Harbour Grand Hong Kong Hotel

No.23 Oil Street, North Point, Hong Kong, Hongkong

18 omdömen på svenska

Bjorn H. Affärsresenär Sweden, den 12 april 2016
Lite slitna rum men topp personal,
Lite slitet Hotel men jätte bra och trevlig personal, 5 min att gå till spårvagn och tunnelbana,loungen är att bra,
Bjorn H. Affärsresenär Sweden, den 15 augusti 2015
Dax att renovera

Utsikten är jätte fin
Ulften på hotellet är inte bra, Hög luftfuktighet och lite små skitit, Är det intryck jag får Lobbyn är jätte fin men rummen nä Och det är fel bilder på rum å vad man får När man bokat,och det är irriterande, Bra är ;poolen,longen på våing 41,utsikten och maten på topp restaurangen,
Bjorn H. Affärsresenär Sweden, den 10 april 2015

pool läger
Harriet P. Reste med partner Sweden, den 1 mars 2015
full bekvämlighet

badrumet.sängen.maten
Mycket trevlig och hjälpsam personal. Rent och bekvämt rum med utsikt sundet.nära till tunnelbanan.
Harriet P. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2013
Hong kong är fantastiskt

rummen badrummet utsikten från baren
Sebastian S. Affärsresenär Sweden, den 23 september 2012
Bra hotell nära tunnelbana

Nice view
Very nice hotel with a fantastic view over the harbour, the subway is very close so easy to reach other areas of shanghai
Anders L. Reste med partner Sweden, den 16 maj 2012
Underbar utsikt

standard, service o resturangen
Ett fantastiskt hotell med en enastående bra service. Bra restaurang med god mat
Michael S. Affärsresenär Sweden, den 14 maj 2012
Mycket fint hotell med bra service.

Utsikten från skybaren är bland de bästa jag skådat i HK.
Positivt intryck, tyvärr var ej Polen öppen under mitt besök.
Tips om att göra på hotellet: Besök hotellets skybar, och ta med kameran för den utsikten över HK skyline får man inte missa.
Fredric P. Reste med partner Sweden, den 16 februari 2012
Ett mycket trevligt hotell

Service, väldigt fräsht.
Hotellet var väldigt elegant, ett väldigt maffigt intryck när man kom in på hotellet. Servicen var på topp (personalen höll uppe dörrarna så fort man skulle någon stans, tex). Rummet var väldigt finna! Har inget att klaga på alls. Rekommenderas starkt !
Joachim J. Reste med partner Sweden, den 4 februari 2012
Fantastiskt!

Fantastisk restaurang på 44e våningen.
Bodde 2 nätter på vår väg till Filippinerna. På vägen hem bokade vi samma hotell igen. Rent, fantastisk service, underbar mat på 44e våningen. Kommer garanterat bo på detta hotell nästa gång jag/vi är i Hong Kong. Åkte i Januari/feb, så poolen på hotellet var stängd. Ute temperaturen var bara ca 15-20 grader.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Restaurangen på 44e våningen. Mkt bra mat! Taxi är billigt i Hong Kong. Till hotellet från flygplatsen ca 400kr, vi åkte fem stycken i en taxi. Tid ca 40 min. Vi nyttjade taxi hela tiden. Smidigt, billigt och snabbt.
1 - 10 av 18 omdömen
Harbour Grand Hong Kong Hotel Hong KongHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotellet från insidanHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - GymHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - UtsiktHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - Business CenterHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurangHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - Pub/loungeHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - LobbyHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - Pub/loungeHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - Pub/loungeHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurangHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurangHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurangHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - SvitHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - KommunikationerHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - MötesrumHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - Mat och dryckHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurangHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - GästrumHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - Balkong/terrassHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - GästrumHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotellet från insidanHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - GästrumHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - GästrumHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - PoolHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - PoolHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotellet från insidanHarbour Grand Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotellet från insidan

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.