Grand Mega Resort & Spa Bali

Jl. By Pass Ngurah Rai No. 234, Simpang Siur, Kuta, Denpasar, Bali, Indonesien 80631 (Visa karta)

Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Festvåning Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gym Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gym Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool
Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Mat och dryck Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Utsikt
Område: Denpasar Antal rum: 135

Andreas F. Familj med äldre barn Sweden, den 19 februari 2014
Grand mega resort

Trevlig personal
Vi har tre barn från 5 till 13 år och vi tyckte att hotellet var väldigt lyhört massa spring på nätterna i korridorerna så det var svårt att sova! Ganska slitet och väldigt små rum ändå hade vi två stycken. Det som var bra var väl personalen som var trevliga men ganska långt från 4 stjärnigt tycker vi
Daniel S. Ensamresenär Sweden, den 31 mars 2013
Härligt lyxhotell att spendera några nätter på

Svårt att välja 3 saker som var bra, jag gillade det mesta. Men restaurangen och personalen var toppen!
Sköna sängar, toppen badrum, grym mat i restaurangen och personalen var väldigt hjälpsam.
Erika S. Reste med partner Sweden, den 24 mars 2013
Härlig pool, cool design

poolen, rummet,personalen
Vi bodde här i tio dagar och lämnade knappt hotellet. jätte fint hotell, bra gym, fin pool fanns nästan alltid lediga solsängar. jätte trevlig och hjälpsam personal. fick hjälp att ta oss över den stora vägen som ligger precis utanför varje dag av dom snälla hotell vakterna. rakt över gatan finns ett köpcentrum med många olika affärer, restauranger och ett större supermarket. det är tyvärr omöjligt att gå ner till stranden pga att dom bygger om alla vägar där just nu så vi var tvungen att ta taxi. Obs ta inte taxi utanför hotellet för då får ni betala 5ggr så mycket. ta taxi från andra sidan gatan och åk på taxameter då är det billigt.
Jakob K. Reste med partner Sweden, den 19 november 2012
Nytt och fräscht

fräscha rum, trevlig personal, trevligt poolområde
Stannade där endast en natt för vi skulle vidare sen. Personalen var trevlig och hotellet i allmänhet var fräscht. Frukostbuffén var medelstor men bra. Hotellet låg dock lite off från kuta centrum. Vi fick rummet på ett 70% kampanjpris men hur som helst var hotellet värt priset.
Ander P. Reste med partner Estonia, den 19 oktober 2014
reasonablr

close to airport, reasonable price... good staff
im really pleased with the staff perfprmance, had to change my booking dates 2x, they were happy to do it both times without a charge A++
Aditya L. Reste med partner Indonesia, den 19 oktober 2014
Worst Hotel SPA we ever had

Nice room, good price
Bad experienced from the SPA at this hotel, worst service
Jaime R. Ensamresenär Australia, den 19 oktober 2014
good.

friendly staff, modern, good service
enjoyed very much, a bit distant to the beach.
Kevin Y. Ensamresenär Singapore, den 19 oktober 2014
Not too shabby.

Comfortable, nice room, nice pool
Location is quiet. Not very near to beach, around 15mins walk. Weird taste from the tap. Room is comfortable. Nice pool.
Yoke K. Reste med partner Malaysia, den 13 oktober 2014
Doubt it's rating

Pool Bar
The room was dark. Found 2 spots on the pillow case. Ants and lizard were also found on the floor and ceiling. Floor is dirty. Bad expereince
Loo S. Reste med partner Malaysia, den 12 oktober 2014

Good

Grand Mega Resort & Spa Bali BaliGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - FestvåningGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GymGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GymGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - SpaGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Mat och dryckGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - SpaGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Utsikt

Kundrecensioner - Grand Mega Resort & Spa Bali, Bali