Mitt konto (logga in)

Heritage Hotel

Roxas Boulevard corner EDSA, Pasay City, Pasay nära flygplats, Manilla, Filippinerna (Visa karta)

Heritage Hotel Manilla - Hotellet från utsidan Heritage Hotel Manilla - Lobby Heritage Hotel Manilla - Lobby Heritage Hotel Manilla - Lobby Heritage Hotel Manilla - Reception Heritage Hotel Manilla - Pub/lounge Heritage Hotel Manilla - Buffé Heritage Hotel Manilla - Restaurang Heritage Hotel Manilla - Pool Heritage Hotel Manilla - Executive Lounge Heritage Hotel Manilla - Festvåning Heritage Hotel Manilla - Festvåning Heritage Hotel Manilla - Festvåning Heritage Hotel Manilla - Utsikt Heritage Hotel Manilla - Restaurang Heritage Hotel Manilla - Gästrum
Heritage Hotel Manilla - Gästrum Heritage Hotel Manilla - Svit Heritage Hotel Manilla - Svit Heritage Hotel Manilla - Executive Lounge Heritage Hotel Manilla - Executive Lounge Heritage Hotel Manilla - Restaurang Heritage Hotel Manilla - Restaurang Heritage Hotel Manilla - Restaurang Heritage Hotel Manilla - Pool Heritage Hotel Manilla - Gym Heritage Hotel Manilla - Gym Heritage Hotel Manilla - Gym
Läge: Pasay nära flygplats Antal rum: 450

Kurt R. Familj med äldre barn Sweden, den 15 december 2013
Som planerad

Transport till och från flygplats.
Den var som förväntad, vi är nöjda.
Jan S. Familj med äldre barn Sweden, den 19 juli 2013
Shopping i Manila

Nära SM mall of Asia(SMOA) med mat från hela världen och massor av shopping, Nära Flygplatsen, Mycket trevlig personal som lät oss byta rum utan frågor pga. delvis rökning på våning 4.
Jag och frun och familjen på 2 barn 13 och 8 trivdes jättebra. Vi kan verkligen rekommendera hotellet som prisvärt rent och bra personal med snabb in och utcheckning. Det finns tom. pool på hotellet. Vi betalade faktiskt bara ca 500SEK per natt gratis WiFi och 2st gratis frukost ingick på special sommarerbjudande.
Lars A. Reste med partner Sweden, den 23 maj 2013
Lysande!

Läget, priset samt personalen
BRA
Lars A. Reste med partner Sweden, den 15 maj 2013
Underbart hotel!

Rena rum, bra frukost, perfekt läge!
Fem stjärnor!
Goeran H. Reste med partner Sweden, den 14 april 2013
alltid lika trevligt att bo här, mycket god servic

frukostbuffe, maten och trevlig personal
alltid lika trevligt att bo här, mycket god service, rent och snyggt, nära till mall of asia
Goeran H. Reste med partner Sweden, den 2 april 2013
alltid lika trevligt att bo på Heritage

service från personalen, frukostbuffen och rent
jag har bott här 4 tillfällen och alltid lika trevligt, gångavstånd till mall of asia och Manila bay
Marie P. Reste med partner Sweden, den 10 mars 2013
Lever ej upp till 5 stjärnor

Poolen, frukosten
Jag har bott på 3 stjärniga hotell med högre standard än detta. Du får inte valuta för pengarna alls. Positivt är att det ligger nära Mall of Asia och att pool området var jättefint med bra pool man kunde simma av sig stadsdammet i. Frukostbuffen var helt ok oxå men väldigt rörig. Något jag inte tyckte var ok var att man behövde betala för att få tillgång till wifi, ALLA ställen jag bott på i landet har vart gratis och då även på små billiga bugethotell och bungalows. Man var tvungen att betala 600 pesos för 24 timmars access per enhet (!!) så man kunde alltså inte logga in flera då var man tvungen att betala dubbelt. Jag rekommenderar att välja ett annat hotell om man vill ha shög standard.
Mikael R. Familj med småbarn Sweden, den 7 mars 2013
Stort och flådigt hotel

Bra läge och pris
Hotelet hade ej vårat rum färdigt så vi fick en mini svit istället, så det blev ett väldigt prisvärt hotel
Magnus J. Ensamresenär Sweden, den 24 februari 2013
Trevligt hotel med casino

Casinot
Hotellet, har dom flesta faseliteter rummen är lite slitna
Malin S. Reste med partner Sweden, den 16 februari 2013
Okej hotell, inget mer!

Ganska nära flygplats och mall of asia
Vi kom vid kl 13 efter en lååååång flygresa, rummet var ej klart så det alternativen vi fick var att vänta ca en och en halv timme till eller uppgradera! Trötta som vi var uppgraderade vi för 3000 php vilket är rätt mycket, men vi fick fri dryck på kvällen i deras lounge och även lite lättare tilltugg och frukost såklart!

Heritage Hotel ManillaHeritage Hotel Manilla - Hotellet från utsidanHeritage Hotel Manilla - LobbyHeritage Hotel Manilla - LobbyHeritage Hotel Manilla - LobbyHeritage Hotel Manilla - ReceptionHeritage Hotel Manilla - Pub/loungeHeritage Hotel Manilla - BufféHeritage Hotel Manilla - RestaurangHeritage Hotel Manilla - PoolHeritage Hotel Manilla - Executive LoungeHeritage Hotel Manilla - FestvåningHeritage Hotel Manilla - FestvåningHeritage Hotel Manilla - FestvåningHeritage Hotel Manilla - UtsiktHeritage Hotel Manilla - RestaurangHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - SvitHeritage Hotel Manilla - SvitHeritage Hotel Manilla - Executive LoungeHeritage Hotel Manilla - Executive LoungeHeritage Hotel Manilla - RestaurangHeritage Hotel Manilla - RestaurangHeritage Hotel Manilla - RestaurangHeritage Hotel Manilla - PoolHeritage Hotel Manilla - GymHeritage Hotel Manilla - GymHeritage Hotel Manilla - GymHeritage Hotel Manilla - OmgivningarHeritage Hotel Manilla - OmgivningarHeritage Hotel Manilla - LobbyHeritage Hotel Manilla - FestvåningHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - RestaurangHeritage Hotel Manilla - GolfbanaHeritage Hotel Manilla - Executive LoungeHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - LobbyHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - Reception