Hollywood Media Hotel Berlin

Kurfuerstendamm 202, Charlottenburg, Berlin, Tyskland 10719 (Visa karta)

Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Restaurang Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Gästrum Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från insidan Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Reception Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Lobby Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Lobby Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från utsidan Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Spa Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Svit Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Spa Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från insidan Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Badrum Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Badrum Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Gästrum Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Gästrum Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Badrum
Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Restaurang Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Lobby Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från insidan Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Svit Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Badrum Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från insidan Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Gästrum Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Pub/lounge Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Gästrum Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Gästrum Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Fritidsfaciliteter Hollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från utsidan
Område: Charlottenburg Antal rum: 182

8,5

8,9
8,6
Eva B. Reste med partner Sweden, den 3 augusti 2013
Utmärkt hotell i filmens historia

Bra rum, centralt och mycket shopping
Ligger på stora shoppinggatan i Berlin med Gucci runt hörnet och mycket annat. Långa promenader blev det med mycket att titta på. Ta gärna en hopp on hopp off buss och få lite historia om Berlin mycket trevligt, hoppa av och ta nästa buss för att fortsätta. Vi sov 2 nätter och fukosten var utmärkt, parkering i garage, middagen kan man välja i omgivningarna finns ett stort utbud. Utmärkt hotell vi kan varmt rekommendera detta.
Nasim R. Reste med partner Sweden, den 12 maj 2013
Bra läge nära shopping och trevliga barer.

Frukostbuffen, stort rum, rymligt badrum.
Lugnt läge i närheten av shopping och barer. Nära kommunikatioer.
Mats B. Reste med partner Sweden, den 14 april 2013
Hotellets läge, nära till tunnelbana o buss

Läget, frukosten o komforten
Lätt att ta sig till hotellet från flygplatsen. tunnelbana o turistbussar i stort sett utanför hotellet. Hotellets läge var bra och med en utsökt god frukost, för den som ville fans champagne att få till frukosten.
Jonas S. Reste med partner Sweden, den 23 september 2012
Utmärkt läge med trevlig personal

Mycket bra frukostbuffé
Första gången jag och min fru besökte Berlin och var en av de trevligaste storstäder jag besökt. Hotellet låg mycket centralt med många bra restauranger och affärer.
Lena E. Gruppresenär Sweden, den 9 september 2012
charmigt hotell i filmvärldens tecken

rent o snyggt och charmigt hotell i filmnostalgi
snyggt fräsht hotell mitt i exklusivt affärscentum. Man hittar på promenad avstånd de mer exlusiva butikerna som Prada och det största europeiska varuhuset Ka De We. Bara några kvarter bort hittar man mer små charmiga gator med mycket serveringar o snabbköp där det mesta går att hitta som man akut kan behöva.Nära till buss o tunnelbana. Hotellet har stora ytor med bra o välstädare rum. Maten var mycket bra och servicen god.hela hotellet är inrett i filmens tecken och man fylls av nostalgi.
Tips: Hop on bussar o flodbåtsturer
Billy M. Reste med partner Sweden, den 2 september 2012
Mycket bra hotel, trevlig personal, utsökt frukost

bra läge, rent och snyggt
Mycket trevlig och tillmötesgånde personal, till och med när vi sista kvällen frågade om vi fick sitta i hotellets ute gård och förtära egna varor.
Paul W. Reste med partner Sweden, den 23 juli 2012
Fantastisk frukost

Välsorterad frukost, bra läge,
Bra hotell med utsökt inkluderad frukost. Vi begärde och fick tysta rum in mot gården, Ku'damm kan vara vältrafikerad. På vån 6 finns gym och spa som vi aldrig använde.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Bernauerstrasse 111, Wedding. En utomhusutställning om Berlinmuren. Pergamon-museet är också värt ett besök liksom slottet i Potsdam.
Elias E. Ensamresenär Sweden, den 17 juli 2012
Bra läge - fräscht

Rent och fräscht
Trevligt hotell, rena stora fräscha rum. Fin TV . Bra läge i väst, mitt på Kürfurstendamm. Väldigt prisvärt. Frukosten bra. Enda nackdelarna var: dyrt WiFi samt mindre bra restaurang i anslutning till hotellet, undvik den så har du ett perfekt mellanklasshotell!
Ove N. Affärsresenär Sweden, den 8 juli 2012
Utmärkt hotell med bra standard.

Bäst läge.
Hotellet var ett hotell med mycket bra läge och hade bra standard. Frukosten var fantastisk och personalen var mycket hjälpsam. Jag kan varmt rekomendera detta hotell.
Tony J. Reste med partner New Zealand, den 1 juni 2014
Great

Location, staff and breakfast
Great

Hollywood Media Hotel Berlin BerlinHollywood Media Hotel Berlin Berlin - RestaurangHollywood Media Hotel Berlin Berlin - GästrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från insidanHollywood Media Hotel Berlin Berlin - ReceptionHollywood Media Hotel Berlin Berlin - LobbyHollywood Media Hotel Berlin Berlin - LobbyHollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från utsidanHollywood Media Hotel Berlin Berlin - SpaHollywood Media Hotel Berlin Berlin - SvitHollywood Media Hotel Berlin Berlin - SpaHollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från insidanHollywood Media Hotel Berlin Berlin - BadrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - BadrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - GästrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - GästrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - BadrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - RestaurangHollywood Media Hotel Berlin Berlin - LobbyHollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från insidanHollywood Media Hotel Berlin Berlin - SvitHollywood Media Hotel Berlin Berlin - BadrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från insidanHollywood Media Hotel Berlin Berlin - GästrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - Pub/loungeHollywood Media Hotel Berlin Berlin - GästrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - GästrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - FritidsfaciliteterHollywood Media Hotel Berlin Berlin - Hotellet från utsidanHollywood Media Hotel Berlin Berlin - GästrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - GästrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - RestaurangHollywood Media Hotel Berlin Berlin - GästrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - GästrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - FritidsfaciliteterHollywood Media Hotel Berlin Berlin - BadrumHollywood Media Hotel Berlin Berlin - EntréHollywood Media Hotel Berlin Berlin - EntréHollywood Media Hotel Berlin Berlin - RestaurangHollywood Media Hotel Berlin Berlin - Lobby