Hard Rock Hotel Pattaya

8,6
Uraiwan K. Reste med partner Thailand, den 4 februari 2016
Höga förväntningar

Swimmingpoolen
Efter vi läst om hotellet på agoda hade vi höga förväntningar men redan när vi kom så försvann dom i receptionen. Dom sa att dom inte hade något rum med stor säng, men om vi betalade mer så fanns det såna rum? Efter ett tag så fick vi ett rum, men när vi kom upp på rummet så var det inte utrustad som i beskrivningen det fanns ingen balkong eller terras ,minibar kylskåp m m.Nästa dag påpekade jag det och vi fick ett nytt rum med en liten balkong men där gick det inte att sitta på grund av oljud från en massa fläktar från flera hotell. Vi kommer inte att bo på det hotellet något mera.
Hans G. Reste med partner Sweden, den 3 februari 2016
Bästa läget

Läget Maten Personalen
Mycket positivt. Vi har bott här många gånger och återkommer gärna. Maten med fin buffé och dito frukost är suverän. Poolen perfekt och hotellet ligger bra till för shopping och nattliv ..
Erik M. Ensamresenär Sweden, den 17 januari 2016
Bästa hotellet i Pattaya

Live musik, bra pool, fräscha rum
Gillar man musik så är nog det här det bästa hotellet i Pattaya
Kennet C. Ensamresenär Sweden, den 26 december 2015
Hotell som sticker ut !

Perfekt läge , mängder av hotell aktiviter för alla åldrar , utomordentligt poolområde .
Mycket bra vistelse och trevlig personal !
Carina A. Familj med äldre barn Sweden, den 3 juli 2015
Lyxigt!

Pool, frukost, personal
Fräsch hotell med bra läge. God frukostbuffé. Gott om personal som alla är trevliga och måna om att gästerna trivs. Fin pool och trevliga aktiviteter i poolen för barnen.
Mattias W. Reste med partner Sweden, den 1 maj 2015
Bra hotell men rummet var inte imponerande

Poolen, läget,
En bra vistelse men tyvärr så var rummet väldigt slitet med en jättefläck av Cola? mitt i rummet. Luktade surt i rummet och ett stort hotellbygge precis bredvid som förstörde utsikt samt lät en hel del. Från bygget luktade det även mycket starkt av målarfärg. Annars är läget toppen, personsal trevlig och sängen var jätteskön.
Marianne H. Reste med partner Sweden, den 12 januari 2015
Nära prisvärt hotel

Party, bra pool och bra personal
Kifah Z. Reste med partner Sweden, den 13 december 2014
den bäste hotel någon sin vi haft

service. comfort. trevligt läge
Kort sagt. Den bäste
Kenneth S. Familj med småbarn Sweden, den 21 juli 2014
Ett mkt trevligt hotell

Den glada Personalen Den höga standarden Sköna sängar
Tomas H. Ensamresenär Sweden, den 18 juli 2014
Bästa upplevelsen någonsinq

Poolen, designen och bemötandet
Kan verkligen rekommendera detta hotell på alla sätt o vis, har varit sugen på att bo där länge men först nu det blev av. Hade höga förväntningar men känslan när man kom dit slog förväntningarna med råge :) Kan starkt rekommenderas, särskilt om ni gillar musik och design. Även för barnfamiljer är det perfekt med bra pool för barn och mycket aktiviteter samt 2 badvakter som höll bra koll.
1 - 10 av 26 omdömen Nästa sida
Hard Rock Hotel Pattaya PattayaHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - GästrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - GästrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - GästrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - GästrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - RestaurangHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - GästrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - GästrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - GästrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - GästrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - SvitHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - GästrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - BadrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - Executive LoungeHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - Executive LoungeHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - Executive LoungeHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - Pub/loungeHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - Pub/loungeHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - ButikerHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - ButikerHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - BarnklubbHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - BarnklubbHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - Hotellet från insidanHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - OmgivningarHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - RestaurangHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - RestaurangHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - RestaurangHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - RestaurangHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - PoolHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - Hotellet från utsidanHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - PoolHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - RestaurangHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - Hotellet från utsidanHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - RestaurangHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - RestaurangHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - LobbyHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - LobbyHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - LobbyHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - RestaurangHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - RestaurangHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - RestaurangHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - MötesrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - BarnklubbHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - PoolHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - Sport och fritidsaktiviteterHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - GymHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - Sport och fritidsaktiviteterHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - PoolHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - MötesrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - SpaHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - MötesrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - MötesrumHard Rock Hotel Pattaya Pattaya - Hotellet från insidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.