Hilton Stockholm Slussen Hotel

Guldgrand 8, Centrum - Södermalm, Stockholm, Sverige (Visa karta)

Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Reception Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Mötesrum Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Gästrum Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Mötesrum Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Restaurang Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Restaurang Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Mötesrum Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Pub/lounge Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Restaurang Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Executive Lounge Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Mötesrum Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Restaurang Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Badrum Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Balkong/terrass Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Buffé Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Mötesrum
Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Restaurang Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Hotellet från insidan Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Gästrum Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Executive Lounge Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Buffé Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Gym Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Hotellet från insidan Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Buffé Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Mötesrum Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Pub/lounge Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Pub/lounge Hilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Mötesrum
Område: Centrum - Södermalm Antal rum: 289

9,0
Stefan B. Reste med partner Sweden, den 27 april 2014
trevligt

läget komforten på rummet bra frukost
Torbjorn S. Ensamresenär Sweden, den 26 april 2014
mycket nöjd.

utmärkt läge, mycket bra sängar, valuta för pengarna
Elina S. Affärsresenär Sweden, den 5 april 2014
Ok, men inte värt pengarna

Nära till allt
Patrik O. Reste med partner Sweden, den 23 mars 2014
Dåliga rum men bra mat

Mat, personal
Irena A. Gruppresenär Sweden, den 2 mars 2014
Bra läge, urusel personal.

Den var bra förutom att man förstod att personalen på hotellet behandlades väldigt illa, jag kan med egna ögon förstå att det endast fick minimilön och butlern fick bära så tunga plattor in till hotellgästerna att han själv inte kunde tycka in våning. Sedan var de väldigt rasitiska mot min kompis som var med oss i lobbyn och var mörkhyad jag kände mig väldigt förolämpad och förstodd inte hur man kan betee sig så i Sverige. Men tydligen så kan man det och det är väldigt synd för trodde inte sån rasism existerade men det gör den.
Babak A. Reste med partner Sweden, den 26 januari 2014
Nära till mat och shopping, bra gym, bra frukost.

Lugnt och trevligt läge mitt i stan. Sköna sängar. Bra gym.
Trevligt hotell med nära till allt, riktigt sköna sängar, bra gym, bra frukost, trevlig personal. Läget är helt ok, oavsett vad man planerar att göra i stan. På sommaren är området riktigt trevligt att promenera i och det finns gott om restauranger och barer i närheten, det finns faktiskt en bar med uteservering i anslutning till själva hotellet.
Rana F. Reste med partner Sweden, den 19 januari 2014
Mycket trevligt, God frukostbuffe, trevlig persona

personal, frukost, läge
Mycket minnesvärd vistelse. Bra läge, bra service, bra frukost. Dock var golvet vid entren och nere vid trapporna väldigt smutsigt av all intrampad snö. Rummet var mycket mysigt men alldeles för liten säng. Det såg ut som en en bred enkelsäng. Väldigt hård också. Duchen var härlig förutom att dushdörren inte gick att öppna helt. I sin helhet så var allting bra och läget var nog det bästa. Vi kommer förmodligen att bo här igen.
Masoud S. Affärsresenär Sweden, den 18 januari 2014
Det var ok

bra läge, bra utsikt
sammantaget visstelesen var ok men det var inte värt pengarna precis.
Cynthia M. Ensamresenär Sweden, den 16 november 2013
lyxigt och trvligt

frukosten, utsikten, rummen
Mycket trevlig hotell med fantastisk utsikt mitt på söder nära shopping och tunnelbana. Väldigt shöna sängar med badrock och tofflor. Personalen var mycket vänlig och hjälpsam gälaande allt!
Jan L. Reste med partner Sweden, den 13 oktober 2013
En skön höstweekend i Stockholm

Service, frukost,lobby
Helt perfekt. Vi är mycket nöjda. vi fick den hjälp vi behövde och blev mycket artigt bemötta i reception och restaurang.

Hilton Stockholm Slussen Hotel StockholmHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - ReceptionHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - MötesrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - GästrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - MötesrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - RestaurangHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - RestaurangHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - MötesrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Pub/loungeHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - RestaurangHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Executive LoungeHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - MötesrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - RestaurangHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - BadrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Balkong/terrassHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - BufféHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - MötesrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - RestaurangHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Hotellet från insidanHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - GästrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Executive LoungeHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - BufféHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - GymHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Hotellet från insidanHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - BufféHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - MötesrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Pub/loungeHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Pub/loungeHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - MötesrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - MötesrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - GästrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - RestaurangHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - GästrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - GästrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - SvitHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - SvitHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - SvitHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - BadrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - GästrumHilton Stockholm Slussen Hotel Stockholm - Gästrum