H10 Berlin Ku'damm Hotel

8,9
9,0
9,4
Ove K. Reste med partner Sweden, den 2 juli 2013
Ett av de finaste hotell som vi bott på

Stora fina rum, centralt, nära till U barn
Kunde inte vara bättre. Om vi åker till Berlin fler gånger så kommer vi att välja detta hotell igen.
Maria G. Familj med äldre barn Sweden, den 15 oktober 2012
Fräscht hotel med fantastisk service

Smakfull miljö och inredning. Fantastisk frukostbuffé. Bra läge . Urtrevlig personal.
Sängarna höll inte måttet. För hårda madrasser och inte så sköna täcken och kuddar.
Marie C. Reste med partner Sweden, den 8 oktober 2012
Utmärkt läge och riktigt bra hotell

Läge, fräscht, snyggt, bra frukost, bra service
Ett mycket trevligt hotell, med utmärkt läge, nära metro, och fantastiskt bra frukost, fattades ingenting. Sängen rejält tilltagen, alltså stor, vilket uppskattas, möjligtvis var den något för hård för min personliga smak, men det uppskattades av mannen. Snyggt rum, och relativt rymligt. Ok med toalettartiklar. Besökte ej spa avd då det visade sig att de inte hade någon personal där, utan tillkallade massör utifrån vid ev beställningar. Inga övriga behandlingar fanns vad jag förstod. Bra service för övrigt, tillmötesgående personal. Kan absolut rekommendera detta hotell!
Tips om att göra på hotellet: Gick på massage, efter tips från personal, tvärs över gatan, Siam någonting, de hade riktigt bra thaimassage, mycket prisvärd.
Katarina A. Reste med partner Sweden, den 28 september 2012
Flott hotell med perfekt läge

läget
Vi bodde på hotellet i sju dagar. En u-bahnstation ligger granne med hotellet, väldigt smidigt. Rummen var eleganta och fräscha. Det var väldigt smart med lysrör i badrumsspegeln, det gjorde att den inte immade igen efter dusch. Det fanns safety box och kyl. Vi hade rum in mot gården och det var tyst och lugnt, inga störande ljud.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Insider tour har väldigt trevliga walking tours med olika teman för billig peng.
Jan O. Familj med äldre barn Sweden, den 20 juli 2011
Mycket fint hotell med hjälpsam personal

Personalen var hjälpsam, tunnelbanan ligger nära
Vi gillade hotellet då det var mycket snyggt och prydligt. Personalen var också mycket hjälpsam. Det var bra att det fanns datorer att tillgå så att man enkelt kunde gå använda dem för att kolla in väder samt boka in nya hotellrum i andra städer. Hotellet låg också väldigt när tunnelbanan vilket gjorde att man enkelt kunde ta sig vart man ville i Berlin. Jag tyckte dock att frukosten var för dyr när man ska betala för 5 personer. Mina två minsta barn 7 och 14 år saknade också en pool av något slag, men det kan ju vara lite svårt mitt i Berlin.
Christian W. Reste med partner Switzerland, den 16 april 2016
Perfect
Excellent Place to stay!
Alicia H. Ensamresenär United States of America, den 13 april 2016
Location and Facilities are nice
wishing the staff can be more helpful, was feeling ill the second night, and the front desk provided me with the wrong information about finding the pharmacy to purchased medicine, had to stop by larger hotel to ask for help
Yi T. Affärsresenär Taiwan, den 5 april 2016
Good location
It is just next to underground but we drive car to here this time. The parking charge is way too expensive. Expect that, everything is good. Stylish, spacious and clear room!
Bernardus M. Ensamresenär Germany, den 29 mars 2016
excellent value for money
only - : charging 10€ for checking out one (!) hour later does not stand in line with the room rate
Cheuk H. Reste med partner United Kingdom, den 23 mars 2016
Good
Nice hotel
1 - 5 av 5 omdömen
H10 Berlin Ku’damm Hotel BerlinH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Hotellet från insidanH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Business CenterH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Hotellet från insidanH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - LobbyH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - ReceptionH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Hotellet från utsidanH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Pub/loungeH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Hotellet från utsidanH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - EntréH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Business CenterH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - RestaurangH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - RestaurangH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - RestaurangH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - GymH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - GästrumH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - SpaH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - SpaH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - MötesrumH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Balkong/terrassH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Balkong/terrassH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Executive LoungeH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Hotellet från insidanH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Hotellet från utsidanH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - GästrumH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Executive LoungeH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - GästrumH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - GästrumH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - RestaurangH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - MötesrumH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - MötesrumH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - GästrumH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Executive LoungeH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - MötesrumH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - MötesrumH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - MötesrumH10 Berlin Ku’damm Hotel Berlin - Mötesrum

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.