Heritage Hotel

Roxas Boulevard corner EDSA, Pasay City, Pasay nära flygplats, Manilla, Filippinerna (Visa karta)

Heritage Hotel Manilla - Hotellet från utsidan Heritage Hotel Manilla - Pool Heritage Hotel Manilla - Pool Heritage Hotel Manilla - Lobby Heritage Hotel Manilla - Festvåning Heritage Hotel Manilla - Gästrum Heritage Hotel Manilla - Restaurang Heritage Hotel Manilla - Golfbana Heritage Hotel Manilla - Executive Lounge Heritage Hotel Manilla - Gästrum Heritage Hotel Manilla - Gästrum Heritage Hotel Manilla - Gästrum Heritage Hotel Manilla - Gästrum Heritage Hotel Manilla - Lobby Heritage Hotel Manilla - Gästrum Heritage Hotel Manilla - Gästrum
Heritage Hotel Manilla - Reception Heritage Hotel Manilla - Svit Heritage Hotel Manilla - Svit Heritage Hotel Manilla - Svit
Område: Pasay nära flygplats Antal rum: 450

Jan E. Familj med småbarn Sweden, den 17 december 2014
Allt bra men internet ingår inte

Bra standard
Goran F. Reste med partner Sweden, den 4 september 2014
Bra läge och nära flygplatsen

Läget, prisvärt, bra service
Prisvärt hotell som ligger nära flygplatsen och Mall of Asia, vi valde hotellet enbart för sin närhet till flygplatsen. För att vara ett 5 stjärningt hotell så vara priset ganska lågt och hotellet är lite slitet, service och bemötande var helt ok.
Alexander T. Ensamresenär Sweden, den 6 juli 2014
Manila äger. Finns allt här!

Skön säng och tyst rum. Okej service men tycker inte de förtjänar 5 stjärnor.
Skön säng och tyst rum. Okej service men tycker inte de förtjänar 5 stjärnor.
Anders W. Familj med småbarn Sweden, den 8 april 2014
Nära till shooping

Läget, poolområdet, nära flygplats
Ett bra hotell för de som är i Manila någon dag och vill vara nära bra shopping och flygplats.
Kurt R. Familj med äldre barn Sweden, den 15 december 2013
Som planerad

Transport till och från flygplats.
Den var som förväntad, vi är nöjda.
Jan S. Familj med äldre barn Sweden, den 19 juli 2013
Shopping i Manila

Nära SM mall of Asia(SMOA) med mat från hela världen och massor av shopping, Nära Flygplatsen, Mycket trevlig personal som lät oss byta rum utan frågor pga. delvis rökning på våning 4.
Jag och frun och familjen på 2 barn 13 och 8 trivdes jättebra. Vi kan verkligen rekommendera hotellet som prisvärt rent och bra personal med snabb in och utcheckning. Det finns tom. pool på hotellet. Vi betalade faktiskt bara ca 500SEK per natt gratis WiFi och 2st gratis frukost ingick på special sommarerbjudande.
Lars A. Reste med partner Sweden, den 23 maj 2013
Lysande!

Läget, priset samt personalen
BRA
Lars A. Reste med partner Sweden, den 15 maj 2013
Underbart hotel!

Rena rum, bra frukost, perfekt läge!
Fem stjärnor!
Goeran H. Reste med partner Sweden, den 14 april 2013
alltid lika trevligt att bo här, mycket god servic

frukostbuffe, maten och trevlig personal
alltid lika trevligt att bo här, mycket god service, rent och snyggt, nära till mall of asia
Goeran H. Reste med partner Sweden, den 2 april 2013
alltid lika trevligt att bo på Heritage

service från personalen, frukostbuffen och rent
jag har bott här 4 tillfällen och alltid lika trevligt, gångavstånd till mall of asia och Manila bay

Heritage Hotel ManillaHeritage Hotel Manilla - Hotellet från utsidanHeritage Hotel Manilla - PoolHeritage Hotel Manilla - PoolHeritage Hotel Manilla - LobbyHeritage Hotel Manilla - FestvåningHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - RestaurangHeritage Hotel Manilla - GolfbanaHeritage Hotel Manilla - Executive LoungeHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - LobbyHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - GästrumHeritage Hotel Manilla - ReceptionHeritage Hotel Manilla - SvitHeritage Hotel Manilla - SvitHeritage Hotel Manilla - Svit