. Bread & Butter Pudding for breakfast! Cheap.
You get what you pay for. $65/night for a twin room that smelled like mould but was clean enough. I wouldn't want to spend a week there. Front office service was great -very helpful and efficient.
Brooklyn H. Reste med partner Australia, den 2 november 2014
Nice hotel

Pool, breakfast, staff
Hotel was great, unfortunately a little far out of Kuta & you need to catch a taxi in & out everyday, there is a galleria directly across the road though, hotel staff are all very accomodating & lovely, rooms were cleaned daily & were enough for what you need

Grand Mega Resort & Spa Bali BaliGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - FestvåningGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GymGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GymGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - SpaGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Mat och dryckGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - SpaGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - UtsiktGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - SpaGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa

Kundrecensioner - Grand Mega Resort & Spa Bali, Bali