Grand Mega Resort & Spa Bali

Jl. By Pass Ngurah Rai No. 234, Simpang Siur, Kuta, Kuta / Tuban, Bali, Indonesien 80631 (Visa karta)

Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Festvåning Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gym Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gym Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool
Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badrum Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Pool Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidan Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum
Område: Kuta / Tuban Antal rum: 135

Andreas F. Familj med äldre barn Sweden, den 19 februari 2014
Grand mega resort

Trevlig personal
Vi har tre barn från 5 till 13 år och vi tyckte att hotellet var väldigt lyhört massa spring på nätterna i korridorerna så det var svårt att sova! Ganska slitet och väldigt små rum ändå hade vi två stycken. Det som var bra var väl personalen som var trevliga men ganska långt från 4 stjärnigt tycker vi
Daniel S. Ensamresenär Sweden, den 31 mars 2013
Härligt lyxhotell att spendera några nätter på

Svårt att välja 3 saker som var bra, jag gillade det mesta. Men restaurangen och personalen var toppen!
Sköna sängar, toppen badrum, grym mat i restaurangen och personalen var väldigt hjälpsam.
Erika S. Reste med partner Sweden, den 24 mars 2013
Härlig pool, cool design

poolen, rummet,personalen
Vi bodde här i tio dagar och lämnade knappt hotellet. jätte fint hotell, bra gym, fin pool fanns nästan alltid lediga solsängar. jätte trevlig och hjälpsam personal. fick hjälp att ta oss över den stora vägen som ligger precis utanför varje dag av dom snälla hotell vakterna. rakt över gatan finns ett köpcentrum med många olika affärer, restauranger och ett större supermarket. det är tyvärr omöjligt att gå ner till stranden pga att dom bygger om alla vägar där just nu så vi var tvungen att ta taxi. Obs ta inte taxi utanför hotellet för då får ni betala 5ggr så mycket. ta taxi från andra sidan gatan och åk på taxameter då är det billigt.
Jakob K. Reste med partner Sweden, den 19 november 2012
Nytt och fräscht

fräscha rum, trevlig personal, trevligt poolområde
Stannade där endast en natt för vi skulle vidare sen. Personalen var trevlig och hotellet i allmänhet var fräscht. Frukostbuffén var medelstor men bra. Hotellet låg dock lite off från kuta centrum. Vi fick rummet på ett 70% kampanjpris men hur som helst var hotellet värt priset.
Chunhui C. Gruppresenär Singapore, den 14 september 2014
Good resort

location, design and staff
It's very great. Convenient location and nice design.
Hiew M. Gruppresenär Malaysia, den 12 september 2014
Average

Clean, Efficient & helpful
1) the room 307 window area require touch up for painting, the painting drop off maybe because of leaking..? it will downgrade your rating of hotel condition. (But the hotel room is very clean, so rating is average) 2) the room 305 got smell when we first entry. 3) the temperature of the water supply in bathroom is very unable.
Deepu J. Familj med småbarn Singapore, den 11 september 2014
I love this place.

Excellent service
Friendly staff and excellent service. Nice pool and great break fast. Good location except limited choice of eateries near by.
Fiona C. Reste med partner Australia, den 10 september 2014
Comfortable Hotel Away From Tourist Strip

Decor, breakfast and pool.
Clean, well appointed hotel across the road from the Galleria shopping centre. Pool area is attractive and the breakfast on offer is extensive. It was a short cab ride (about $2 AUD) from Kuta beach and local tourist shopping. Staff where very friendly and helpful.
Kelson C. Reste med partner Malaysia, den 10 september 2014
fresh & nice room

food& environment, facilitie
nice place
Faisal A. Reste med partner Saudi Arabia, den 8 september 2014
Good location ,close to shopping mall , friendly s

location , value of money, breakfast,staff
Great location , friendly staff . Fabtastic breakfast

Grand Mega Resort & Spa Bali BaliGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - FestvåningGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GästrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GymGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GymGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från insidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - SpaGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadrumGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - PoolGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotellet från utsidanGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gästrum

Kundrecensioner - Grand Mega Resort & Spa Bali, Bali