Mitt konto (logga in)

Grand Plaza Serviced Apartments

42 Princes Square, Hyde Park, London, Storbritannien W2 4AD (Visa karta)

tidigare : Somerset Bayswater Hotel

Grand Plaza Serviced Apartments London - Hotellet från utsidan Grand Plaza Serviced Apartments London - Hotellet från utsidan Grand Plaza Serviced Apartments London - Hotellet från utsidan Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Svit Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum
Grand Plaza Serviced Apartments London - Svit Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Svit Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum Grand Plaza Serviced Apartments London - Gästrum
Läge: Hyde Park Antal rum: 198

8,5
6,5
Joachim T. Familj med småbarn Sweden, den 3 juni 2013
Fräscht hotell med snabbt internet

Renligt, nyrenoverat och rymligt.
Mycket fräscht hotell i Bayswater. Promenadavstånd till tunnelbana och bussar. Nära till Hyde Park och den stora lekplatsen. Hotellrummet var mycket rymligt med två dubbelsängar. Internet funkade klockrent. Lugnt läge. Negativt: Vi hade oturen att få rum på nedre bottenvåningen. Detta innebär ett mycket, mycket kallt badrumsgolv. Sängarna var lite för hårda för vår smak. men i stort mycket nöjda!
Therese B. Familj med äldre barn Sweden, den 14 maj 2013
Familjerum

Bra läge Trevlig personal Frächt
Bjorn L. Familj med småbarn Sweden, den 23 november 2012

Bra läge nära till t-bana. Fick ett större rum än vad vi hade bokat. Trevlig personal.
Allt var bra i stort sett med detta hotellet. Den ända nackdelen var att det inte fanns hiss till vårat rum på tredje våningen.
Joachim F. Familj med småbarn Sweden, den 7 mars 2011
Slitet hotell med ok läge

läget
Vi fick inte det rum som vi hade beställt, bilderna som visades på Agoda gällande det rum vi skulle ha stämnde inte. blev till slut erbjuden ett rum som var ok, men för 2 personer, vilket medförde att en utav oss fick sova på en tältsäng i 3 nätter. Fullständig kaos nere i frukost matsalen som är byggd för ca, 30 personer och hotellet har väl 100 gäster minst som alla slåss om sittplatser. En stor besvikelse var vår hotellvistelse, efter allt strul med rumbyten , bjöd hotellet på frukost för oss tre, vilket vi upplevde utbudet av frukosten som väldigt väldigt fattigt.
Kurt R. Familj med äldre barn Sweden, den 17 augusti 2010
Bra för familjer

Bra med flera rum så stora barn eller ett annat par kan vara lite åtskilda men ändå ha ett gemensamt vardagsrum.
Prisvärt alternativ om man är flera och läget är utmärkt. Nära till tunnelbanan och restauranger.
Anna K. Familj med äldre barn Sweden, den 23 februari 2010

Beläget väldigt nära 2 tunnelbanestationer, Queensway och Bayswaterstation. Gångavstånd till Portabelloroad. Vi tyckte om hotellet. Modern insida.
Hotellet har en väldigt fin gammal viktoriansk utsida och en modern insida. Vi hade ett 3-bäddsrum. En grandlitsäng som var väldigt hård. Man sov direkt på resårbotten. Den tredje sängen var en bäddsoffa som var av bättre komfort. Köksdelen var mycket modern och fin likaså badrummet. Det negativa med badrummet var att man inte kunde ta ner duscen och hålla den i handen utan det sprutade från en fastmonterad munstycke. Väldigt nära tunnelbana och buss. Gångavstånd till Portabellaroad.
Rune K. Familj med äldre barn Sweden, den 21 februari 2010
Bra basic hotell

Lugnt hotell trots sin storlek. Bra läge. Bra rum, även om korridoren dit var väldigt smal o ganska lång. Bra utrustat kök. Sköna sängar.
Ett bra hotell för dem som under sin London vistelse inte avser att tillbringa tiden på hotellet, utan vill ha det som en centralt belägen utgångspunkt för utflykter, samt en lugn plats att övernatta på. Ca 5 min promenad till flera tunnelbanestationer. Många medelmåttiga resturanger i närheten. Lite svårt att hitta inne på hotellet.
Rajesh T. Affärsresenär Malaysia, den 3 april 2014
it was comfortable

they upgraded me, the location and the nearby amenities
It was good. The staff service was excellent
Arduni M. Ensamresenär Malaysia, den 29 mars 2014
wonderful experience

location, facilities and staff
Marasharin H. Reste med partner Brunei Darussalam, den 28 mars 2014
it's constantly pleasant to stay at this place.

it's location, close to restaurants and shopping are. it's also convenient to get transportation.
Relaxing, however the given room is quite daunting to exit to if you're in a hurry.

Grand Plaza Serviced Apartments LondonGrand Plaza Serviced Apartments London - Hotellet från utsidanGrand Plaza Serviced Apartments London - Hotellet från utsidanGrand Plaza Serviced Apartments London - Hotellet från utsidanGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - SvitGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - SvitGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - SvitGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - SvitGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - GästrumGrand Plaza Serviced Apartments London - RestaurangGrand Plaza Serviced Apartments London - TrädgårdGrand Plaza Serviced Apartments London - LobbyGrand Plaza Serviced Apartments London - RestaurangGrand Plaza Serviced Apartments London - RestaurangGrand Plaza Serviced Apartments London - CaféGrand Plaza Serviced Apartments London - RestaurangGrand Plaza Serviced Apartments London - RestaurangGrand Plaza Serviced Apartments London - BadrumGrand Plaza Serviced Apartments London - BadrumGrand Plaza Serviced Apartments London - BadrumGrand Plaza Serviced Apartments London - BadrumGrand Plaza Serviced Apartments London - BadrumGrand Plaza Serviced Apartments London - BadrumGrand Plaza Serviced Apartments London - BadrumGrand Plaza Serviced Apartments London - Mat och dryckGrand Plaza Serviced Apartments London - Mat och dryck