Grand Mega Resort & Spa Bali

Jl. By Pass Ngurah Rai No. 234, Simpang Siur, Kuta, Kuta / Tuban, Bali, Indonesien 80631 (Visa på karta)

Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Festvåning Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gym Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan
Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Mat och dryck Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Utsikt Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa
Område: Kuta / Tuban Antal rum: 135

baserat på 3162
omdömen

Andreas F. Familj med äldre barn Sweden, den 19 februari 2014
Grand mega resort

Trevlig personal
Vi har tre barn från 5 till 13 år och vi tyckte att hotellet var väldigt lyhört massa spring på nätterna i korridorerna så det var svårt att sova! Ganska slitet och väldigt små rum ändå hade vi två stycken. Det som var bra var väl personalen som var trevliga men ganska långt från 4 stjärnigt tycker vi
Daniel S. Ensamresenär Sweden, den 31 mars 2013
Härligt lyxhotell att spendera några nätter på

Svårt att välja 3 saker som var bra, jag gillade det mesta. Men restaurangen och personalen var toppen!
Sköna sängar, toppen badrum, grym mat i restaurangen och personalen var väldigt hjälpsam.
Erika S. Reste med partner Sweden, den 24 mars 2013
Härlig pool, cool design

poolen, rummet,personalen
Vi bodde här i tio dagar och lämnade knappt hotellet. jätte fint hotell, bra gym, fin pool fanns nästan alltid lediga solsängar. jätte trevlig och hjälpsam personal. fick hjälp att ta oss över den stora vägen som ligger precis utanför varje dag av dom snälla hotell vakterna. rakt över gatan finns ett köpcentrum med många olika affärer, restauranger och ett större supermarket. det är tyvärr omöjligt att gå ner till stranden pga att dom bygger om alla vägar där just nu så vi var tvungen att ta taxi. Obs ta inte taxi utanför hotellet för då får ni betala 5ggr så mycket. ta taxi från andra sidan gatan och åk på taxameter då är det billigt.
Jakob K. Reste med partner Sweden, den 19 november 2012
Nytt och fräscht

fräscha rum, trevlig personal, trevligt poolområde
Stannade där endast en natt för vi skulle vidare sen. Personalen var trevlig och hotellet i allmänhet var fräscht. Frukostbuffén var medelstor men bra. Hotellet låg dock lite off från kuta centrum. Vi fick rummet på ett 70% kampanjpris men hur som helst var hotellet värt priset.
Chatrine L. Familj med småbarn Indonesia, den 30 juni 2015
The big hotel

Good air conditioner, big room, big lobby
4,7
My family not convenient enough when we have breakfast, because the staf not tolerant the time to clean up all the food include water. We think better management have the SOP how to make customer satisfied when they have the breakfast, the other about the food (omlete) the size or how to cook, they dont have sop and last point the water heater not good condition...
Rajul P. Familj med småbarn India, den 29 juni 2015
Everything is good

Service and price
Cecil A. Reste med partner Philippines, den 29 juni 2015
Give some attention about the stain in floor

Food. Service and comfort
Wonderfull
Wong S. Reste med partner Malaysia, den 24 juni 2015
well done

view, comfortable, swimming pool
All the staff are very friendly and polite.. nice enviroment,nice pool
Kai Y. Reste med partner Malaysia, den 21 juni 2015
Big room,value money but not good location.

Friendly staff ,big room and nice pool.
Big room,value money but not good location. No restaurant surrounding hotel hard to find food at night.
Carmel K. Reste med partner Australia, den 18 juni 2015
Great overnight stay on the way to the Gili island

Very friendly staff, price and proximity to airport
Enjoyable

Grand Mega Resort & Spa Bali BaliGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - FestvåningGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GymGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Mat och dryckGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - SpaGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - UtsiktGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - SpaGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa

Kundrecensioner - Grand Mega Resort & Spa Bali, Bali

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.