Hansar Bangkok Hotel

3 Soi Mahadlekluang 2, Rajdamri Road, Lumpini, Pathumwan, Siam, Bangkok, Thailand 10330 (Visa karta)

Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Badrum Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Gästrum Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Svit
Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Pool Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Pool Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Gym Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Gym Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Restaurang Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Kök Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Mat och dryck Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Mat och dryck Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Restaurang Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Pub/lounge Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Pub/lounge Hansar Bangkok Hotel Bangkok - Mat och dryck
Område: Siam Antal rum: 62

9,2
Anders G. Familj med äldre barn Sweden, den 5 januari 2014
Ett givet val

Design Pesonal Mat
Allt var toppen!!!! Jag kommer inte att tveka att välja setta hotell nästa gång. Har nog aldrig stött på proffsigare personal. Läget är utmärkt också med närhet till både shopping och skytrain. Supernöjd.
Hans L. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2013
Ett toppenhotell, kommer gärna tillbaks

Centralt läge, mycket vänlig och hjälpsam personal, inredningen och designen på hotellet var lugn,
Helt perfekt, allt stämde. Läget är otroligt bra med nära till Skytrain
Malin A. Familj med småbarn Sweden, den 4 februari 2013
lyxigt hotel med hög personlig service

Modernt, trivsamt och hög personlig service
Vi bodde först i en vertigo suite och den var helt fantastisk. Värd varenda krona! Sedan bodde vi i en studio room på 18:e vån. Det var det finaste hotell vi bott på. Frukosten är jättefin med separat meny med ägg och pannkakor som de lagar åt dig. Det finns en kvällsportier som heter Corn och är jättetrevlig. Poolen och gymet besökte vi ofta och det är utan anmärkning på något, jättebra. Närheten till alla varuhus är också skönt att det bara är ett stenkast iväg till siam, MBK och central world. Boka detta, du blir garanterat nöjd!
Malin A. Familj med småbarn Sweden, den 1 februari 2013
centralt läge med nära shopping

Lyx att det var så trevligt, vackert och rent
Hotellet är helt underbart. Det är stilrent och sparsmakat, väldigt snygg design. Personalen är fantastisk, de kommer och städar fyller på vatten m.m. 2 ggr/dag, Kurt heter en kille som är otroligt serviceinriktad och hjälpsam. Hotellets frukostmeny är superb, likaså kvällsmenyn. Vi åt en hamburgare av världsklass, den godaste vi ätit! poolen och gymmet är stilla trivsamt. det är ett lugnt hotell, inte så stort så det gör det väldigt personligt.
Jens S. Reste med partner Sweden, den 28 januari 2013
Man känner sig som en kung

Service, fina rum, spa
Fantastiskt hotell med bra läge. 100 m från närmaste monorailstation. Gångavstånd till galleriorna. Prova spat. Jättefint. Super bra frukostbuffe. Rekommenderas! Okej gym och fin pool.
Troy E. Ensamresenär Sweden, den 7 december 2012
Fantastiskt hotell

stora och fina rum. Lyxigt.
Ett fantastiskt hotell med riktigt lyxig känsla. Rummen är underbara, och läget är centralt och bra. Bra mat och mycket fin frukost.
Lennart F. Gruppresenär Sweden, den 23 november 2012
Mycket bra! Kommer tillbaka!

Favorit hotel!!
Aldrig varit i Bangkok och en vän tyckte vi Skulle ta in där. Blev uppgraderad till större rum. Mycket fint och stort. Bra service och fräscht o trevligt
Peter E. Gruppresenär Sweden, den 7 mars 2012
Grymmt hotell

Genomtänkt stilrent komplett proffsigt modernt
Allt var i toppklass mysigt välfungerande en upplevelse i sig att bo här
Tips om nattklubbar: Mix på Hotel international, nära och bra
Hans L. Reste med partner Sweden, den 19 januari 2012
Bra läge.. mycket trevlig personal.. bra rum..

Trevlig personal och mycket bra pool område o gym.. bra rum o bra frukost..
vi trivdes mycket bra på detta hotell.. personalen va väldigt trevlig och hjälpsamma..frukosten va bra.. läget var bra.
Michael A. Reste med partner Sweden, den 16 juni 2011
Ett hotell som erbjude´r allt.

Bra läge och lyxigt
Hotellet ligger centralt och är nybyggt. Hotellet har bara sviter och erbjuder allt som man behöver. Servicen är på topp. Åt även min bästa köttbit i Thailand på restaurangen.

Hansar Bangkok Hotel BangkokHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - BadrumHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - GästrumHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - SvitHansar Bangkok Hotel Bangkok - PoolHansar Bangkok Hotel Bangkok - PoolHansar Bangkok Hotel Bangkok - GymHansar Bangkok Hotel Bangkok - GymHansar Bangkok Hotel Bangkok - RestaurangHansar Bangkok Hotel Bangkok - KökHansar Bangkok Hotel Bangkok - Mat och dryckHansar Bangkok Hotel Bangkok - Mat och dryckHansar Bangkok Hotel Bangkok - RestaurangHansar Bangkok Hotel Bangkok - Pub/loungeHansar Bangkok Hotel Bangkok - Pub/loungeHansar Bangkok Hotel Bangkok - Mat och dryckHansar Bangkok Hotel Bangkok - SpaHansar Bangkok Hotel Bangkok - SpaHansar Bangkok Hotel Bangkok - Faciliteter