Tillbaka till hotellinfo

Tomas H.
19 juli 2014
Bästa upplevelsen någonsinq
Poolen, designen och bemötandet
Kan verkligen rekommendera detta hotell på alla sätt o vis, har varit sugen på att bo där länge men först nu det blev av. Hade höga förväntningar men känslan när man kom dit slog förväntningarna med råge :) Kan starkt rekommenderas, särskilt om ni gillar musik och design. Även för barnfamiljer är det perfekt med bra pool för barn och mycket aktiviteter samt 2 badvakter som höll bra koll.

claes O.
06 augusti 2013
okey
swimmingpollen,frukosten,läget
bra,förutom att utcheckningen tog 20.min

Goran B.
05 augusti 2013
En övernattning - inget att klaga på
Vi fick ett flasdeal - fantastiskt pris för ett bra hotel
Short an sweet, one night before we went to Bangkock

Eivor W.
24 juli 2013
En underbar överraskning!
Alla aktiviteter för barn, ungdomar och vuxna, maten1
Det var den bästa upplevelsen på mycket länge! Vi reser mycket och har höga krav på boendet. Hard Rock Hotel motsvarade alla våra krav med råge. Personalen var så vänlig och hjälpsam. Poolområdet en dröm. Det bästa var dock alla aktiviteter under både dagar och kvällar - lekar och tävlingar där borde barn, ungdomar och vuxna kunde delta och ha lika kul!

Marianne H.
09 juni 2013
Roligt, bra personal
läget,poolen, personalen
Bra kommer åka tillbaks...

Timothy H.
19 september 2012
Utmärkt läge
Poolen och rummen
Trevlig personal med väldigt bra läge och fina rum. Kommer absolut tillbaka!

Tony S.
26 april 2012
Bra läge i Pattaya
Pool området är kanon , trevlig personal
Vi ville vara här en helg när det var skumparty, vilket var en häftig upplevelse. Och Songkrang var helt galet.

Carina J.
12 april 2012
Ett komplett Hotell
Här händer saker hela tiden. Nyrenoverat fint Hotell
Ett komplett Hotell där inget fattades.Man kunde ligga och njuta i solstolarna och bli underhållen om man ville eller tom delta. Simmade till poolbaren för något svalkande och härlig lunch på flera ställen. På kvällen kunde manvälja på flera stållen och äta och vår favorit var på platån ut med havet. Hotellet ligger centralt och utanför är du direkt inne i Pattayas "puls". På lördagen grillades det helstekt gris och en eftermiddag spelade ett rockband vid poolen. Som sagt ett komplett hotell.

Rolf P.
05 februari 2012
Ok Hotell men fr dyrt i baren
Bra service, fr dyrt i baren, ex en kopp te 140 bath. Sänk priser och sälj mer.
Ofatst saknas platser vid polen. Fr dyra drinkar. Bra vakthållning. Synnerligen korrekt uppträdande av receptionspersonal, bra skolade.Generellt: Vaket ,alertt uppträdande av samtliga personalkategorier. Goda engleska språkunskaper. Hogt fläktljud på plan 2. Det som det infrmeras om vid inflytt br också finnas med på webbsidan exempelvis att visistors debiteras 1000 bath... nu skedde inte detta i praktiken.