Heritage Hotel

Roxas Boulevard corner EDSA, Pasay City, Pasay - nära flygplatsen, Manila, Filippinerna (Visa på karta)

Heritage Hotel Manila - Hotellet från utsidan Heritage Hotel Manila - Pool Heritage Hotel Manila - Pool Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Festvåning Heritage Hotel Manila - Gästrum Heritage Hotel Manila - Restaurang Heritage Hotel Manila - Golfbana Heritage Hotel Manila - Executive Lounge Heritage Hotel Manila - Gästrum Heritage Hotel Manila - Gästrum Heritage Hotel Manila - Gästrum Heritage Hotel Manila - Gästrum Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Gästrum Heritage Hotel Manila - Gästrum
Heritage Hotel Manila - Reception Heritage Hotel Manila - Svit Heritage Hotel Manila - Svit Heritage Hotel Manila - Svit
Område: Pasay - nära flygplatsen Antal rum: 450

Eva S. Gruppresenär Sweden, den 18 februari 2015
Bra hotell

Bra service och personal. Städat och fint.
Vi stannade en natt för att åka vidare sedan, vi trivdes bra.
Jan E. Familj med småbarn Sweden, den 17 december 2014
Allt bra men internet ingår inte

Bra standard
Goran F. Reste med partner Sweden, den 4 september 2014
Bra läge och nära flygplatsen

Läget, prisvärt, bra service
Prisvärt hotell som ligger nära flygplatsen och Mall of Asia, vi valde hotellet enbart för sin närhet till flygplatsen. För att vara ett 5 stjärningt hotell så vara priset ganska lågt och hotellet är lite slitet, service och bemötande var helt ok.
Alexander T. Ensamresenär Sweden, den 6 juli 2014
Manila äger. Finns allt här!

Skön säng och tyst rum. Okej service men tycker inte de förtjänar 5 stjärnor.
Skön säng och tyst rum. Okej service men tycker inte de förtjänar 5 stjärnor.
Anders W. Familj med småbarn Sweden, den 8 april 2014
Nära till shooping

Läget, poolområdet, nära flygplats
Ett bra hotell för de som är i Manila någon dag och vill vara nära bra shopping och flygplats.
Kurt R. Familj med äldre barn Sweden, den 15 december 2013
Som planerad

Transport till och från flygplats.
Den var som förväntad, vi är nöjda.
Jan S. Familj med äldre barn Sweden, den 19 juli 2013
Shopping i Manila

Nära SM mall of Asia(SMOA) med mat från hela världen och massor av shopping, Nära Flygplatsen, Mycket trevlig personal som lät oss byta rum utan frågor pga. delvis rökning på våning 4.
Jag och frun och familjen på 2 barn 13 och 8 trivdes jättebra. Vi kan verkligen rekommendera hotellet som prisvärt rent och bra personal med snabb in och utcheckning. Det finns tom. pool på hotellet. Vi betalade faktiskt bara ca 500SEK per natt gratis WiFi och 2st gratis frukost ingick på special sommarerbjudande.
Lars A. Reste med partner Sweden, den 23 maj 2013
Lysande!

Läget, priset samt personalen
BRA
Lars A. Reste med partner Sweden, den 15 maj 2013
Underbart hotel!

Rena rum, bra frukost, perfekt läge!
Fem stjärnor!
Goeran H. Reste med partner Sweden, den 14 april 2013
alltid lika trevligt att bo här, mycket god servic

frukostbuffe, maten och trevlig personal
alltid lika trevligt att bo här, mycket god service, rent och snyggt, nära till mall of asia

Heritage Hotel ManilaHeritage Hotel Manila - Hotellet från utsidanHeritage Hotel Manila - PoolHeritage Hotel Manila - PoolHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - FestvåningHeritage Hotel Manila - GästrumHeritage Hotel Manila - RestaurangHeritage Hotel Manila - GolfbanaHeritage Hotel Manila - Executive LoungeHeritage Hotel Manila - GästrumHeritage Hotel Manila - GästrumHeritage Hotel Manila - GästrumHeritage Hotel Manila - GästrumHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - GästrumHeritage Hotel Manila - GästrumHeritage Hotel Manila - ReceptionHeritage Hotel Manila - SvitHeritage Hotel Manila - SvitHeritage Hotel Manila - Svit