Holiday Spa Hotel

Gov. M. Cuenco Avenue, Banilad, Cebu City, Cebu City, Filippinerna 6000 (Visa karta)

Holiday Spa Hotel Cebu City - Gym Holiday Spa Hotel Cebu City - Gym Holiday Spa Hotel Cebu City - Gym Holiday Spa Hotel Cebu City - Gästrum Holiday Spa Hotel Cebu City - Gästrum Holiday Spa Hotel Cebu City - Gästrum Holiday Spa Hotel Cebu City - Gästrum Holiday Spa Hotel Cebu City - Entré Holiday Spa Hotel Cebu City - Café Holiday Spa Hotel Cebu City - Hotellet från utsidan Holiday Spa Hotel Cebu City - Lobby Holiday Spa Hotel Cebu City - Pool Holiday Spa Hotel Cebu City - Pool Holiday Spa Hotel Cebu City - Pool Holiday Spa Hotel Cebu City - Butiker Holiday Spa Hotel Cebu City - Butiker
Holiday Spa Hotel Cebu City - Spa Holiday Spa Hotel Cebu City - Spa Holiday Spa Hotel Cebu City - Spa Holiday Spa Hotel Cebu City - Spa Holiday Spa Hotel Cebu City - Spa Holiday Spa Hotel Cebu City - Reception Holiday Spa Hotel Cebu City - Fritidsfaciliteter Holiday Spa Hotel Cebu City - Pool Holiday Spa Hotel Cebu City - Café Holiday Spa Hotel Cebu City - Trädgård Holiday Spa Hotel Cebu City - Pool Holiday Spa Hotel Cebu City - Hotellet från utsidan
Område: Cebu City Antal rum: 52

6,0
Andreas G. Reste med partner Sweden, den 10 april 2013
rent och fräscht

välutrustat gym, pool, fräscht rum
Andreas G. Reste med partner Sweden, den 26 mars 2013
bra hotel, prisvärt

sängen / gymmet / poolen
Bra vistelse, behagligt rum med bra AC och säng. Bra gym och bra pool.
Alexandra S. Reste med partner Sweden, den 5 februari 2013
Mycket valuta för pengarn!

Gym, pool, fräscha rum
Vi trivdes mycket bra här! Standarn var hög för priset vi betalade. Det fanns ett stort gym som vi kunde använda för ca en 20 kr. Det fanns även en stor utomhuspool för motionsim som var väldigt ren och fräsch. Rummet, trots att det inte fanns något fönster, var väldigt fråscht och modernt inrett. Sängen var superbekväm och badrummet rent. Läget var super. Ca 5-10 min med taxi till Alaya köpcentrum. Minus: Maten på hotellet var inte att rekommendera. Mycket litet utbud. Och frukostbuffen hade sett bättre dagar. Bara en gata bort utanför hotellet fanns en passage som kallas crossroads. Där finns bland annat resturangen Maya som hade riktigt god mat! En pärla! Frukost kan du äta på resturangen Tinderbox, som ligger några minuter promenad bort.
Restaurangtips: Resturangen Maya i crossroads. Underbart mexikanskt kök med högklass!
Grace O. Familj med småbarn Sweden, den 13 januari 2013

Nära till det mesta, bra gym och spa
När vi kom så hade de inte ordnat rummet och sängen. Vi fick stå utanför rummet med två sovande barn i famnen och vänta i 15 minuter, tråkigt. Servicen var ok, rummet var ren och sängen var stor så hela familjen fick plats.
Tips om shopping: Ayala center, där hittar man allt.
Grace O. Ensamresenär Sweden, den 13 januari 2013
Utmärkt läge

bra stora sängar, bra gym och spa
Helt ok, servicen kan bli bättre och maten likaså men annars så duger hotellet som övernattning plats.
Tips om att göra på hotellet: gym och spa
Ola O. Ensamresenär Sweden, den 23 januari 2012
Centralt läge i cebu

Bra rum med skön swiming pool där man kunde simma.
Åka runt i Asien och spenderade några dagar i Cebu för att känna på staden.
Johan T. Reste med partner Sweden, den 21 maj 2011
Fint hotell

Poolen, Bemötandet
Andra gången som vi bodde på detta hotell. Denna gången var det endast för en natt och vi kom dit tidigt. Fick vänta på första lediga rum och tyvärr så fick vi ett rum som inte vätte ut mot poolområdet. Nackdelen med att få ett rum mot andra sidan är att det bara är en stor vägg ca 1m från fönstret vilket innebär att man inte får in något dagsljus alls. Annars var allt perfekt.
Tips: Fråga efter rum med poolutsikt.
Johan T. Reste med partner Sweden, den 25 april 2011
Mycket fint hotell

Renlighet, poolen, servicen
Vi stannade på detta hotell i 6 nätter när vi blev fast i Cebu under holy week. Tyvärr ingick inte gym delen i priset och man kunde inte nå det trådlösa nätverket från rummet. Nere i entrén och i restaurangen/bistron funkade det trådlösa nätverket utmärkt (gratis). Restaurangen/bistron är öppen mellan 06 - 22. Städning varje dag om man vill.
Cecilia F. Reste med partner Sweden, den 12 februari 2011
Bra standardhotell

Trevlig personal, bra gym, ren pool, bra service
bra standardhotell, bra gym - det kostar dock extra. synd att fiket i hotellobbyn hade daligt utbud och daliga oppettider. annars mycket bra bem;tande av hotellpersonalen, gangavstand till ayala mall.
Carla S. Reste med partner Philippines, den 25 juli 2014
good location, clean and nice

clean, good location, affordable
It was excellent. Stayed for 3 days.

Holiday Spa Hotel Cebu CityHoliday Spa Hotel Cebu City - GymHoliday Spa Hotel Cebu City - GymHoliday Spa Hotel Cebu City - GymHoliday Spa Hotel Cebu City - GästrumHoliday Spa Hotel Cebu City - GästrumHoliday Spa Hotel Cebu City - GästrumHoliday Spa Hotel Cebu City - GästrumHoliday Spa Hotel Cebu City - EntréHoliday Spa Hotel Cebu City - CaféHoliday Spa Hotel Cebu City - Hotellet från utsidanHoliday Spa Hotel Cebu City - LobbyHoliday Spa Hotel Cebu City - PoolHoliday Spa Hotel Cebu City - PoolHoliday Spa Hotel Cebu City - PoolHoliday Spa Hotel Cebu City - ButikerHoliday Spa Hotel Cebu City - ButikerHoliday Spa Hotel Cebu City - SpaHoliday Spa Hotel Cebu City - SpaHoliday Spa Hotel Cebu City - SpaHoliday Spa Hotel Cebu City - SpaHoliday Spa Hotel Cebu City - SpaHoliday Spa Hotel Cebu City - ReceptionHoliday Spa Hotel Cebu City - FritidsfaciliteterHoliday Spa Hotel Cebu City - PoolHoliday Spa Hotel Cebu City - CaféHoliday Spa Hotel Cebu City - TrädgårdHoliday Spa Hotel Cebu City - PoolHoliday Spa Hotel Cebu City - Hotellet från utsidanHoliday Spa Hotel Cebu City - GymHoliday Spa Hotel Cebu City - SpaHoliday Spa Hotel Cebu City - GymHoliday Spa Hotel Cebu City - SpaHoliday Spa Hotel Cebu City - Butiker

Kundrecensioner - Holiday Spa Hotel, Cebu City